Otin K-kauppaan kestokassin, jossa oli teksti ”S-Eekoo 110 vuotta”. Mitäköhän myyjät tykkäsi...
Pakko oli ottaa kun ei muutakaan kassia löytynyt tähän hätään. 😁
Kommentit (45)
Tuskin jaksavat kiinnostua ihmisten kasseista. Ja jos jaksavatkin niin, eivät ole niin naiiveja, että luulisivat ihmisten asioivatn vain yhdessä puljussa.
Sarjassamme maailman pienin ongelma? On siinä miettimistä kaupan kassoilla... On kestomuovikasseja sekä S että K ryhmistä ja käytän molempia ihan missä kaupassa tahansa. Ne ovat tilavia ja kestävät myös pesua, jos likaantuvat.
Mitä siitä olisi pitänyt ajatella? Mulla on s ryhmän kestokasseja ja pirkan kestokasseja enkä ole koskaan edes ajatellut kumman otan mukaan mennessäni vaikka k kauppaan.
Ne varmaan raivostu ja kyseli vartijaa heittämään sinut ulos. Yleensä jos ollaan jossain myyjänä niin ei edes kusta muihin puljuihin päin. Joskus jos lidlin myyjä joutuu menemään K-kauppaan niin pakkohan siinä on pukea valeasu päälle. Onhan siinä kuitenkin elämästä ja kuolemasta kyse.
Mitä ihmettä :D Mulla on usein Lidlin muovikassi mukana K-kaupassa käydessäni. Parempi vaan että on toisen kaupan kassi niin ei tarvi myyjän arvuutella onko asiakas ostamassa kassia vai onko se vanha.
Asiakkaat ja niiden ajatukset on meille kassoille pelkkää ilmaa.
Me olemme vaan fyysisesti siellä.
Mäkin illalla siinä kassalla suunnittelin olohuoneen sisustusta...
Siis varmaan kuolivat nauruun, ei oo todellista. Nauran vatsakippurassa hihihihi hahahaha.
Onneksi ei ollut ikean kestokassi. Sellaisen kanssa ei pääse kauppaan sisälle, ja saa vielä kuukauden porttikiellon kaupanpäälle ja muistutuslappusen postissa kotiin, jossa kerrotaan että pitää olla kaupan oma kassi ostoksilla seuraavan kerran mukana 👍
Äässin laukku. ääs on niinku peppu.
Sait todennäköisesti porttikiellon kauppaan. Ja s-kauppaan myös, kun kehtasit käyttää toisen ketjun palveluita. Jokaisen on valittava oma kauppaketjunsa ja pysyttävä sille uskollisena kuolemaan saakka.
Mitenkähän vain elintarvikehygienia kun alkaa olla sitten vähän kaikessa pyörineitä kasseja mukana?
Huh! Selvisin hengissä! Myyjä vilkaisi vähän pidempään mun kassia mutta ei virkkanut mitään. Mitä lie mielessään aatellut. 😁
Jess! Nyt mä uskallan tehdä uudestaankin saman tempun. ☺️ Ap
Ja sorry, otsikossa pitäs lukea: ” mitäköhän myyjät tykkää”. Olin silloin vasta menossa kauppaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jaksavat kiinnostua ihmisten kasseista. Ja jos jaksavatkin niin, eivät ole niin naiiveja, että luulisivat ihmisten asioivatn vain yhdessä puljussa.
Ja asioivat itsekin vapaa-ajallaan hyvin todennäköisesti useammassakin kaupassa. En itse edellisessä työpaikassa kovin usein ruokaostoksia siellä hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Huh! Selvisin hengissä! Myyjä vilkaisi vähän pidempään mun kassia mutta ei virkkanut mitään. Mitä lie mielessään aatellut. 😁
Jess! Nyt mä uskallan tehdä uudestaankin saman tempun. ☺️ Ap
Hieno temppu! Rohkea olit, kun uskalsit.
Mulla on kauppakassina Pirkka kestokassi. Ikinä en oo miettiny ees asiaa vaikka oon käynykki sen kanssa S-kaupassa. Tuskin myyjät ees kiinnittää siihen huomioo.
???