Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island kausi 3

Vierailija
27.06.2018 |

Maanantaina katsomoon tullut Love Islandin kolmas kausi. Onko täällä muita koukuttuneita???
Tekis mieli ahmia koko kausi näin kesäloman kunniaksi, mut pitää vähä säästellä :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen fani! Ihan älyttömän koukuttava sarja, tällä kaudella on mun mielestä yllättävän monta mielenkiintoista tyyppiä.

Ois kiva kyllä keskustella sarjasta muittenki kans...

Ketkä on inhokkejanne tai suosikkeja?

Vierailija
2/11 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa oikein nimetä suosikkia, ne vaihtuu kokoajan.

Itse opiskelen psykologiaa ja mielestäni näissä ohjelmissa on todella mielenkiintoista seurata ihmisten käyttäytymistä ja suhteita, ajattelen henkilöitä enemmän tämän kannalta kuin sillai kenestä itse pitäisin.

Olivia keissi on musta hyvin mielenkiintoinen, Olivian ja Chrisin suhde on jokseenkin hämmentävä.

Kemin ja Chrisin bromance on henkilökohtaisesti suosikkini :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä myös yksi fani, tosin tän kolmannen kauden katsomise aloitin vasta ihan äsken, montaa jaksoa en ole vielä ehtinyt katsoa.

Suosikkeja tällä hetkellä Kem, Dom ja Amber.

Tulen tänne jatkamaan kommentointia kun pääsen kautta eteenpäin.

4/11 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kauheaa roskaa en tajua miksi tämä ohjelma on edes tehty hyi

Vierailija
5/11 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se kun tossa yhessä jaksossa tulee kaks tyttöö lisää mukaan, rakastan marcelii ja amberii nii en toivo et ne pettää omaa kumppanii.

Vierailija
6/11 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutamassa päivässä koko kauden. Periaatteessa huvittais katsoa muutkin kaudet mutta oon jotenkin niin koukussa näihin kolmannen kauden ihmisiin että oon katsellut lähinnä jaksoja uudestaan. :D

Chrisin ja Kemin bromance on suokkari! Olivia on ihan perseestä välissä mutta koska Chris on suosikki niin siedän Oliviaakin.

Vierailija
7/11 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri loppuun tän sarjan. Mulle käy AINA näin ; ensikatsomalta inhosin Kemii ja Chrisii, lopulta ne oli mun suosikkeja koko ohjelmassa.

Onneks kohta alkaa Suomi. Tuleeko se muuten livenä (tai vähän niinku bb); koska brittijaksoissa ainakin kansa välillä äänesti.

Vierailija
8/11 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin piti vähän googlailla ;

Camilla & Jamie edelleen yhdessä

Dom & Jess kihloissa ja menossa naimisiin 2018

Kem & Amber seurustelivat 4kk ohjelman jälkeen

Gabby & Marcel seurustelivat vuoden kunnes Mars petti

Kem & Chris jatkoivat räppiuraansa ja saivat oman ohjelman :D

Vierailija
9/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin katsomaan tätä vasta noin viikko sitten ja täysin koukussa. Nyt oon katsonut yli 40 jaksoa. Parasta tositeeveetä ikinä. En olisi uskonut että voi näin lumota. Kukaan ei varmaan tätä kommenttia enää näe, mut pakko jakaa fiiliksiä. Kunnon eskapismia omasta arjesta ja ylihuomenna menossa Lontooseen, niin sopii brittifanitukseen siinäkin mielessä. Samalla olen ikuisesti Espanja-fani. Muy romantico!

Vierailija
10/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin piti vähän googlailla ;

Camilla & Jamie edelleen yhdessä

Dom & Jess kihloissa ja menossa naimisiin 2018

Kem & Amber seurustelivat 4kk ohjelman jälkeen

Gabby & Marcel seurustelivat vuoden kunnes Mars petti

Kem & Chris jatkoivat räppiuraansa ja saivat oman ohjelman :D

Ja Olivia ja Chris olivat yhdessä 7 kk ohjelman päättymisen jälkeen. Sitä ennen ehtivät tehdä oman realityn, mutta erosivat ennen kuin se tuli teeveeseen.

Vierailija
11/11 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tätä ohjelmaa näkee enään :( aloin liian myöhään katsomaan ja en tajunnut että mtv poistaa sen katsomosta ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan