Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti..mies ehdotti illalla seksiä sanomalla "empty me", meni fiilikset

Vierailija
26.06.2018 |

Laittoi mun käden housujensa sisään ja sanoi tuon.. ja siis kyseessä täysin suomalainen aviomieheni jonka kanssa yhteisiä vuosia jo enemmän kuin käsissä sormia.. Rupes vaan jotenkin ällöttämään

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteen voi antaa heti takaisin esim. näin: ”Reijo, jos sanot mulle vain et mun pitäs tyhjentää sut, niin se ei tunnu yhtään kiihottavalta.”

Vierailija
2/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Menisi kyllä fiilikset ehkä lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on näköjään aika pienestä kiinni.

Vierailija
4/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tehnyt työtä käskettyä? Kui vaikeeta se nyt voi olla? Kulli suuhun ja imua.

Vierailija
5/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Tuosta tulisi melkoinen runkkupatjafiilis, ja se ei ole kovin kiihottavaa. Jos seksi on pelkkää tyhjennystä, niin sen voi mies hoitaa ihan yksinäänkin.

Vierailija
6/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Tuosta tulisi melkoinen runkkupatjafiilis, ja se ei ole kovin kiihottavaa. Jos seksi on pelkkää tyhjennystä, niin sen voi mies hoitaa ihan yksinäänkin.

No mitä muuta sen pitäisi olla? No, naiselle se on kai sitten täyttöä.

Vierailija
7/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt kymmenessä vuodessa ehtii molemmat sanomaan vaikka mitä typeryyksiä?

Höllää päätä kiristävää vannetta ruuvamalla kiristysruuvia kolme kierrosta löysemmälle.

Vierailija
8/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro nyt edes miten sua pitää vietellä, että saa muutakin kuin haleja?

Vuosia jo takana, ja aina pitäis olla niinkuin oltais viddu ensitreffeillä...

Olen sika - jätä mut...!!!

Vierailija
9/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautteen voi antaa heti takaisin esim. näin: ”Reijo, jos sanot mulle vain et mun pitäs tyhjentää sut, niin se ei tunnu yhtään kiihottavalta.”

Ei missään nimessä. Pitää kihistä kiukusta pari viikkoa hiljaa ja vastata "ei mikään", jos mies erehtyy kysymään, mikä on vialla. Palstavalitus auttaa!

Vierailija
10/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän Reijo voi jatkaa: ”Ai, anteeksi, en tajunnut yhtään ja teki mieli puhua rivoja. Lupaan olla ensi kerralla ajattelevampi.”

... ja elämä jatkuu kuin ennenkin ...

Vierailija
11/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takana on ap:n mukaan useampi vuosi ja käsittääkseni eka kerta kun ehdotteli näin suoraviivaisesti - seksi ei siis ole ollut "pelkkää tyhjennystä".

Eli jospa äijää vain ei huvittanut - eka kerta (?) - mennä pitkän kaavan mukaan ja mikä joskus ja joidenkin kanssa voi ollakin melko puuduttavaa...

Vierailija
12/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitäpä siitä ;D

Vierailija
13/24 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla alkaa olla pohjamudissa. Oman puolison seksuaalisten tarpeiden kyseenalaistamiseenkin haetaan vertaistukea nettifoorumeilta.

Vierailija
14/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisin vaimolle noin niin se kyllä hoitaisi homman heti. Niin mikäkin tekisin jos hän sanoisi saman minulle. Miksi ei?! Täytyy olla aika ahdistunut parisuhde, että jostain noin pienestä asiasta on tällainen seuraus.

Vierailija
15/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisin vaimolle noin niin se kyllä hoitaisi homman heti. Niin mikäkin tekisin jos hän sanoisi saman minulle. Miksi ei?! Täytyy olla aika ahdistunut parisuhde, että jostain noin pienestä asiasta on tällainen seuraus.

Samaa mieltä! Nauraisin, kaivaisin kalun esiin ja imisin tyytyväisenä. Millaisissa parisuhteissa ihmiset oikein elää.

Vierailija
16/24 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oltu toista kymmentä vuotta yhdessä, tekee suhteelle oikein hyvää kokeilla välillä pikku riskillä jotain uutta, esim. rivojen puhumista. Pisteet Reijoksi ristitylle rohkeudesta ja avoimuudesta puolisoaan kohtaan. Jos on toista kymmentä vuotta mennyt ihan jees, ei yksi pieno vikaan mennyt seksiehdotus pitäisi paljon painaa. Toivottavasti uskaltaa tehdä vastaavia ehdotuksia tulevaisuudessakin, jos joku niistä vaikka sattuisi innostamaan. 

Vierailija
17/24 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä sille että imaiseppas tuosta ensin uusia perunoita sillillä, tosin sitä ennen olet keittänyt perunoita ja sujauttanut pilluusi pienen perunan ja värkkisi siis pesemättömänä 4 pv

stekkaa miehesi ilme kun peruna losahtaa suuhun imussa

kerro miten meni

Vierailija
18/24 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi mun käden housujensa sisään ja sanoi tuon.. ja siis kyseessä täysin suomalainen aviomieheni jonka kanssa yhteisiä vuosia jo enemmän kuin käsissä sormia.. Rupes vaan jotenkin ällöttämään

Kauniisti pyytää ja sinä pahoitat mielesi?

Kyllähän pitäisi ymmärtää, että biologinen tarve siellä taustalla kolkuttaa ja sanoisin, että ole tyytyväinen kun pyytää sinua siihen avuksi. Olisihan hän voinut tehdä sen itse, mutta haluaa sinut tähän mukaan. Olisit voinut pyytää, että lämmitä minua, niin lähdetään leikkii tai miten vain olisit halunnut.

Aina voidaan alkaa halkomaan hiuksia, miten olisi pitänyt pyytää ja niin edespäin. Seksissä pitäisi olla hienotunteinen myös toisen tyhmyyksille, jos jonkun sanoo vähän väärin. Keskustelulla asioita voisi hoitaa.

Voisinkin kysyä, olisiko ollut parempi, että olisi pyytänyt jotakin toista naista tekemään työt puolestasi?

Mutta hyvä kun kerroit asian tänne kansalle pohdittavaksi ja mässäiltäväksi, vaikka se ei aina oikeaa vastausta anna. Ammattilainen voisi saada asian selitettyä paremmin, kun voisit jutella asiasta.

Vierailija
19/24 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo usein niin, että ”alkaa olla kassit aika täynnä”. Eipä se mua suututa mutta ei kyllä yhtään kiihotakaan. Yleensä en vastaa mitään.

Eipä minunkaan mies itse innostuisi jos vaan tokaisisin huoneen toisesta päästä ”tekis mieli laueta”. Varmaan se vastais että no siitä vaan.

Tommoset jatkuvat heitot kyllä vievät nopeasti kaiken intohimon parin väliltä.

Vierailija
20/24 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo usein niin, että ”alkaa olla kassit aika täynnä”. Eipä se mua suututa mutta ei kyllä yhtään kiihotakaan. Yleensä en vastaa mitään.

Eipä minunkaan mies itse innostuisi jos vaan tokaisisin huoneen toisesta päästä ”tekis mieli laueta”. Varmaan se vastais että no siitä vaan.

Tommoset jatkuvat heitot kyllä vievät nopeasti kaiken intohimon parin väliltä.

Mikä ihme on se keino, jolla tämä asian ehdotus tehdään kaikkia tyydyttävällä tavalla?

Joka asiasta joku täällä vetää herneen nenään ja koittaa saada täältä muita "puolelleen" ettei vaan itse ole tehnyt mitään väärin kun on suuttunut puolison sanomisista.

JSS on täällä vastaus kaikkeen. Hankkikaa hermot ja huumoria ja ymmärrystä ja rakkautta kun kerta se puolisokin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän