miehen outo käytös
Olen siis tapaillut muutaman vuoden miestä. Rakastuttiin reilu puoltoista vuotta sitten, oli aikomus että hän eroaa. Vaimonsa muuttikin pois heidän kodistaan muualle.mies sitten lähti pitkälle työreissulle, työ on vajaan 100km päässä vaimon asuinkunnasta.ollaan nyt oltu erossa monta kuukautta, mies soitteli päivittäin ja laitteli viestiä aina kun mahdollista. Nyt pitkään aikaan ei ole muka pystynyt soittamaan ja jos laitan viestiä vastaa vain että olen töissä.ymmärrän kyllä kun on sellasessa ammatissa ja työssä että äkkiä saattaa tulla ympärivuorokautisia työpäiviä.minusta silti tässä on jotain outoa.muuttunut kuitenkin asiat viime aikoina.
Kommentit (34)
Luota vaistoon.
Mutta älä rinkuttele sille ja vaadi vastausta. Kato ottaako itse yhteyttä ja missä merkein. Normaalisti, selostaa hankalan tilanteen vai "normaalisti", väistelee.. vai sanooko jopa suoraan, että tää on tässä tai että, sori oli työkiirettä.
Ei siis selittele mitään niinsanotusti.yhteydenpito siis vaan hiljentynyt. En nyt usko että joku jaksaa olla monta kuukautta koko ajan töissä.kuka sellasta jaksaa, ilman vapaata.
"...oli aikomus, että hän eroaa..." Joopa joo, niinku kenen aikomus.
Itse omasta halustaan halusi erota, vaimo oli vastaan siinä ja pitkään pitikin neuvotella.uskotteli minulle että pian saadaan olla yhdessä kunhan hoitaa eron. Tästä siis alkaa olla jo pian vuosi, näistä puheista. Nyt aikoihin ei ole asia ollut edes puheena kun yhteydenpito vähentynyt
N30 kirjoitti:
Itse omasta halustaan halusi erota, vaimo oli vastaan siinä ja pitkään pitikin neuvotella.uskotteli minulle että pian saadaan olla yhdessä kunhan hoitaa eron. Tästä siis alkaa olla jo pian vuosi, näistä puheista. Nyt aikoihin ei ole asia ollut edes puheena kun yhteydenpito vähentynyt
Eli ei ole sanonut vaimolle sanaakaan, että haluaa erota ja hänellä on toinen.
Miksi nähdä tuollanen vaiva valehdella kun tavattiin usein, viikottain ja monta kertaakin. Tehtiin kaikkee yhdessä niinkun ihmiset joilla on tunteita.yhtäkkiä sitten häipyy, jättää talonkin hoitamatta pitkäksi aikaa.
Varatusta miehestä ei ole kuulunut pitkään aikaan.. hmm joo varmaan tosiaan työkiireet ja teidän yhteisen tulevaisuuden järjestely vie hänen aikansa..
Tietysti mies voi valehdella eroavansa, jos saa sinulta vaihtelua maksutta.
Olisin voinut kuvitella että ei hylkää itseään ns. tasokkaampaa naista. Ei ole omien sanojensa mukaan koskaa edes unelmoinu vastaavasta.luulisi miehen olevan iloinen naisesta joka kestää katseen. Mies siis ei komistus.
Kysyin onko muuttanut, ei ole kuulemma. omakotitalo jäi siis, piha hoitamatta koko ajalta. Myynnissä ei ole ollut missään.ois ainakin ajatellut myydä jos lähtee pois.kuka näistä aivotuksista tietää..
En nyt rumaks sano. Mahaa jonkin verran ja tukka takana elämä edessä. Mutta ihminen itsessään se tärkein
no rumahan se ukko oli ja on vieläkin, mutta ihastuin silti! :)
mutta näytän lähinnä huussinvessalta itsekin, ettei ihme että "synkkasi" :)
Niin.. se voi olla liian kauniin kanssa seurustelukin stressaavaa. Voi tuntea itsensä epäsopivaksi.
no onneksi ottaa vaimo takasin "kiertopalkinnon" niin ei tule suru puseroon ukolla :)
En siis rumaks sanonut. Mutta sellainen mihin ehkä aiemmin en olisi kiinnittänyt huomiota. Niinkun sanoin kun ihmiseen tutustuu paremmin, näkee pintaa syvemmälle.
Vaimo on kieltämättä hyvin kaunis nainen. Ukko on oikea onnenpekka! :)
Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää ak-kaa nokasta :D