Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis, jättääkö joku meikit pesemättä ennenkuin menee nukkumaan?

Vierailija
26.06.2018 |

Näin kertoi eräs puolituttu tekevänsä. Illalla monesti niin väsynyt, ettei jaksa pestä meikkejä ja joskus jopa mennyt töihinkin samalla meikillä! Korjaa vaan pahimmat sotkut.
Enpä enää ihmettele ihonsa huonoa kuntoa ja elottomuutta.
Ajatus on kyllä aika etova: se kaikki meikki sotkee tyynyn ja bakteerit pitää juhlia iholla, jaiks.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tv-sarjoissa ja elokuvissa kaikki naiset nukkuvat meikit naamassa. Jos et ole huomannut.

Vierailija
2/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit pitää juhlia iholla joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paksu naamio tällainen meikki sitten on?  Kuinka moni yleensä käyttää niin rajua naamiota päivittäin?

Vierailija
4/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikit eivät vahingoita ihoa, vaikka nukkuisi meikit päällä.

Vierailija
5/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen niin väsynyt oikeasti etten jaksa. Eli tulen jostain suoraan ja kaadun sänkyyn. Kyllä yleensä kuitenkin pesen.

Vierailija
6/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En läheskään aina arjessa meikkaa, mutta jos, niin en pese illalla pois. 

MInulla on todella hyvä iho. Siis ulkopuoliset kehuvat ja näen minä sen itsekin peilistä. Tosin meikkini on tosi kevyt. Eri asia varmaan, jos olisi kunnon pakkelikerros. 

Vierailija
7/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan yleistä nuorilla naisilla, jotka luulevat ihon säilyvän aina samanlaisena.

Meikkivoide, puuteri, silmämeikki, huulipuna naamassa suoraan petiin. Aikamoisessa saastassa nukkuvat.

Vierailija
8/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri pitää meikkiä naamalla miehen takia 24/7. Menee siis nukkumaan vanhoissa, herää aikaisin aamulla (ennen miestä), pesee kasvot ja meikkaa uudestaan. Eikä ole siis mikään parikymppinen vaan tuplat siitä, ollut saman miehenkin kanssa jo vuosikymmenen.

Se nyt kuulemma vain kuuluu näyttää tällätyltä koko ajan.

Vierailija
9/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluaa sitä saastaa päivälläkään pitää naamassaan, jos sama yöllä on ehdoton no-no?

Itse käytän vain ripsiväriä ja kulmakynää, en pese jos jää illalla menemättä suihkuun.

Vierailija
10/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä voin todistaa näin olevan ja jopa usein vielä.

Baari-illan jälkeen kevyehkössä mielentilassa sen ymmärtää, mutta jos ollaan

nähty jo toistamiseen, niin voisi pakkelit kyllä pestä illalla pois.

Vierailija
11/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä, jos se unelmien miljonääripoikamies ilmestyy makuuhuoneeseen kesken unien. Kyllä silloin pitää olla edustava. Pushupit pitää olla ojennuksessa 24/7.

Vierailija
12/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän ja useinkin, jos olen väsynyt/ei huvita enkä ole koskaan huomannut mitään viitteitä huonontuneesta ihosta. Meikkiteollisuus saanut päihinne iskostettua tuonkin että saavat puhdistusaineita myytyä. Ja kyllä voisin minäkin edellispäivän parannetulla meikillä töihin lähteä eikä kukaan huomaisi eroa.

Meikin puhdistan milloin milläkin, vauvan puhdistusliinoilla, vedellä&saippualla, kaikki käy mutta varsinaisiin puhdistusaineisiin en rahojani laita. Nyt joku luulee että olen joku hompsukka olemukseltani mutta ei, olen normaalia kauniimpi, siisti nainen.

Vierailija
13/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se nyt vaan tuppaa hygieniataso olemaan miinusmerkkinen.

Vierailija
14/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä voin todistaa näin olevan ja jopa usein vielä.

Baari-illan jälkeen kevyehkössä mielentilassa sen ymmärtää, mutta jos ollaan

nähty jo toistamiseen, niin voisi pakkelit kyllä pestä illalla pois.

Se on vaikeaa jos ei kanna mukanaan niitä pesuaineputeleita ja kasvorasvoja. Kuivaihoisella menee iho vain pahempaan kuntoon, jos pesee sen jollain saippualla eikä rasvaa millään

Vierailija
15/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän ja useinkin, jos olen väsynyt/ei huvita enkä ole koskaan huomannut mitään viitteitä huonontuneesta ihosta. Meikkiteollisuus saanut päihinne iskostettua tuonkin että saavat puhdistusaineita myytyä. Ja kyllä voisin minäkin edellispäivän parannetulla meikillä töihin lähteä eikä kukaan huomaisi eroa.

Meikin puhdistan milloin milläkin, vauvan puhdistusliinoilla, vedellä&saippualla, kaikki käy mutta varsinaisiin puhdistusaineisiin en rahojani laita. Nyt joku luulee että olen joku hompsukka olemukseltani mutta ei, olen normaalia kauniimpi, siisti nainen.

Mulla taas iho puhkeaa saman tien kukkaan jos erehdyn jättäämään meikin edes yhdeksi yöksi naamalle. Ja naama kuivuu jos pesen saippualla. Sulla on vaan niin pirun hyvä iho ettei tuo tunnu missään :D

Vierailija
16/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jätä.

Vierailija
17/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on pestävä aina illalla! Mikään tekosyy ei ole tarpeeksi hyvä (kuolemaa ei lasketa).

Vierailija
18/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri pitää meikkiä naamalla miehen takia 24/7. Menee siis nukkumaan vanhoissa, herää aikaisin aamulla (ennen miestä), pesee kasvot ja meikkaa uudestaan. Eikä ole siis mikään parikymppinen vaan tuplat siitä, ollut saman miehenkin kanssa jo vuosikymmenen.

Tätä kutsun omistautumiseksi. Kun vielä tekee aamupalan miehelleen ajoissa, niin aivan selvää vaimomateriaalia.

Vierailija
19/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kutsun omistautumiseksi. Kun vielä tekee aamupalan miehelleen ajoissa, niin aivan selvää vaimomateriaalia.

Ole huoletta, se on se seuraava asia meikkaamisen jälkeen, mitä hän tekee.

Vierailija
20/62 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole mitään ”materiaalia” vaan aviossa vaimo.