Auton vakuutus yli 700 e!
Jo pomppas. Meillä ollut auton vakuutus kaskoineen tähän asti 440 euroa vuodessa. Nyt seuraava lasku olikin jo yli 700 e. Meillä siis pikkiriikkinen yleinen perheauto. Mitä teillä muilla maksaa? Mistä saa edullisen liikennevakuutuksen + kaskon?
Kommentit (20)
Mistä saa noin edullisen vakuutuksen? Sulla on kyllä ihan tolkuttoman halpa vakuutus korotuksenkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa noin edullisen vakuutuksen? Sulla on kyllä ihan tolkuttoman halpa vakuutus korotuksenkin jälkeen.
Täydet bonukset ja/tai suppea kasko?
Täydet bonukset ja paras mahdollinen kasko ja keskeyttämisturva ja tuulilasiturva on ollut aina. Viime vuonna kilpailutettiin ja saatiin tolla hintaa. Nyt on sit ilman aletta tuo hinta.
Vierailija kirjoitti:
Täydet bonukset ja paras mahdollinen kasko ja keskeyttämisturva ja tuulilasiturva on ollut aina. Viime vuonna kilpailutettiin ja saatiin tolla hintaa. Nyt on sit ilman aletta tuo hinta.
Sitten kilpailutatte uudestaan. En kylläkään jaksa uskoa, että paljon 700 halvempaa löytyy.
Mieti myös tarviitko oikeasti millaisen kaskon?
Mulla taitaa olla täyskasko+liikennevakuutus n. 1000e. Täydet bonukset molemmissa. Farmari isolla ja tehokkaalla koneella. Vakuutuksien hintaa vaikuttaa tosiaan koneen koko sekä kyseisen automallin kolaritilastot
Jes, mies kertoi, että toisesta firmasta saadaan nyt 460 e. Olen tyytyväinen. Ei mennyt kesäloma pilalle :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Jes, mies kertoi, että toisesta firmasta saadaan nyt 460 e. Olen tyytyväinen. Ei mennyt kesäloma pilalle :D
ap
Taitaa olla tarjous ensimmäisen vuoden kasko - 50 %. Ensi kesänä kilpailutus uudestaan.
Ei ollut ekan vuoden ale vaan ale tuli TEK:in jäsenyydellä (joka ei sekään ole ihan halpa muuten, mutta se on jo olemassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydet bonukset ja/tai suppea kasko?
Kaikki bonukset ja tietenkin täyskasko.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kauhean edullinen ole. Meillä on molemmissa autoissa vakuutus ja osakasko n.240€ vuodessa. Täyskaskolla olisi ollut muutaman satasen enemmän.
Mulla alle neljäsataa vuodessa, uudehko Ford Focus pienellä koneella. Liikennevakuutus ja täyskasko (omavastuu 150€, tämä vaikuttaa aika paljon hintaan).
Vierailija kirjoitti:
Mulla alle neljäsataa vuodessa, uudehko Ford Focus pienellä koneella. Liikennevakuutus ja täyskasko (omavastuu 150€, tämä vaikuttaa aika paljon hintaan).
Eikun 465€ onkin vuosimaksu.
Mulla on vähän päälle satasen. Vuoden -94 corolla, 1,6i, vuositulot 46000. Kaskosta ei tietookaan. Miksi kuluttaisin enemmän??
Mä kilpailutan vuosittain. Nytkin säästin 300 euroa kun vaihdoin firmaa, ja muutenkin vakuutus nyt kattavampi.
Mulla on n. 650€ (sis. liikennevakuutus, täyskasko, omavastuu 150€)
Ennen oli Ifissä vakuutukset ja silloin maksoi 1300€ pelkän auton vakuutukset, nyt on kaikki vakuutukset Turvassa ja menee n. 1200€/v (auto, koti, henkivakuutus ja matkavakuutus).
Kannattaa laittaa suurin mahdollinen omavastuu. Se maksaa itsensä takaisin, vaikka kolaroisikin muutaman vuoden välein omasta syystä.
Superkaskoineen 1140 €/v. Tyytyväinen olen.
Miten se noin pomppasi? Vakuutusyhtiöt saavat nykyään aika vapaasti hinnoitella, joten siitä vaan kilpailuttamaan.