Miten alkoholi vaikuttaa sinuun?
Yleisesti ajatellaan, että alkoholi nostaa tunnelmaa. Kuitenkin alkoholi vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin. Millainen olet, kun olet ottanut vähän ja millainen, kun olet juonut vähän reippaammin?
Itseäni alkaa aika pienikin alkoholimäärä nukuttaa armottomasti, hilpeäksi en tule yhtään. Ei sovi siis minulle juhlajuomiksi prosentilliset. Yksi ystäväni puolestaan muuttuu täysin sulkeutuneeksi jurottajaksi.
Kommentit (9)
Alan kehuskella saavutuksilla, perheellä, julkkisystävillä. Liioittelen usein kuulemma. Mutta en ala rähisemään.
Olen puhelias ja yleensä hyväntuulinen, "kaikkien kaveri". Normaalisti olen aika ujo ja hiljainen isommassa porukassa.
Huonosti - siksi laitoin korkin kiinni.
M 42
Alan haastaa muita ihmisiä kilpailemaan kaikessa mahdollisessa minua vastaan. Kuka syö grilli makkaran nopeiten jne.
Muutun melankoliseksi, musiikkikin vaihtuu tietyssä vaiheessa iltaa itkubiiseihin.
Tulen ensin hyvälle päälle, sitten pohdiskelevaksi. En ikinä kiukkuiseksi, onneksi.
Hyvin positiivinen ja nostattaa esiin tosi hölmöjä asioita joissa ei ole mitään järkeä kun niitä myöhemmin selvinpäin ajattelee.
Reipas määrä vie muistin. Olipa laatu mitä hyvänsä jossa on prosentteja.
Nuorempana itkeskelin, mutta nykyään olen vain hyväntuulinen, naura- ja tanssivainen. Jos vetäisin ihan totaalisoseet, niin voisi olla, että se itku sieltä taas tulisi.
eka musta tulee tosi hyväntuulinen ja naurava mut jos menee yli niin itken ja tilitän