Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen outo käytös

N30
26.06.2018 |

Olen siis tapaillut muutaman vuoden miestä. Rakastuttiin reilu puoltoista vuotta sitten, oli aikomus että hän eroaa. Vaimonsa muuttikin pois heidän kodistaan muualle.mies sitten lähti pitkälle työreissulle, työ on vajaan 100km päässä vaimon asuinkunnasta.ollaan nyt oltu erossa monta kuukautta, mies soitteli päivittäin ja laitteli viestiä aina kun mahdollista. Nyt pitkään aikaan ei ole muka pystynyt soittamaan ja jos laitan viestiä vastaa vain että olen töissä.ymmärrän kyllä kun on sellasessa ammatissa ja työssä että äkkiä saattaa tulla ympärivuorokautisia työpäiviä.minusta silti tässä on jotain outoa.muuttunut kuitenkin asiat viime aikoina.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää ak-kaa nokasta :D

Vierailija
2/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoon.

Mutta älä rinkuttele sille ja vaadi vastausta. Kato ottaako itse yhteyttä ja missä merkein. Normaalisti, selostaa hankalan tilanteen vai "normaalisti", väistelee.. vai sanooko jopa suoraan, että tää on tässä tai että, sori oli työkiirettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis selittele mitään niinsanotusti.yhteydenpito siis vaan hiljentynyt. En nyt usko että joku jaksaa olla monta kuukautta koko ajan töissä.kuka sellasta jaksaa, ilman vapaata.

Vierailija
4/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...oli aikomus, että hän eroaa..." Joopa joo, niinku kenen aikomus.

Vierailija
5/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omasta halustaan halusi erota, vaimo oli vastaan siinä ja pitkään pitikin neuvotella.uskotteli minulle että pian saadaan olla yhdessä kunhan hoitaa eron. Tästä siis alkaa olla jo pian vuosi, näistä puheista. Nyt aikoihin ei ole asia ollut edes puheena kun yhteydenpito vähentynyt

Vierailija
6/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Itse omasta halustaan halusi erota, vaimo oli vastaan siinä ja pitkään pitikin neuvotella.uskotteli minulle että pian saadaan olla yhdessä kunhan hoitaa eron. Tästä siis alkaa olla jo pian vuosi, näistä puheista. Nyt aikoihin ei ole asia ollut edes puheena kun yhteydenpito vähentynyt

Eli ei ole sanonut vaimolle sanaakaan, että haluaa erota ja hänellä on toinen.

Vierailija
7/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nähdä tuollanen vaiva valehdella kun tavattiin usein, viikottain ja monta kertaakin. Tehtiin kaikkee yhdessä niinkun ihmiset joilla on tunteita.yhtäkkiä sitten häipyy, jättää talonkin hoitamatta pitkäksi aikaa.

Vierailija
8/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatusta miehestä ei ole kuulunut pitkään aikaan.. hmm joo varmaan tosiaan työkiireet ja teidän yhteisen tulevaisuuden järjestely vie hänen aikansa..

Vierailija
10/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mies voi valehdella eroavansa, jos saa sinulta vaihtelua maksutta.

Vierailija
11/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kuvitella että ei hylkää itseään ns. tasokkaampaa naista. Ei ole omien sanojensa mukaan koskaa edes unelmoinu vastaavasta.luulisi miehen olevan iloinen naisesta joka kestää katseen. Mies siis ei komistus.

Vierailija
12/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin onko muuttanut, ei ole kuulemma. omakotitalo jäi siis, piha hoitamatta koko ajalta. Myynnissä ei ole ollut missään.ois ainakin ajatellut myydä jos lähtee pois.kuka näistä aivotuksista tietää..

Vierailija
13/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruma ukkoko?

Vierailija
14/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt rumaks sano. Mahaa jonkin verran ja tukka takana elämä edessä. Mutta ihminen itsessään se tärkein

Vierailija
15/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no rumahan se ukko oli ja on vieläkin, mutta ihastuin silti! :)

Vierailija
16/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näytän lähinnä huussinvessalta itsekin, ettei ihme että "synkkasi" :)

Vierailija
17/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. se voi olla liian kauniin kanssa seurustelukin stressaavaa. Voi tuntea itsensä epäsopivaksi.

Vierailija
18/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneksi ottaa vaimo takasin "kiertopalkinnon" niin ei tule suru puseroon ukolla :)

Vierailija
19/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis rumaks sanonut. Mutta sellainen mihin ehkä aiemmin en olisi kiinnittänyt huomiota. Niinkun sanoin kun ihmiseen tutustuu paremmin, näkee pintaa syvemmälle.

Vierailija
20/34 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kieltämättä hyvin kaunis nainen. Ukko on oikea onnenpekka! :)