Siis, jättääkö joku meikit pesemättä ennenkuin menee nukkumaan?
Näin kertoi eräs puolituttu tekevänsä. Illalla monesti niin väsynyt, ettei jaksa pestä meikkejä ja joskus jopa mennyt töihinkin samalla meikillä! Korjaa vaan pahimmat sotkut.
Enpä enää ihmettele ihonsa huonoa kuntoa ja elottomuutta.
Ajatus on kyllä aika etova: se kaikki meikki sotkee tyynyn ja bakteerit pitää juhlia iholla, jaiks.
Kommentit (62)
Bakteerit pitää juhlia iholla joka tapauksessa.
Kuinka paksu naamio tällainen meikki sitten on? Kuinka moni yleensä käyttää niin rajua naamiota päivittäin?
Mineraalimeikit eivät vahingoita ihoa, vaikka nukkuisi meikit päällä.
Joskus olen niin väsynyt oikeasti etten jaksa. Eli tulen jostain suoraan ja kaadun sänkyyn. Kyllä yleensä kuitenkin pesen.
En läheskään aina arjessa meikkaa, mutta jos, niin en pese illalla pois.
MInulla on todella hyvä iho. Siis ulkopuoliset kehuvat ja näen minä sen itsekin peilistä. Tosin meikkini on tosi kevyt. Eri asia varmaan, jos olisi kunnon pakkelikerros.
Tuohan on ihan yleistä nuorilla naisilla, jotka luulevat ihon säilyvän aina samanlaisena.
Meikkivoide, puuteri, silmämeikki, huulipuna naamassa suoraan petiin. Aikamoisessa saastassa nukkuvat.
Yksi kaveri pitää meikkiä naamalla miehen takia 24/7. Menee siis nukkumaan vanhoissa, herää aikaisin aamulla (ennen miestä), pesee kasvot ja meikkaa uudestaan. Eikä ole siis mikään parikymppinen vaan tuplat siitä, ollut saman miehenkin kanssa jo vuosikymmenen.
Se nyt kuulemma vain kuuluu näyttää tällätyltä koko ajan.
Miksi ihmeessä kukaan haluaa sitä saastaa päivälläkään pitää naamassaan, jos sama yöllä on ehdoton no-no?
Itse käytän vain ripsiväriä ja kulmakynää, en pese jos jää illalla menemättä suihkuun.
Minä miehenä voin todistaa näin olevan ja jopa usein vielä.
Baari-illan jälkeen kevyehkössä mielentilassa sen ymmärtää, mutta jos ollaan
nähty jo toistamiseen, niin voisi pakkelit kyllä pestä illalla pois.
Eihän sitä tiedä, jos se unelmien miljonääripoikamies ilmestyy makuuhuoneeseen kesken unien. Kyllä silloin pitää olla edustava. Pushupit pitää olla ojennuksessa 24/7.
Minä jätän ja useinkin, jos olen väsynyt/ei huvita enkä ole koskaan huomannut mitään viitteitä huonontuneesta ihosta. Meikkiteollisuus saanut päihinne iskostettua tuonkin että saavat puhdistusaineita myytyä. Ja kyllä voisin minäkin edellispäivän parannetulla meikillä töihin lähteä eikä kukaan huomaisi eroa.
Meikin puhdistan milloin milläkin, vauvan puhdistusliinoilla, vedellä&saippualla, kaikki käy mutta varsinaisiin puhdistusaineisiin en rahojani laita. Nyt joku luulee että olen joku hompsukka olemukseltani mutta ei, olen normaalia kauniimpi, siisti nainen.
Joillakin se nyt vaan tuppaa hygieniataso olemaan miinusmerkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä voin todistaa näin olevan ja jopa usein vielä.
Baari-illan jälkeen kevyehkössä mielentilassa sen ymmärtää, mutta jos ollaan
nähty jo toistamiseen, niin voisi pakkelit kyllä pestä illalla pois.
Se on vaikeaa jos ei kanna mukanaan niitä pesuaineputeleita ja kasvorasvoja. Kuivaihoisella menee iho vain pahempaan kuntoon, jos pesee sen jollain saippualla eikä rasvaa millään
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän ja useinkin, jos olen väsynyt/ei huvita enkä ole koskaan huomannut mitään viitteitä huonontuneesta ihosta. Meikkiteollisuus saanut päihinne iskostettua tuonkin että saavat puhdistusaineita myytyä. Ja kyllä voisin minäkin edellispäivän parannetulla meikillä töihin lähteä eikä kukaan huomaisi eroa.
Meikin puhdistan milloin milläkin, vauvan puhdistusliinoilla, vedellä&saippualla, kaikki käy mutta varsinaisiin puhdistusaineisiin en rahojani laita. Nyt joku luulee että olen joku hompsukka olemukseltani mutta ei, olen normaalia kauniimpi, siisti nainen.
Mulla taas iho puhkeaa saman tien kukkaan jos erehdyn jättäämään meikin edes yhdeksi yöksi naamalle. Ja naama kuivuu jos pesen saippualla. Sulla on vaan niin pirun hyvä iho ettei tuo tunnu missään :D
Meikit on pestävä aina illalla! Mikään tekosyy ei ole tarpeeksi hyvä (kuolemaa ei lasketa).
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri pitää meikkiä naamalla miehen takia 24/7. Menee siis nukkumaan vanhoissa, herää aikaisin aamulla (ennen miestä), pesee kasvot ja meikkaa uudestaan. Eikä ole siis mikään parikymppinen vaan tuplat siitä, ollut saman miehenkin kanssa jo vuosikymmenen.
Tätä kutsun omistautumiseksi. Kun vielä tekee aamupalan miehelleen ajoissa, niin aivan selvää vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kutsun omistautumiseksi. Kun vielä tekee aamupalan miehelleen ajoissa, niin aivan selvää vaimomateriaalia.
Ole huoletta, se on se seuraava asia meikkaamisen jälkeen, mitä hän tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mitään ”materiaalia” vaan aviossa vaimo.
Ainakin tv-sarjoissa ja elokuvissa kaikki naiset nukkuvat meikit naamassa. Jos et ole huomannut.