Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariisin matkailijat: julkiset Orlyn lentokentältä, kysymys

Vierailija
27.06.2018 |

Reittiopas ehdottaa Orlyssa paikallisjunan (RER) lähtöpaikaksi Pont de Rungis. Onko lentokentällä opasteet tuonne, onko se siis se, mistä kaikki paikallisjunat lähtevät?
Kartalta vähän epäselvää.
Olen siis laittanut reittihakuun reitin hotellille. Reittioppaaseen ei pysty syöttämään lähtöpaikaksi Orlyn lentokenttää, vaan pitää heti valita joku pysäkki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä, laitoin tuon alkuperäisen kysymyksen, koska kartassa näyttää epäselvältä, onko Orlylta kävelyä tuolle lähtöpysäkille. :)

Tuolla RER C:llä aikomus matkustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin juuri toukokuussa Pariisissa ja me mentiin Orlylta Antonyn asemalle (sellainen erikoispikkujuna) josta vaihto RER B-junaan (muistaakseni). Antonyssa ei voi mennä väärään junaan, siellä on oppaita ja selkeät viitat.

Vierailija
4/4 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin juuri toukokuussa Pariisissa ja me mentiin Orlylta Antonyn asemalle (sellainen erikoispikkujuna) josta vaihto RER B-junaan (muistaakseni). Antonyssa ei voi mennä väärään junaan, siellä on oppaita ja selkeät viitat.

Ok, en ole kulkemassa RER B:llä niin sen vuoksi näköjään tuo yhteys ei ole se, mitä voin käyttää.

Ilmeisesti pitää maksaa tuosta junayhteydestä että pääsee sinne mistä paikallisjuna menee ja vielä sitten ostaa erikseen paikallisjunaliikenteen lippu?