Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua oksettaa ajatuskin että jotkut miehet panee toisiaan persereikään!

Vierailija
27.04.2006 |

Muita...?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelemista siinä on?

Niinkun nyt muidenkaan seksielämässä...

Vierailija
2/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana leffa ja varmasti sun asenne muuttuu sen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on niin avoin ihminen, ja sen luontonen persoona ettei siitä voi olla pitämättä

varmaan moni " homovihaajakin" tykkää siitä kun eipä siitä päällepäin nää et on homo :)

Vierailija
4/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua vaan homot oksettaa? Entäs kaksi naista nuolemassa toistensa pilluja?

Vierailija
5/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos kuvittelet rumien ihmisten hässivän? tai jos ihraläskit hässii? ällöttääkö?

Vierailija
6/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta ihmetyttää se, että ne tykkää mielummin toisista karvaperseisistä ukoista kun kauniimpaa sukupuoltakin olis valittavana :)

Poison Ivy

Vierailija
7/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat perversionsa. Joskus mietin jotain pariskuntaa esim. kaupan kassalla, että kyllä läski lätisee jos nuokin hässivät. Joskus naurettiin jotain haljun näköistä ukkoa, että tuskinpa tuokaan on koskaan pillua saanut ja eikös vaan joku lapsi huutanut sille " isi" . Että ei sitä päälleppäin voi koskaan tietää mitä kukakin tekee.

Vierailija
8/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että usein homoparienkin seksielämä on aika samantyyppistä kuin heteroilla, eli toinen on se vastaanottava osapuoli naisen tapaan. Eli tämä vastaanottava antaa kumppanilleen suuseksiä mutta ei pane persiiseen. Toinen sitten hoitelee nuo panopuuhat. Tässä mulla oli ollut kyllä aukko sivistyksessä, olin kuvitellut että (kaikki) paneskelee ristiin toisiaan.

Vierailija
9/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se rakkaus aina kato sukupuolta, vaikee selittää

mut kattokaa ihmiset tää brokeback mountain kertoo kahesta homo miehestä jotka aluksi uskotteli jopa itelleen et on heteroita mut rakkaus voitti

eivät uskaltaneet antautua rakkaudelle ja elivät kulissi avioliitossa naisten kanssa ja kummallakaan ei ollut hyvä olla vaan ahistus oli suuri ja viiltävä kaipuu toisen luo 20 vuotta

sitä leffaa ei voi kattoo itkemättä erinlainen rakkaustarina

Vierailija
10/21 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin vaikka naapuripariskunnan seksielämää ja mietiskelisin, että mitä KAIKKEA ne puuhaavat sängyssä. Riippumatta siitä ovatko miehiä, naisia, vai sukupuoleltaan tunnistamattomia.

Ja se, että ajattelee vieraiden miesten (tai jonki tietyn miesryhmän) peräaukkoja on jotenkin.... sanoinkuvaamattoman... perverssiä.

Vierailija
11/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden panna jos hyvältä tuntuu...

Taitaa kumminkin kiinnostaa ajatus, kun kerran moisia mietit?

Vierailija
12/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten mietin että minkähänlaista noidenkin ihmisten elämä on...ja tuli sitten mieleen.

ap

Vierailija
13/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta ihmetyttää se, että ne tykkää mielummin toisista karvaperseisistä ukoista kun kauniimpaa sukupuoltakin olis valittavana"

No miksi sitten suurin osa naisistakin tykkää miehistä?

Vierailija
14/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

h t t p : / / w w w . u k k o . f i / p o j a t

:D :D :D

NIIIIIIN hyvä, ja NIIIIIIIIn karu!!! Huom! Äänet päälle, muuten menee koko juju!!!!

Ja huom! Ihan suomalainen sivusto kuten osoitteesta näkyy, joten ei viirus-vaaraa eikä muutakaan. (ei lasten silmille.)

Vierailija
15/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin ajatus kahdesta miehestä nauttimassa toisistaan kiihottaa! Sen sijaan lesbot ällöttävät jostain syystä. Olen siis nainen, ja nautin kyllä suuseksistä, joten en oikein ymmärrä itseäni, miksi sitten lesbot ällöttävät? Mutta kahden bi-miehen kanssa jakaisin kyllä mielelläni sänkyni, homot minua sinne tuskin huolisivat ;-)

Vierailija
16/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi UKKO oli hyvä! ;D *nauraa pissat housussa*

Vierailija
17/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika monikin yhtälö ällöttäisi jos ryhtyisi miettimään.

Vierailija
18/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää mitään uutta nähtävää naisissa, joten ovat siirtyneet miehiin.

Vierailija
19/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiihottaa hirveesti ajattelu kahdesta miehestä yhdessä...

Ja ihan hetero oon...

Vierailija
20/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se just toi peppupano tulee sulla homoista mieleen? mites ku mun mies panee mua peppuun ni oksettaako se ajatus sua? sehän ihan yleistä nykyisin myös heterosuhteissa. että uskon että sulla on muutenkin vähän seksuaalisia patoutumia.