Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olipa inhottava vastaus tutulta kun oli puhe matkasta!!

Vierailija
27.06.2018 |

Kysyi lähtisinkö yhteen paikkaan hänen kanssaan ja oltas yötä.
Aloin kertomaan vaikeuksista jotka tulisi ehkä olemaan nukkumispaikassa.
Kerroin viestissä asiasta uudestaan.
Kyse on kipeästä selästä.
Yhtäkkiä tuli viesti että " Ei, me lähdemme koiran kanssa kaksistaan".
Miksi sitten kysyi mua mukaan?
Ja vastasi noin tyrmistyttävällä tavalla takaisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttusi ajatteli, että koira on mukavampaa seuraa kuin sinä!

Vierailija
2/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi viestisi perusteella, että matka ei sovikkaan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pyytää sua reissuun ja sä alat etukäteen valittamaan miten sua ehkä sattuu selkään ja valitat? Ei kukaan halua marisijaa raahata perässään.

Vierailija
4/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pyytää sua reissuun ja sä alat etukäteen valittamaan miten sua ehkä sattuu selkään ja valitat? Ei kukaan halua marisijaa raahata perässään.

En valita. Kerroin vain sen että mun on vaikea päästä aamulla ylös.

Ei siinä ole valittamista vaan tietoa.

Ei kivun valittamista vaan se että voisinko nukkua siinä paikassa lainkaan.

Vierailija
5/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita. Kerroin vain sen että mun on vaikea päästä aamulla ylös.

Ei siinä ole valittamista vaan tietoa.

Ei kivun valittamista vaan se että voisinko nukkua siinä paikassa lainkaan.

Etkö oikeasti tajua itse, että vastauksesi kuulosti kieltäytymiseltä, vaikka jätitkin suoraan sanomatta, ettet halua lähteä? No, kaverisi ymmärsi viedtisi juuri niin.

Vierailija
6/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin olisin vastannut. Että ei väkisin.

Vierailija
7/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi - miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Saccharomyces boulardiita kuuri, saat vatsan hallintaasi.

Vierailija
8/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin ymmärtänyt viestisi siten, että et halua lähteä. Ja vastaus oli sitten vain kuittaus sille kieltäytymiselle, että ookooo, menen sitten koiran kanssa, kun et pääse reissuun.

Vierailija
9/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kysyi sua mukaan?  Onpa kysymys.  Mistä se silloin vielä tiesi, kuinka vaikeaa sun on nukkua jossain vieraassa paikassa sun selkäsi takia?  Kysyi sua, koska halusi, että olisit lähtenyt sen kanssa.  Ihan normaalia.

Mit'ä sen sitten olisi sulle pitänyt vastata sen jälkeen, kun aloit esittää epäilyjä selästäsi ja vaikeaista heräämisistäsi?  Olisiko sen pitänyt vaan kinuta ja kinuta sua mukaan ja tyrmätä sun perustelut, että ei sun selkä voi tulla kipeeks jne.?

Kaverisi teki ihan oikean päätöksen lähteä koiransa kanssa kahdestaan, ilman sinua.  Ilmoitti asian sinulle, joten?

Vierailija
10/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas olikin tyrmistyttävää.

Mitä muuta tuohon olisi pitänyt vastata?

Mitä itse olisit vastannut samassa tilanteessa?

Vierailija
11/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsi, että et halua lähteä, koska selkä. Juuri oikein vastasi. Mitä siinä nyt on inhottavaa? Eihän hän selällesi mitään voi.

Vierailija
12/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oman napansa ympärillä pyörivää tyyppiä. Minä minä minä, minulle tehtiin, minulle sanottiin...

Tuo vastaushan oli kaverilta aivan hienosti hoidettu.

Vierailija
13/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ap siis halunnut lähteä kuitenkin? Vai mikä tässä on ongelma?

Minusta kaveri toimi ihan normaalisti, ei yhtään ilkeästi. Pyysi mukaan, toinen sanoi ettei pysty nukkumaan siellä, kaveri sanoi että Ok menen koiran kanssa.

Vierailija
14/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olisi tuttu ihminen vastannut että jos et pysty siellä yöpymään, niin minä ainakin lähden eikä silleen " ei, me menemme kaksistaan.."

Ikävää koska ensin pyysi mukaan.

Vierailija
15/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus oli juuri tuolla lauseella, niin olihan se hieman töksähtävää. Toisaalta me emme tiedä millaisilla sanoilla sinä vastailit hänelle. Sanoitko yhtään siihen suuntaan, että haluat kovasti mukaan ja on kiva, että sinua pyydettiin, vai valititko vain selästäsi.

Vierailija
16/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vastaus oli aika töykeä yksinkertaisuudessaan. Riippumatta siitä mitä ap kirjoitti, on tylyä vastata tavalla joka on kuin "en olisi halunnutkaan". Kaveri selvästi möksähti.

Vierailija
17/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

kirjoitit

asiasta

runon

?

Vierailija
18/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miettiväni mutta tosiaan, kukaan muu ei vastaisi noin.

Aloittaa sanalla ei.

On joskus ennenkin ollut outouksia, ei sen puoleen.

Vierailija
19/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti olisi tuttu ihminen vastannut että jos et pysty siellä yöpymään, niin minä ainakin lähden eikä silleen " ei, me menemme kaksistaan.."

Ikävää koska ensin pyysi mukaan.

Tämähän kuulostaa nyt ihan siltä, että olet mustasukkainen koiran takia!

Vierailija
20/21 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri alkaa pitkästi kertoa, miten hankala reissu hänelle olisi ja mitä vaikeuksia siihen liityisi, niin minä toteaisin myös aika nopeasti, että unohdetaan koko juttu. Ap:n kaverilta aivan normaalia käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän