Auton vakuutus yli 700 e!
Jo pomppas. Meillä ollut auton vakuutus kaskoineen tähän asti 440 euroa vuodessa. Nyt seuraava lasku olikin jo yli 700 e. Meillä siis pikkiriikkinen yleinen perheauto. Mitä teillä muilla maksaa? Mistä saa edullisen liikennevakuutuksen + kaskon?
Kommentit (25)
Itsellä muutaman kk päästä 10v vanha Kia Rio ja pop -vakuutuksessa liikennevakuutus sekä perustason kasko, yhteensä 222 euroa ja joitain roposia päälle. Vaikka auto vanhenee ja arvo alenee, niin vakuutusmaksut vain nousevat joka vuosi. Eihän sen näin pitänyt mennä!
Mikä hiton järki on pitää kaskoa? Pelkkä liikennevakuutus riittää ja jos tulee kolari niin syyllinen maksaa koko lystin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa noin edullisen vakuutuksen? Sulla on kyllä ihan tolkuttoman halpa vakuutus korotuksenkin jälkeen.
Sehän riippuu ihan bonuksista, autosta ja postinumerosta.
Taitaa mennä 80 euroa per kuukausi. Tossa laaja kotivakuutus ja auton vakuutukset. Ihan tarkkaan en tiedä kun puoliso maksaa ne. 6 vuotta vanha rellu meillä.
Mä oon saanu hyvän tarjouksen kaskovakuutukseen ku oon kilpailuttanu https://autovakuutuskilpailutus.fi/ sivulla