Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok että perheen isä vain käväisee kotona?

Vierailija
27.04.2006 |

Ja jos on kotona, niin keskittyy vain omiin juttuihinsa (tv/tietokone/tms).

Meillä kun on näin enkä tiedä miten ja kauanko tätä jaksan. Vuoden aikana on tainnut kaksi kertaa käväistä toisen lapsen kanssa ulkona. Yövaatteet vaihtaa toiselle melkein joka päivä, mutta siinä kaikki. Sen sijaan kyllä juoksee 3-4 tunnin kahvittelureissuilla ja pelaa tietokoneella pahimmillaan yli 10 tuntia päivässä. Olen hirveän pettynyt mieheeni ja loukkaantunut; tuntuu että hän ei pidä minua rakkaana vaimonaan vaan enemmänkin kodinkoneena ja _äitinä_. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaana tarvi katua, sitä kun jäi paskaan suhteeseen! Siis ei todellakaan ole ok!

Vierailija
2/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy tosissaan keskustella asiasta ja mennä vaikka parisuhdeterapiaan. Miehesi täytyy sisäistää että on nyt perheen isä ja omat menot saa jäädä vähemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisiko syytä olla sinussakin?

Oletko aina halunnut tehdä kaiken itse? Osaatko mielestäsi tehdä kaiken paremmin kuin miehesi ja kenties tuonut sen hänelle esille?

Anna miehesi yrittää tehdä asiat omalla tavallaan ja osoita hänelle että arvostat jokaista hänen tekemäänsä asiaa lasten, kodin tai parisuhteenne hyväksi. Siitä se lähtee.

Lähde yksin parin päivän reissulle. Mies saattaa hyvällä tuurilla huomata pärjäävänsä lasten kanssa ja jopa pitävänsä heidän kanssaan olemisesta. Vai meneeköhän pelailuksi ja lapset jää oman onnensa nojaan...

Vierailija
4/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toista päivää, oikeastaan ensimmäistä kotona niin että mies vain käväs syömässä töiden jälkeen ja lähti tekeen remonttia. Tätä hauskuutta on luvassa seuraava kuukausi!!

Sitten onneksi helpottaa. Mutta että en tietäis koska tää loppuu... ei kiitos, ei onnistuis meillä.

Vierailija
5/5 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai meneeköhän pelailuksi ja lapset jää oman onnensa nojaan...

Kyllä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi