Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alkoholi vaikuttaa sinuun?

Vierailija
27.06.2018 |

Yleisesti ajatellaan, että alkoholi nostaa tunnelmaa. Kuitenkin alkoholi vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin. Millainen olet, kun olet ottanut vähän ja millainen, kun olet juonut vähän reippaammin?

Itseäni alkaa aika pienikin alkoholimäärä nukuttaa armottomasti, hilpeäksi en tule yhtään. Ei sovi siis minulle juhlajuomiksi prosentilliset. Yksi ystäväni puolestaan muuttuu täysin sulkeutuneeksi jurottajaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka musta tulee tosi hyväntuulinen ja naurava mut jos menee yli niin itken ja tilitän

Vierailija
2/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kehuskella saavutuksilla, perheellä, julkkisystävillä. Liioittelen usein kuulemma. Mutta en ala rähisemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelias ja yleensä hyväntuulinen, "kaikkien kaveri". Normaalisti olen aika ujo ja hiljainen isommassa porukassa.

Vierailija
4/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti - siksi laitoin korkin kiinni.

M 42

Vierailija
5/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan haastaa muita ihmisiä kilpailemaan kaikessa mahdollisessa minua vastaan. Kuka syö grilli makkaran nopeiten jne.

Vierailija
6/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutun melankoliseksi, musiikkikin vaihtuu tietyssä vaiheessa iltaa itkubiiseihin.

Vierailija
7/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen ensin hyvälle päälle, sitten pohdiskelevaksi. En ikinä kiukkuiseksi, onneksi.

Vierailija
8/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin positiivinen ja nostattaa esiin tosi hölmöjä asioita joissa ei ole mitään järkeä kun niitä myöhemmin selvinpäin ajattelee.

Reipas määrä vie muistin. Olipa laatu mitä hyvänsä jossa on prosentteja.

Vierailija
9/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana itkeskelin, mutta nykyään olen vain hyväntuulinen, naura- ja tanssivainen. Jos vetäisin ihan totaalisoseet, niin voisi olla, että se itku sieltä taas tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme