Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma suhteessa, auttakaa!

Vierailija
27.06.2018 |

Ongelmana on siis se, että minulla on edellisestä suhteesta 8-vuotias poika. "Uuden" mieheni kanssa olen seurustellut kohta 1,5 vuotta ja mies on sanonut kiintyneensä poikaani, vaikka ei sanojensa mukaan ole koskaan erityisen lapsiystävällinen ollutkaan. Kuitenkaan mies ei ole valmis osallistumaan esimerkiksi poikani harrastuskuluihin, leluihin tai esimerkiksi yhteisiin reissuihin. Tai no, Linnanmäelle maksoi kaikki kolme yhden kerran. Poikani harrastaa esimerkiksi jääkiekkoa, jossa varusteet ja kausimaksut ovat huikean kalliita. Lätkää pelaavien lasten vanhemmat varmasti tietävät. Olen ehdottanut yhteenmuuttoa, jotta saisin karsittua asumisen kustannuksista, mutta mies ole tähän vielä sanojensa mukaan valmis. Miehellä on oma asunto, jossa olisi tilaa kaikille ja lapselle oma, nykyistä isompi huone. Me asumme poikani kanssa vuokralla pienessä kolmiossa

Onkohan tällä suhteella mitään tulevaisuutta? Muuten mies on ihana ja huolehtivainen. Pelottaa, että mies vain väittää kiintyneensä poikaani. Ei tätä kuitenkaan riittävästi osoita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli huono provo

Vierailija
2/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen palstamiehen provo tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli huono provo

no älä muuta sano... alkaa loppua ideat tuolta palstan lassukalta, vaikka täytyy sanoa, että on se aika tuottelias tänään ollutkin. Määrä ei vaan korvaa laatua.

Vierailija
4/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymys ei tarkoita taloudellisesta sijoittamista lapseesi. Kiintymys näkyy esim. siten, että haluaa viettää aikaansa lapsesi kanssa ja kohtelee tätä hyvin.

Vierailija
5/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on käsittääkseni se omakin isä jonka kuluihin noi harrastusmaksut kuuluvat.

Vierailija
6/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyksen osoitus on siis mielestäsi sitä että avaa lompakkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi