Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset viihtyvät kotona lasten kanssa vuosia?

Vierailija
26.06.2018 |

Millaisia ovat persoonallisuudeltaan ne ihmiset, jotka kokevat mukavana ja luontevana vuosien kotona olemisen yhdessä lasten kanssa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse viihdyn kotona.

Nytkin olen taas kotona, ihanaa!

En ole kovinkaan kunnianhimoinen ja arvot ovat enemmän perheessä kuin urassa.

Äitini oli myös kotiäiti ja oli ihanaa kun hän oli kotona ja haluan antaa lapsilleni saman fiiliksen.

En myöskään ole löytänyt paikkaani työelämässä ja olen kouluttautunut väärille aloille. Sijaisuuksia vain ja työtä joka ei vastaa koulutusta ja jota inhoaa.

Lähden seuraavaksi opiskelemaan alaa jossa viihdyn ja se on asiakaspalvelutyötä. Olen myös aika sosiaalinen mutta viihdynnpaljon omassa rauhassa ja perheen kanssa.

Ilmeisesti et koe hyvin tiiviistä vuorovaikutusta lasten kanssa lähes vuorokauden ympäri raskaaksi? Vai miten saat otettua omaa aikaa?

Kukaan ei ole vastannut tähän? Ainoastaan alapeukutuksia on tullut. Ilmeisesti teillä on ollut helpommat lapset?

Minä ainakaan en lasten kanssa oloa raskaaksi. Sehän on superrentoa oikeisiin töihin verrattuna. Pienempi kantoliinassa, rauhallista puuhailua isomman kanssa, ei kiire mihinkään. Aivan ihanaa!

24

Lisätäänpä vielä, että vaikeat hetket (kuten kuopuksen uhmaikä) otin haasteina, joissa testasin kasvatusoppaiden neuvoja. Kun neuvot toimivat, tunsin onnistuneeni.

24

Kuvottavaa, että joku pitää uhmaikää "vaikeina hetkinä". Miten helpolla jotkut ihmiset ovat eläneet!

Vierailija
62/64 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse viihdyn kotona.

Äitini oli myös kotiäiti ja oli ihanaa kun hän oli kotona ja haluan antaa lapsilleni saman fiiliksen.

En myöskään ole löytänyt paikkaani työelämässä ja olen kouluttautunut väärille aloille. Sijaisuuksia vain ja työtä joka ei vastaa koulutusta ja jota inhoaa.

Lähden seuraavaksi opiskelemaan alaa jossa viihdyn ja se on asiakaspalvelutyötä. Olen myös aika sosiaalinen mutta viihdynnpaljon omassa rauhassa ja perheen kanssa.

Ilmeisesti et koe hyvin tiiviistä vuorovaikutusta lasten kanssa lähes vuorokauden ympäri raskaaksi? Vai miten saat otettua omaa aikaa?

Kukaan ei ole vastannut tähän? Ainoastaan alapeukutuksia on tullut. Ilmeisesti teillä on ollut helpommat lapset?

Minä ainakaan en lasten kanssa oloa raskaaksi. Sehän on superrentoa oikeisiin töihin verrattuna. Pienempi kantoliinassa, rauhallista puuhailua isomman kanssa, ei kiire mihinkään. Aivan ihanaa!

24

Lisätäänpä vielä, että vaikeat hetket (kuten kuopuksen uhmaikä) otin haasteina, joissa testasin kasvatusoppaiden neuvoja. Kun neuvot toimivat, tunsin onnistuneeni.

24

Kuvottavaa, että joku pitää uhmaikää "vaikeina hetkinä". Miten helpolla jotkut ihmiset ovat eläneet!

Sairastuin vakavasti ja olisin voinut kuolla. Vieläkään ei ole täysin terveen papereita. Muitakin vaikeuksia on elämässäni ollut. Silti lasten uhmaikä oli minusta vaikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse viihdyn kotona.

24

24

Mitä saat irti tällaisesta? Minulla on omainen kuollut itsemurhaan. Silti uhmaikä tuntuu vaikealta.

Vierailija
64/64 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä