Ruma mies - kaunis nainen ?
Tapasin yhden kivan miehen, ollaan nyt nähty jo x määrä ja tykkään hänestä. Mulla on hyvä olla hänen kanssaan. Ulkonäöltään ei vastaa yhtään ihannemiestäni ja ystäväni ihmetteli miksi edes tapailen miestä koska hän on "ruma".. Vähän paksu, vähän lyhyt, ja no .. naama on perus. Itse olen sellainen ns. "Fitness kissa". Aloin sitten miettimään että rupeaakohan tuo haittaamaan minua jossain kohti? :O
Kommentit (5)
Et ansaitse tuota miestä. Olen itse punttaaja ja vältän teitä fitneskissoja, koska tiedän teidän todellisen luonteen, ulkoa kauniita sisältä rumia.
No mutta hän kuulostaa fiksulta ja sinä tyhmältä, joten se tasoittaa vaa'an.
Alkaa haittaamaan. Älä ota miestä, johon et tunne oikeaa vetovoimaa.
Minä olen usein kuullut ihmettelyä siitä, miksi näin hyvännäköinen nainen seurustelee niin "ruman" kanssa. Makuja on monia, mielestäni omat poikaystäväni ovat olleet hyvännäköisiä, vaikka tiedostankin, etteivät ehkä ole sellaisia perinteisen komeita. Oikeastaan nykyinen avomieheni on luultavasti seurustelukumppaneistani ainoa, joka olettaakseni (?) on ihan yleiselläkin mittapuulla todella komea.
Exäni oli monien mielestä ruma. Suhteen aikana minua ei häirinnyt exäni "rumuus" (omasta mielestäni hän näytti kivalta), mutta se kyllä haittasi, että ihmisten oli pakko ihmetellä, miksi seurustelen itseäni huomattavasti rumemman miehen kanssa. En tiedä mikä exäni ulkonäössä ihmisiä niin inhotti. Hän oli pitkä, leveähkö ruumiinrakenne, muttei missään nimessä lihava. Käsittääkseni nuo ovat ominaisuuksia, jotka nähdään miehillä yleensä hyvänä? Ei näyttänyt kyllä yhtään suomalaiselta (ihmiset luulivat yleensä venäläiseksi tai arabiksi, vaikka onkin täysin suomalainen, ehkä se vaikutti.
up