Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jengi on lähtenyt täältä! Aina odottaa jotakin kivaa etusivulla, niin samaa trollailua ja parisuhdeparkua joka kerta. Voitaisko ihan keskustella jostakin vaihteeksi?

Vierailija
27.06.2018 |

Ylläpito saa osaltaan katsoa peiliin ajankohtaisten asioiden puhumisen kieltämällä.
Tääl on tarjolla nyt just sitä, mikä on sallittua puhetta. 😶

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi.

Vierailija
2/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin asiattomaksi.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Hommalle siitä, kun se ajankohtainen aihe, mistä haluat puhua, on varmaan tasan yksi ja ainoa.

Vierailija
4/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin asiattomaksi.

Miksi?

No koska sää oot niin huono!

Vierailija
5/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois täällä tänäänkin ollut monta kivaa keskustelua, mutta ne haihtuu kuin pieru saharaan aina. 

Jäljellä jaa aina juuri tämä parisuhdelässytys mistä ap puhuu.

Joku ilmottelee kaikki asiattomaksi, ilmeisesti sellaset poistuu automaattisesti, koska ei niissä ainakaan mitään asiatonta ole oikeasti ollut, missä oli mielenkiintosta juttua.

Vierailija
6/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Hommalle siitä, kun se ajankohtainen aihe, mistä haluat puhua, on varmaan tasan yksi ja ainoa.

Mitenhän alottajan viesti hommaan liittyy. 

Taidat elää kuplassa, jos ajattelet kaikkien poistettujen asioiden liittyvän persuiluun. 

Vierailija
7/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parasta päivässäsi tänään?

Mulla Yves Rocher -tilaus, likööriä mukissa ja vapaa-aika ilman aikatauluja ja muita ihmisiä. Ei vain loma, vaan pysyvä loma.

Vierailija
8/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ikävä vanhaa av:ta. Jonkun Paula Norosen innoittamana tännä eksyin. Julkkiksien mainostama, terävä, legendaarinen. Nyt lasten hiekkalaatikko.

Vierailija
9/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä just nyt kaipaan on jk:ta ja peukutusketjuja.

Rakas päiväkirjani: Viiden mökillä vietetyn yön jälkeen (ulkohuussi ja sammakot pomppii pihalla) rakastan olla kaupungissa. Jäähdytyslaite pörisemässä, kaihtimet kiinni ja koko maailma ulkopuolella. Seurustelukiintiö vanhempieni kanssa täyttyi. Tästä on hyvä jatkaa..

Vierailija
10/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aletaan keskustelemaan maaahanmuutostá!!

Vierailija
11/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei enemmän ole persumöyhöämistä?

Vierailija
12/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat Ylis-henkiset provot pyörii etusivulla päivästä toiseen. Suurin osa klassisten AV-ketjujen tapaisista poistetaan tai siirretään Seksi-palstalle (ai että ärsyttää, kun seksijutut on kokonaan sensuroitu palstalta pois- ei voi puhua edes kuukautisista enää).

Oli palsta, jota rakastin... Syytän noita yhden asian öyhöttäjiä, joiden vuoksi tänne tuli sanafiltterit ja kaikki. Yökirjoittelu tosin loppui yöllä tänne spämmätyn l.psip.rnon takia.

Vierailija
13/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita enää edes paljon kommentoida koska kaikki ketjut katoavat tai joku ääliö tulee jankuttamaan jotain täysin epäolennaista niin että kaikki normaalit lähtevät muille sivuille.

Vierailija
14/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aletaan keskustelemaan maaahanmuutostá!!

Aletaan vaan. Mikähän olisi tolkun ryhmä, mitä äänestää keväällä. Ei mulle jää kuin yksi vaihtoehto vaikka miten päin miettisin. Tai ehkä kaksi, mut oon vähätuloinen, niin Sen jengin kannattaminen olisi vähän hölmöä.

Vierailija
15/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on vedettävä samaa linjaa EU:n kanssa, sinnehän me nyt syvästi kuulutaan. Vihreät ja demarit ei oikein mahdu aatteineen näihin raameihin.

Ylläpito, please!

Vierailija
16/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiiin odotan seuraavaa Vain Elämää. Vain Suomi-jaksoissa on perisuomalaista kesätunnelmaa. Haluan nähdä, minkälainen on Pyhimys ja se biisit.

Mikä olisi lutuisempaa kuin Tuure ja Anne Mattila.

Sääli Terhin puolesta, tuli vika-arvio lähteä Espanjaan. Muista ei jäänyt mitään mieleen.

Vierailija
17/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tajunnanvirtaketju. Pitäähän niitäkin olla, varsinkin täydenkuun aikaan.

Vierailija
18/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta on siirretty trolleille. Koko keskustelu poistetaan muutaman kommentin perusteella.

Vierailija
19/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko keskustella kun musta tuntuu että mä olen ruma vaikka kaikki sanoo että mä olen kaunis ja sitten musta tuntuu että kaikki tuijottaa mua kun mä olen ulkona pliis.. tää on mulle tosi tärkeää ja kumpi o n tärkeenpää että on hyvät tissit vai perse ja onko normaalia jos anoppi mulkas tosi ilkeesti... mies oli tänään ylitöissä tunnin eikä soittanut ja varoittanut etukäteen onko meidän suhde tässä? oonko mä outo kun mä en voinut sietää sitä kasimiria vain elämää-sarjassa? Tuli kaverin kanssa riitaa, kun sen mielestä mansikoihin voi laittaa mustapippuria ja mä pidin sitä hulluna, oonko mä oikeassa?

Vierailija
20/20 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitasko keskustella kun musta tuntuu että mä olen ruma vaikka kaikki sanoo että mä olen kaunis ja sitten musta tuntuu että kaikki tuijottaa mua kun mä olen ulkona pliis.. tää on mulle tosi tärkeää ja kumpi o n tärkeenpää että on hyvät tissit vai perse ja onko normaalia jos anoppi mulkas tosi ilkeesti... mies oli tänään ylitöissä tunnin eikä soittanut ja varoittanut etukäteen onko meidän suhde tässä? oonko mä outo kun mä en voinut sietää sitä kasimiria vain elämää-sarjassa? Tuli kaverin kanssa riitaa, kun sen mielestä mansikoihin voi laittaa mustapippuria ja mä pidin sitä hulluna, oonko mä oikeassa?

Sä oot mainstreamia. Sulle löytyy aiheita 10/10 etusivun ketjuista. Kyynikon pe****e!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä