5-VEE SAI HIRVE
Kommentit (9)
aina sanotaan että muuta ei sit tuu. Pienen huutamisen jälkeen alkaa taas syödä:). Pitkää pinnaa..
Syökää itse jotain semmoista joka ei maistu. Tarjoa puuron kanssa edes leipää.
on luonteeltaan kenkku,eilen tykkää,tänään ei. enkä antanut periksi,nyt meni nukkumaan ja kysyi että ollaanko vielä kavereita ja sanoi et rakastaa mua . on vain niin hyvä keksimään tekosyitä;taitaa tulla poliitikko.
sen jälkeen kun itse kysyi etteikö mitään muuta voi syödä kun puuroa jätimme puuron syönnin.
kai lapsikin kyllästyy ainaiseen puuroon...
Puuron syöminen on hyvä juttu! Mitä teillä syödään? Muroja??
juu,puuro on todellakin " hyvä juttu" ja terveellinen vaihtoehto,mutta ei ainoa. meillä syödään iltapalana millon mitäkin...leipää,jugurttia,hedelmiä,soseita jne. muroja lähinnä aamupalana.
kenkku, vaaan reagoi ikäänsä kuuluvalla tavalla. Viisivuotias elää tahtojen taistoa ja käyttäytyminen johtuu juuri tuosta. Lähipiirissäni oma tyttö mukaanlukien paljon ikäisiä ja vastaavanlaisia tarinoita riittää. Milloin tapellaan ruuan syönnistä, milloin vaatteista tai iltapuuhista jne. jne......
Vierailija:
siis tää raivareiden saaja on ihan tyypillinen 5-vee,en mä siitä mitään stressiä ota. jos eilen kelpas joku mätitahnaleipä ja tänään ei ni mitä sitten? en ala vaihtoehtoja tarjoamaan,muutenkin ollut aina huono syömään. sitäpaitsi puuroa oli tarjolla viimex n. 2 viikkoo sitten ja kaikki kyllä menis jos vaan samalla jaksaa lukea kirjaa ym. en ala sellaiseen enää.
Vierailija:
SIIS SORI. 5-VEE SAI KARMEEN RAIVARIN KUN PUURO EI KELVANNUT JA MUUTA EI SAA. " MÄ KUOLEN NÄLKÄÄN" !