Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää suunnattomasti tämä "ihanaa kun sä uskallat olla oma itsesi "- hypetys. Koska se koskee vain niitä jotka

Vierailija
26.06.2018 |

Edustaa vähemmistöä tai pukeutuu erityisen räikeästi ym.

Minä olen ihan tavallisen kirjastotädin näköinen nuori nainen ja olen aina ollut oma itseni. Minä tykkään pukeutua ihan vain mustiin farkkuihin ja "tavallisiin" paitoihin. Tykkään että mulla on oman väriset ruskeat pitkät hiukset ilman mitään erikoisuuksia. Minä olen oma itseni, mutta en ole koskaan kuullut "ihanaa kun sä uskallat olla oma itsesi"

Miksi ihmeessä pitäisi aina olla joko homoseksuaali tai värien suurkuluttaja että ihmiset ajattelee sinun olevan oma itsesi??

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun sä uskallat olla oma itsesi. Kaikki ihmiset ovat arvokkaita, myös ne vähän happamat.

Vierailija
2/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten totta. Tavallisen ihmisen ilmeisesti kuuluukin olla oma itsensä, ehkä se on itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun sä uskallat olla oma itsesi, ap <3

Ihan oikeasti. Hyvä  aloitus. Jokaisella on oikeus olla oman tyylisensä ja viihtyä itsensä kanssa. Mut onko sulla oikeesti, jos kaipaat muiden vakuutteluja? Massasta poikkeavat yksilöt ehkä kaipaavat enemmän vakuuttelua siitä, että ovat hyviä, koska herättävät enemmän negatiivista huomiota.

Onko sulle kukaan sanonut, että sun pitäis olla jotain muuta kuin olet?

Vierailija
4/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja myöskin jos tykkää meikata, laittaa hiuksia ja pukeutua naisena naisellisesti, niin joillekkin on hirveen vaikea käsittää että sen tekisi vaan omaksi ilokseen koska oikeasti tykkää siitä ja se tuntuu omalta tyyliltä

Vierailija
5/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot semmoinen ,jonka naamaa ei muista edes lähikaupan kassa.

Tästäkö sua pitäisi onnitella?

Vierailija
6/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan tavallisen kirjastotädin näköinen nuori nainen ja olen aina ollut oma itseni.

Se vaatii rohkeutta olla äärimmäisen tylsän näköinen nainen. Ihanaa, kun sä uskallat olla epäsuosittu.

Vierailija
7/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot semmoinen ,jonka naamaa ei muista edes lähikaupan kassa.

Tästäkö sua pitäisi onnitella?

Sut taas muistaa kielekäytöstä ja huonoista tavoista. Onnittelut.

Vierailija
8/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti tai ujo ei myöskään kelpaa, vaan pitäisi olla sosiaalinen ja avautua, jotta "olisi oma itsensä".

Vierailija
9/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja myöskin jos tykkää meikata, laittaa hiuksia ja pukeutua naisena naisellisesti, niin joillekkin on hirveen vaikea käsittää että sen tekisi vaan omaksi ilokseen koska oikeasti tykkää siitä ja se tuntuu omalta tyyliltä

Jep juu..itsesi takia;)

Vierailija
10/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…

Ihanaa että kuvan nainen uskaltaa olla oma itsensä. <3

Vierailija
11/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä "omaa itseä" tuossa naisessa on? Ei tippaakaan mitään.

Vierailija
12/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti tai ujo ei myöskään kelpaa, vaan pitäisi olla sosiaalinen ja avautua, jotta "olisi oma itsensä".

Niinpä. Joku räväkkä, räkättävä lähiömuija on ihanasti oma itsensä. Hillitty, älykkö introvertti on pelkästään tylsä!

Vierailija
13/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siitä tulisi kun sanoisikin kaiken suoraan ja olisi vaan ihan täysin se oma itsensä eikä esittäisi roolia.

Vierailija
14/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku asia toisissa "ärsyttää suunnattomasti", se yleensä osuu johonkin omaan sokeaan pisteeseen. Ap on vasta nuori, ja elämä on opettanut minulle, että harva ihminen, tylsinkään, viihtyy ihan koko ikäänsä samassa roolissa. Voi olla, että ap:stakin tulee vielä "värien suurkuluttaja". Tai sitten ei. Mutta toivottavasti hän löytää rauhan itsensä kanssa.

Vierailija
15/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaleja jne onnitellaan tuosta, koska he luultavasti saavat lokaa niskaansa siitä, että ovat ja pukeutuvat kuten haluavat. Siksi on rohkeaa, että he uskaltavat olla omia itseään. Tietenkin on hienoa, jos sinäkin ap pukeudut kuten haluat etkä välitä mahdollisista negatiivisista kommenteista, mutta koska niin moni on sitä mieltä, että nuoren naisen tuleekin pukeutua ns siveellisesti, niin siinä ei välttämättä ole mitään erityisen rohkeaa. Joku saattaa jopa luulla, että sinut on pakotettu pukeutumaan tylsästi.

Vierailija
16/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma "ihailen itsevarmuuttasi" -kommenttien kanssa, kun läski käyttää mitä tahansa vaatetta paitsi telttaa. Ei kukaan normaalipainoistakaan kehu, että ihanaa kun uskallat laittaa shortsit jalkaan!

T: läski, jota vituttaa tämä kommentointi

Vierailija
17/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä "omaa itseä" tuossa naisessa on? Ei tippaakaan mitään.

Tuo nainen on sisimmissään ihanan naminami ja uskaltaa tuoda sen esille. Kato nyt sen peppuakin.

Vierailija
18/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujona olen huomannut saman ja joskus on jopa kehoitettu ihan vaan rohkeasti olemaan oma itsensä. :(

Tuntuu kieltämättä aika pahalta, kun patistetaan olemaan suuna päänä äänessä ja sosiaalinen, tai muuten "ei ole oma itsensä", ihan kuin ihmiset eivät uskoisi että aikuinen ihminen voi olla ujo tai hiljainen.

Vierailija
19/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt samaa asiaa että miksi tämä koskee vain niitä joiden tyyli poikkeaa "massasta", ovat vähemmistöjä tai ajattelevat asioista eri tavoin kuin valtaväestö.

Itse pukeudun tavallisiin vaatteisiin, en seuraa muotia mutta ajan hengessä ja valtavirrassa menen. Minulla ei ole erityistä ihmetystä herättäviä mielipiteitä enkä hätkähdytä mitenkään. Pidän meikkaamisesta, tykkään laittautua. Arki pyörii lähinnä työn ja kodin ympärillä, välillä illanviettoa tai reissaamista. Pidän lenkkeilystä ja pyöräilystä. Syön täysin tavallista ruokaa, ei mitään erityistä ruokavaliota tai rajoitteita. Olen sinkku ihan vain koska sopivaa ei ole osunut. En kuulu tietääkseni mihinkään vähemmistöön. Työskentelen sairaanhoitajana vuorotyössä, olen 28v.

Miksen minäkin saa hypetystä kun olen oma itseni?

Vierailija
20/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ryhmää saa kiitokset omana itsenään olemisesta, räväkät, sosiaaliset persoonat ja sellaiset lapsen tasolle taantuneen oloiset hössöttäjät kuten Tuuri-ohjelman höpsö täti. Muitten ei todellakaan kannata olla oma itsensä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan