Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen outo käytös

N30
26.06.2018 |

Olen siis tapaillut muutaman vuoden miestä. Rakastuttiin reilu puoltoista vuotta sitten, oli aikomus että hän eroaa. Vaimonsa muuttikin pois heidän kodistaan muualle.mies sitten lähti pitkälle työreissulle, työ on vajaan 100km päässä vaimon asuinkunnasta.ollaan nyt oltu erossa monta kuukautta, mies soitteli päivittäin ja laitteli viestiä aina kun mahdollista. Nyt pitkään aikaan ei ole muka pystynyt soittamaan ja jos laitan viestiä vastaa vain että olen töissä.ymmärrän kyllä kun on sellasessa ammatissa ja työssä että äkkiä saattaa tulla ympärivuorokautisia työpäiviä.minusta silti tässä on jotain outoa.muuttunut kuitenkin asiat viime aikoina.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Niin.. se voi olla liian kauniin kanssa seurustelukin stressaavaa. Voi tuntea itsensä epäsopivaksi.

Hyvin sanottu!

Vierailija
22/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi käydä niin, ettei miehellä alunperinkään ollut tarkoitus erota. Sulle se yksinkertaisesti valehteli, kun lupaili kaikenlaista. Ja sinä uskoit. Nyt kun vaimo yllättäen lähti, mies meni paniikkiin ja koittaa saada hänet takaisin. Siinä puuhassa unohtuu kakkoseukot kun tajuaa mitä menettää vaimon myötä.

Mutta älä hätäile, mies kenties vielä ryömii takaisin luoksesi jos vaimo ei palaa takaisin. Olethan kakkonen (vai moneskohan). Jaksat vaan odotella hätävarana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taisi käydä niin, ettei miehellä alunperinkään ollut tarkoitus erota. Sulle se yksinkertaisesti valehteli, kun lupaili kaikenlaista. Ja sinä uskoit. Nyt kun vaimo yllättäen lähti, mies meni paniikkiin ja koittaa saada hänet takaisin. Siinä puuhassa unohtuu kakkoseukot kun tajuaa mitä menettää vaimon myötä.

Mutta älä hätäile, mies kenties vielä ryömii takaisin luoksesi jos vaimo ei palaa takaisin. Olethan kakkonen (vai moneskohan). Jaksat vaan odotella hätävarana.

Sellaisia ne miehet on, ja joskus näköjään naisetkin. Mitä tästä opimmekaan? Ei kannata sekaantua varattuihin koskaan edes läpällä :) MIehet kun lähtee messiin aika helposti kaiken maailman höpö höpö juttuihin. Naiset on fiksuja kun korjailee noita reppanoita takasin sisäruokintaan. Mitä tämä maailma olisi ilman hyvää vaimoa miehellä? :)

Vierailija
24/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Itse omasta halustaan halusi erota, vaimo oli vastaan siinä ja pitkään pitikin neuvotella.uskotteli minulle että pian saadaan olla yhdessä kunhan hoitaa eron. Tästä siis alkaa olla jo pian vuosi, näistä puheista. Nyt aikoihin ei ole asia ollut edes puheena kun yhteydenpito vähentynyt

Eli suomeksi sanottuna todennäköisesti vaimo ei tiedä eropuheista yhtään mitään koska mies ei ole kertonut. Sinulle taas veti eroshown että saisi sulta pildeä tyhjillä lupauksilla.

Vierailija
25/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksikin oli luokattoman huonoa. Ei seissy  miehellä ku järki. Toivottavasti liitossaan menee paremmin ja vaimo nauttii :)

Vierailija
26/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Itse omasta halustaan halusi erota, vaimo oli vastaan siinä ja pitkään pitikin neuvotella.uskotteli minulle että pian saadaan olla yhdessä kunhan hoitaa eron. Tästä siis alkaa olla jo pian vuosi, näistä puheista. Nyt aikoihin ei ole asia ollut edes puheena kun yhteydenpito vähentynyt

Eli suomeksi sanottuna todennäköisesti vaimo ei tiedä eropuheista yhtään mitään koska mies ei ole kertonut. Sinulle taas veti eroshown että saisi sulta pildeä tyhjillä lupauksilla.

eiköhän se jo tullut selväksi kuinka järkyttävän ruma tuo ukko on. ei sitä ole syytä alleviivata enempää.

Vierailija
27/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunanen varmaan jos iso maha?

Vierailija
28/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunanen varmaan jos iso maha?

en halua mennä yksityiskohtiin mutta suoraan sanottuna TÄYSIN MUNATON :D

Vierailija
29/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein enää ymmärrä mitä hänessä edes näin.. munaton, ruma, ärtyneen oloinen pitkävihainen mulkku. Mutta varmasti ihana aviomies! :) Toivotan KAIKKEA HYVÄÄ kuitenkin! 

Vierailija
30/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän asialle mitään voi, jos näin on. Suurta ihmetystä vaan herättänyt asia ja hämmennystäkin kun sanallisesti minua ei ole jätetty.osaahan aikuinen ihminen sanoa jos ei enää kiinnosta. Minä ainakin näin tekisin. Olisin osannut arvostaa rehellisyyttä ja asia ois saanut jäädä siihen.

Vierailija
31/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

No enhän asialle mitään voi, jos näin on. Suurta ihmetystä vaan herättänyt asia ja hämmennystäkin kun sanallisesti minua ei ole jätetty.osaahan aikuinen ihminen sanoa jos ei enää kiinnosta. Minä ainakin näin tekisin. Olisin osannut arvostaa rehellisyyttä ja asia ois saanut jäädä siihen.

no, mitä odotit "munattomalta mulkulta, joka sählää toisen kanssa pettäen vaimoaan?" oma vikasi kun sotkeennuit moiseen paskaan :)

Vierailija
32/34 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap?

Vierailija
33/34 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin koko tyypin jo ajat sitten, otti vielä yhteyttä mutta syytti minua kaikesta ettei pitänyt yhteyttä jne. Monimutkainen juttu.pääsin eroon kun vaihdoin numeroni.ap

Vierailija
34/34 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!