Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siivooja mies turn off?

Vierailija
27.06.2018 |

Mies joka on ammatiltaan laitoshuoltaja eli käytännössä siivooja?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu mitä roikkuu( jalkojen välis)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole! Ihminen merkitsee, ei se mitä työkseen tekee. En minä puoliskoni työpaikalla notku, ihan omallani vietän työajan.

Vierailija
4/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei -  vaatii kovaa pokkaa ja kaikki työ on arvokasta!

Vierailija
6/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattinsa puolesta ainakaan.

Vierailija
7/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huomattavasti enemmän arvostan siivojana (tai laitoshuoltajina) toimivia miehiä kuin naisia, kuin heitä, jotka käyttvät merkittävän osan ajastaan heidän arvosteleniseensa. - Ja täysi ymmärrys puuttuu minulta kokonaan heitä kohtaan, jotka ovat sitä mieltä, että mitä tahansa siivoajan työtä tai laitoshuoltajan tehtävää osaa ja pystyy kuka tahansa vähintään erinomaisesti jos tai kun vain kysyttäessä osaa erottaa rätin -pöynimurista.

Vierailija
8/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä huomattavasti enemmän arvostan siivojana (tai laitoshuoltajina) toimivia miehiä kuin naisia, kuin heitä, jotka käyttvät merkittävän osan ajastaan heidän arvosteleniseensa. - Ja täysi ymmärrys puuttuu minulta kokonaan heitä kohtaan, jotka ovat sitä mieltä, että mitä tahansa siivoajan työtä tai laitoshuoltajan tehtävää osaa ja pystyy kuka tahansa vähintään erinomaisesti jos tai kun vain kysyttäessä osaa erottaa rätin -pöynimurista.

Pitääkö siivoojallakin olla tutkinto?

Vierailija
9/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ammatti. Mulle se maksoi asuntolainan, elätti perhettä puolison sairastuttua ja mahdollisti yliopisto-opinnot. - Kasille: tutkinnolla saa paremman työpaikan.

Vierailija
10/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
11/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Siivoojia tarvitaan aina joka paikassa.

Sukupuoli ei anna syytä eikä oikeutusta kenellekään halveksua siivoojien työtä.

Vierailija
12/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei...meillä on töissä mies laikkari ja musta se on aika cool!!

Vierailija
13/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko siivooja mies turn off?"

Siis kysytkö nyt siivoojalta, että onko miehet/joku tietty mies turn off? Jos et niin muista yhdys_sanat.

Vierailija
14/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Toisinaan minusta tuntuu, että pitäisi olla, vaikka tämä kertoo, ehkä enemmän tittelin kipeydestä ja kyvyttömyydestä antaa arvo ja kunnioitus rehellisestä ja hyvästä ammattitaitoavaativasta työstä, niin että arvosttetavaksi ja kunnioitettavaksi tuleminen (/pääseminen) ikäänkuin ei olisi mitenkään muutoin mahdollista kuin vasta sitten olisi suorittanut ja saavuttanut myös ao. tunnustetun tutkinnon. 

Vierailija
15/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Toisinaan minusta tuntuu, että pitäisi olla, vaikka tämä kertoo, ehkä enemmän tittelin kipeydestä ja kyvyttömyydestä antaa arvo ja kunnioitus rehellisestä ja hyvästä ammattitaitoavaativasta työstä, niin että arvosttetavaksi ja kunnioitettavaksi tuleminen (/pääseminen) ikäänkuin ei olisi mitenkään muutoin mahdollista kuin vasta sitten olisi suorittanut ja saavuttanut myös ao. tunnustetun tutkinnon. 

Jospa et yrittäisi kapulakieltä.

Vierailija
16/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on samanlainen kuin kysyisit naisen S-kumppani lukumäärää, et saa todellista vastausta koskaan.

Miehenä voin vastata, että ehkä jonkun vanhemman naisen mielestä ei ole turn off, mutta kaikkien nuorten naisten mielestä on, sen verran pinnallinen ja raadollinen maailma on. Sama kuin olisit työtön.. ehkä jopa parempi.

Vierailija
17/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se hyvä edes jotain osata, kun työkseen alkaa siivota.

Meinaatko, että esim. Sä selviäisit laitoshuoltajan päivästä, kun lykättäs kärry kouraa ja pyydettäis siivoamaan normaali siivoojan työalue?

Vierailija
18/33 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off on se joka pistää ihmisiä paremmuus järjestykseen ammatin perusteella. Sisältö on tärkein, lääkäreinäkin voi olla psykopaatteja esim.

Vierailija
19/33 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off on se joka pistää ihmisiä paremmuus järjestykseen ammatin perusteella. Sisältö on tärkein, lääkäreinäkin voi olla psykopaatteja esim.

Kyse ei ole siitä, että panisi ihmisiä paremmuusjärjestykseen.

Mulle perheen talous on tärkeä pointti kumppania valitessa ja haluan tasa-arvoa niin parisuhteeseen kuin laskujen maksuun. Siksi toivon puolisoni tienaavan vähintään suunnilleen saman kuin minä. Se takaa mukavan elintason koko perheelle.

Vierailija
20/33 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Työ on työtä. Itse käyn ihan kuumana erääseen siivoojamieheen. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän