Kamala, löysä leukalinjani pilaa (nuoret) kasvoni!
Olen koko ikäni kärsinyt leukalinjani leveydestä ja jonkun asteisesta roikkumisesta. Olen nyt 26-vuotias ja olen lopen kyllästynyt tähän! Nuorena jo sain kuulla ihmetyksiä leukaperistäni, vaikka painoni oli reilusti alipainon puolella (45-50 kg/165cm). Leukaperäni siis laskee alas ja on hyvin leveä, eikä näytä loppuvan mihinkään. Purentaa koitettiin lapsena ohjata oikeaan suuntaan hammaslääkärissä, mutta tuloksetta.
Lihoin 20-vuotiaana lihoin reilusti (75kg/165cm) ja tuosta pudottelin painon nyt 60 kiloon. Tämähän toki vain pahensi leuan alustani, nyt roikkuminen ("turvotus") näkyy jo todella pahasti. Häpeän leukaani äärettömän paljon, aikaisemmin pystyin hyvällä ryhdillä hieman piilottamaan loputtomia leukaperiäni (ja pienen kaksoisleuan alun), mutta nyt ei enää auta ellen aio tuijotella kattoon lopun ikääni! On vaikea kuvailla tätä leukaani, enkä ole esimerkkikuviakaan löytänyt mistään. En haaveile kapeista kasvoista, haluaisin vain hieman kiristää ihoa leukaperän ympärillä/takana (korvan alla...). Painoa en enempää halua pudottaa, enkä usko sen edes auttavan asiassa. Hirvittävältä tuntuisi lähteä jo tässä iässä kauneusleikkaukseenkin! Mutta olen jo siihenkin valmis, ellei jotain muuta tapaa ole korjata leukalinjaa? Mesolankoja olen miettinyt... Muutoin olen suht tyytyväinen kasvoihini, vaikka en mikään kaunotar olekaan.
Kommentit (8)
Puhutko ns. hamsterinpusseista? Mesolangat olisi varmaan mahdollisuus, tosin uskon että kunnolliset kasvojumppailutkin auttaisivat. Onko sinulla siis takapurenta?
Totta kai menet kauneuskirurgiaan. Jos tuo juttu pilaa elämäsi, niin miksi et hoitaisi asiaa kuntoon? Maksat osamaksulla leikkauksen pois. Kannattaa mennä ilmaiseen konsultaatioon ja ottaa selvää mitä maksaa, millaisia riskejä leikkauksella on ja ottaa selvää millainen olisi lopputulos.
unohda kaksoisleuat ja muut. olet ihana ihan omana itsenäsi ja kaunis nainen. Voimia sulle! :)
mikään kauneuskirurgia ei korjaa sieltä missä ongelmat on eli henkisiä kuten ap:lle vastanneista kommenteista näkyy
Nainen olen. Ja minulla on aika pahakin takapurenta.
Ei tätä oikein pehmeydeksi voi kutsua, on sen näköinen kun olisi viisaudenhammas tulehtunut ja sen takia turvonnut. :D Tätä jopa minulta kysellään välillä, toinen puoli on siis selvästi paksumpi kuin toinen...
Kyllä korvien välissä on varmaan vikaa, mutta kyllähän tämän ulkonäöllisen ongelman haluaisin korjata.
Olen sinua vanhempi mutta oli sama ongelma. Mesolangoista oli apua jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
mikään kauneuskirurgia ei korjaa sieltä missä ongelmat on eli henkisiä kuten ap:lle vastanneista kommenteista näkyy
Jos ongelma on fyysisessä olomuodossa, niin silloin se on ja sen tiedostaminen on ok. Ulkonäkö vaikuttaa mieleen, sanoipa kuka mitä tahansa. Hömpötykset jostain sisäisestä kauneudesta on susirumien ihmisten keksimää scheissea. Jos aloittajaa tämä asia oikeasti vaivaa noinkin paljon, niin suosittelen kirurgin konsultaatiota ja mahdollista ajanvarausta leikkaukseen asian korjaamiseksi. Ei kannata antaa asian vaivata itseään, jos sille voi tehdä jotain.
Löysä leukalinja? Oletko mies? En tiedä mitä tämä nyt naisella tarkoittaisi? Naisen kasvoissa pehmeys viehättää.