vankila
Mun kaveri joutuu vankilaan pariksi vuodeksi. Millaista vankilassa on? Miten siellä tulee toimeen ihmisten kanssa, jos on luonteeltaan hiljaisempi introvertti. Mitä tulee ottaa huomioon?
Kommentit (95)
No seksiä siellä saa, halusi tai ei. Anaaliseksi tulee taatusti tutuksi, etenkin jos on hiljaisempi ja vähemmän pelottava kaveri, niitä käytetään panopuina kaikkein ahkerimmin.
Introvertit yleensä hakataan, niitä kiristetään ja raiskataan useimmin.
T: liki kolme vuotta aikanaan lusinut
Vierailija kirjoitti:
No seksiä siellä saa, halusi tai ei. Anaaliseksi tulee taatusti tutuksi, etenkin jos on hiljaisempi ja vähemmän pelottava kaveri, niitä käytetään panopuina kaikkein ahkerimmin.
Äläpä liioittele. Asiallista siellä suuremmaksi osaksi on ja vartioitua. Terveisin vankilassa ollut.
Ruoka on todella karmeaa, vartijat täysin korruptoituneita ja julmia. Seksuaalinen hyväksikäyttö, taudit ja huumeet rehottavat eikä niiltä voi kukaan välttyä ellet ole sisäpiirissä ja kunnioitettu tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Introvertit yleensä hakataan, niitä kiristetään ja raiskataan useimmin.
T: liki kolme vuotta aikanaan lusinut
Pelottelua. Kaikkea ei kantsi tällä palstalla uskoa.
Harkitsisin itsemurhaa vakavasti, jos saisin tänä päivänä linnatuomion. Lusimassa on tänä päivänä niin paljon ulkomaalaisia, jotka eivät piittaa mistään. Ihmishenki ei ole enää minkään arvoinen. En tahtoisi tulla raiskatuksi tai pistellyksi HIV-neuloilla.
Pyydä päästä eristysselliin, makaa siellä kaksi vuotta lattialla tekemättä yhtään mitään. Niin minä tekisin. Niinhän minä nytkin elän vaikken vankilassa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on todella karmeaa, vartijat täysin korruptoituneita ja julmia. Seksuaalinen hyväksikäyttö, taudit ja huumeet rehottavat eikä niiltä voi kukaan välttyä ellet ole sisäpiirissä ja kunnioitettu tekijä.
Onko siellä yhtään kilttejä ja ylipäätään sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voi ystävystyä. Sellaisia, jotka haluavat korjata elämäänsä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
24-vuotias nainen. Opinnot nyt sitten jäi ): ap
Vierailija kirjoitti:
Pyydä päästä eristysselliin, makaa siellä kaksi vuotta lattialla tekemättä yhtään mitään. Niin minä tekisin. Niinhän minä nytkin elän vaikken vankilassa olekaan.
Unohdin tuosta viestistäni tärkeän osan eli sen että kuka minä oikein olen:
-Terveisin, työkykyinen terve korkeakoulutettu nuori mies. Elän työttömyystuella. En tiedä miksi elän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä yhtään kilttejä ja ylipäätään sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voi ystävystyä. Sellaisia, jotka haluavat korjata elämäänsä.
ap
Jos suostuu suosiolla toimimaan huumemuulina ja seksiorjana, niin saattaa välttyä pahimmilta pahoinpitelyiltä. Sellaista ystävyyttä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisin itsemurhaa vakavasti, jos saisin tänä päivänä linnatuomion. Lusimassa on tänä päivänä niin paljon ulkomaalaisia, jotka eivät piittaa mistään. Ihmishenki ei ole enää minkään arvoinen. En tahtoisi tulla raiskatuksi tai pistellyksi HIV-neuloilla.
Mulla on vahva halu elää. Nyt ainakin joudun lopettamaan huumeiden käytön. Eikö vankila ole myös joillekin uusi alku? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva halu elää. Nyt ainakin joudun lopettamaan huumeiden käytön. Eikö vankila ole myös joillekin uusi alku? ap
Uskon että suomalaisesta vankilasta selviää parhaiten kun pysyttelee omissa oloissaan ja käyttää aikansa vaikka lukemiseen tai käsitöihin. Pysyttele erillään huonosta seurasta mutta ole kohtelias kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin tuosta viestistäni tärkeän osan eli sen että kuka minä oikein olen:
-Terveisin, työkykyinen terve korkeakoulutettu nuori mies. Elän työttömyystuella. En tiedä miksi elän.
Ikävää, että sulla on tuollaisia tuntemuksia. Mullakin on välillä synkkiä ajatuksia. Ehkä me vielä löydämme tarkoituksen elämälle. ap
Suurin osa vangeista on moneen kertaan istuneita. Kyllä ne opastaa ensikertalaiset tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että suomalaisesta vankilasta selviää parhaiten kun pysyttelee omissa oloissaan ja käyttää aikansa vaikka lukemiseen tai käsitöihin. Pysyttele erillään huonosta seurasta mutta ole kohtelias kaikille.
Kohteliaisuus on vihoviimeinen virhe.
On ylipäätänsä karmea virhe olettaa, että vankilassa pätisivät saman käyttäytymisnormit kuin normaalissa elämässä.
Juuri siksi ne vangit siellä vankilassa ovat, että ne eivät ymmärrä normaaleja käyttäytymisnormeja.
Paras tapa selvitä ensimmäinen yö on esittää skitsofreenikkoa. Heidän tupataan jättämään rauhaan, ainakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen ja käsityöt on ollu mulle tärkeitä vapaanakin ollessa. No nyt on sitten aikaa keskittyä niihin. Voi kunpa löytäisin sieltä edes yhden samanhenkisen ihmisen. ap
Kohtahan se selviää. 😵