Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis, jättääkö joku meikit pesemättä ennenkuin menee nukkumaan?

Vierailija
26.06.2018 |

Näin kertoi eräs puolituttu tekevänsä. Illalla monesti niin väsynyt, ettei jaksa pestä meikkejä ja joskus jopa mennyt töihinkin samalla meikillä! Korjaa vaan pahimmat sotkut.
Enpä enää ihmettele ihonsa huonoa kuntoa ja elottomuutta.
Ajatus on kyllä aika etova: se kaikki meikki sotkee tyynyn ja bakteerit pitää juhlia iholla, jaiks.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän ja useinkin, jos olen väsynyt/ei huvita enkä ole koskaan huomannut mitään viitteitä huonontuneesta ihosta. Meikkiteollisuus saanut päihinne iskostettua tuonkin että saavat puhdistusaineita myytyä. Ja kyllä voisin minäkin edellispäivän parannetulla meikillä töihin lähteä eikä kukaan huomaisi eroa.

Meikin puhdistan milloin milläkin, vauvan puhdistusliinoilla, vedellä&saippualla, kaikki käy mutta varsinaisiin puhdistusaineisiin en rahojani laita. Nyt joku luulee että olen joku hompsukka olemukseltani mutta ei, olen normaalia kauniimpi, siisti nainen.

Mulla taas iho puhkeaa saman tien kukkaan jos erehdyn jättäämään meikin edes yhdeksi yöksi naamalle. Ja naama kuivuu jos pesen saippualla. Sulla on vaan niin pirun hyvä iho ettei tuo tunnu missään :D

Näin varmaan onkin :D

Äitinikin oli melkoisen silonaamainen mummeli kun kasikymppisenä kuoli. Pesi ikänsä kasvonsa vedellä ja saippualla.

Vierailija
22/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää se ripsari illalla pesemättä pois, jos nukahdan telkkarin ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ällötä hieroa meikkinaamaa puhtaisiin tyynyliinoihin? Mahtaa olla näky. Vaikka tuskin tällaiset suttupellet viitsii tyynyliinojakaan joka päivä tai edes joka viikko vaihtaa.

Vierailija
24/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä meikeissä nukkuvilla ärsyynny silmät ja ala punoittamaan?

Vaikea uskoa, ettei mitään vaikutusta olisi.

Vierailija
25/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverini tiedän näin tekevän. Silloin harvoin kun hänet olen nähnyt ilman meikkiä, on hänellä ollut todella hyvä iho, joten kai hänen ihonsa vain on teräksinen ja kestää mitä vain. Kun itse tulen kuolemanväsyneenä vaikka baarista, niin pesen ja rasvaan kasvot aina, poikkeuksetta. Vaikka sitten puhdistusliinalla, jos ei kunnon pesuun ole välineitä. Hampaiden harjaamisenkin saatan jättää seuraavaan aamuun, mutta olen niin turhamainen, että en tahdo kasvoihini omasta huolimattomuudesta johtuvia finnejä ja niiden arpia muistoksi hauskoista illoista.

Vierailija
26/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin jonkun aikaa sellaisen mimmin kanssa joka ei pessyt iltaisin meikkiä, itseasiassa saattoi vetää kolmekin päivää samalla pakkelilla (korjaillen). Kuulemma hävetti jos joku näkee ilman.

Itse joskus juhlien jälkeen nukahdan meikit naamalla, muuten pesen.

Vierailija
27/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri yöllä ne bakteerit pitäisivät juhlia iholla? 

Onko niillä jokin yökerho , Club Bactus?

Ihan samalla tavalla päivälläkin. Jos tällaista pelkää, niin ei sitten meikkaa ollenkaan. 

Vierailija
28/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri pitää meikkiä naamalla miehen takia 24/7. Menee siis nukkumaan vanhoissa, herää aikaisin aamulla (ennen miestä), pesee kasvot ja meikkaa uudestaan. Eikä ole siis mikään parikymppinen vaan tuplat siitä, ollut saman miehenkin kanssa jo vuosikymmenen.

Se nyt kuulemma vain kuuluu näyttää tällätyltä koko ajan.

Mitä tästä sitten? Olen yli 40v, eikä mieheni ole nähnyt mua ilman meikkiä eikä tule näkemään. Teen juuri noin kuten edellinen. Myös sairaalassa ollessa meikkasin aina ennen kuin mies tuli katsomaan. Täytyy muistaa muuten tehdä sellainen testamentti, että arkkuun ei laiteta ilman meikkiä tai ainakaan ruumista ei näytetä ilman meikkiä ja hiustenlaittoa.

Vierailija
29/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri yöllä ne bakteerit pitäisivät juhlia iholla? 

Onko niillä jokin yökerho , Club Bactus?

Ihan samalla tavalla päivälläkin. Jos tällaista pelkää, niin ei sitten meikkaa ollenkaan. 

En tiedä kuinka hyvin ilmastoidussa mausoleumissa sinä nukut selälläsi ja kertaakaan yön aikana kierähtämättä, mutta minä ainakin nukun peiton alla ja aivan varmasti jossakin vaiheessa kasvot vasten tyynyliinaa, vasten kämmentä, hyvä jos ei jalkapohjaa. Päivän aikana sitä meikkiä ja likaa ei tule hierottua naamaan, mutta yöllä se varmasti tulee oikein tungettua sinne huokosiin. Muutenkin iholle pitäisi antaa aikaa hengittää ilman meikkiä.

Vierailija
30/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin erästä naista noin puolisen vuotta, mutta en onnistunut näkemään häntä täysin meikittä koskaan.

Alkoi hiukan jo ihmetyttämään, mutta herrasmiehenä en hennonnut suorasanaisesti pyytää häntä pesemään kasvojaan.

Ajattelin olla ovela ja ehdotin yhteistä saunaa, suihkua, uimahallia ja jopa kylpylää, mutta nainen osasi kieltäytyä niistä aina jotenkin.

Arvoitukseksi jäi, "kenen" kanssa hengailin sen puoli vuotta.

M

Vierailija
31/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä meikeissä nukkuvilla ärsyynny silmät ja ala punoittamaan?

Vaikea uskoa, ettei mitään vaikutusta olisi.

Ei mulla ainakaan ala punoittaa tai mitään muutakaan. 

Se on kosmetiikkateollisuuden propagandaa, että oliis jotain haittaa. Saavathan myytyä puhdistusmaitoja, kasvovesiä ym. puhdistustuotteita tyhmille. 

Vierailija
32/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri pitää meikkiä naamalla miehen takia 24/7. Menee siis nukkumaan vanhoissa, herää aikaisin aamulla (ennen miestä), pesee kasvot ja meikkaa uudestaan. Eikä ole siis mikään parikymppinen vaan tuplat siitä, ollut saman miehenkin kanssa jo vuosikymmenen.

Mitä tästä sitten? Olen yli 40v, eikä mieheni ole nähnyt mua ilman meikkiä eikä tule näkemään. Teen juuri noin kuten edellinen. Myös sairaalassa ollessa meikkasin aina ennen kuin mies tuli katsomaan. Täytyy muistaa muuten tehdä sellainen testamentti, että arkkuun ei laiteta ilman meikkiä tai ainakaan ruumista ei näytetä ilman meikkiä ja hiustenlaittoa.

Sitä tästä sitten, että aloituksessa kysyttiin, tunteeko joku tällaista ihmistä ja vastasin tuntevani. Kuten sinäkin.

Että mitäs sinusta sitten?

Vierailija
33/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tästä sitten, että aloituksessa kysyttiin, tunteeko joku tällaista ihmistä ja vastasin tuntevani. Kuten sinäkin.

Että mitäs sinusta sitten?

Kovasti tunnutaan paheksuvan tällaista käytäntöä. Kukin kuitenkin tavallaan.

Vierailija
34/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teininäkään tullut niin väsyneenä kotiin, etten jaksaisi pestä naamaa ja hampaita. Tuntuu ällöttävältä jo se, kun menee nukkumaan käymättä suihkussa, vaikka sitä toisinaan tuleekin tehtyä. 

Kotona mukavuus on tärkeää. Töistä tullessani vaihdan vaatteet ja pesen meikit pois heti ensimmäisenä.

Vierailija
35/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niin vähän meikkiä, että se on jo hävinnyt nukkumaanmenoaikaan mennessä. Käytän siis vain kulmakynää ja meikkivoidetta silmänalusiin. Illalla heitän kosteusvoiteen naamaan ja menen nukkumaan, iho on ihan hyvässä kunnossa.

Jos oon laittanut enemmän meikkiä juhliin tai baariin, niin tietysti puhdistan.

Vierailija
36/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG! Tuon ikäinen ja nukut aina meikeissä?

Vierailija
37/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen iho tulee puhdistaa illalla vaikka ei olisi meikannut. 😀

Vierailija
38/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG! Tuon ikäinen ja nukut aina meikeissä?

Hauska täti.

Vierailija
39/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin vuosikaudet n. 80% öistä meikit naamassa. Työskentelin baarimestarina ja kotiin tultuani lenkitin vielä koiran, ehkä söin. Nukahdin yleensä aamukuude-seitsemän aikaan, ei puhettakaan että olisin jaksanut pestä naamaani. Herättyäni kömmin suihkuun.

Olen nyt lähemmäs 40v, ihoni on hyvässä kunnossa, nykyään pesen useimmiten meikit pois illalla, jos olen edes meikannut. Pakkelit naamassa nukkuminen ei jättänyt ainakaan näkyviä jälkiä kasvojeni ihoon, tietenkin saattaa vaikuttaa se, etten koskaan käyttänyt meikkivoidetta.

Vierailija
40/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen iho tulee puhdistaa illalla vaikka ei olisi meikannut. 😀

Miksi? Mitä väliä sillä on mihin aikaan vuorokaudesta naamansa pesee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän