Mies teki matkaoharit
Ei ole todellista! Varattiin kevättalvella miehen kanssa viikonloppulento heinäkuussa Varsovaan ja olen sitä reissua jo odotellutkin. Kahdestaan suunniteltiin että mikä hotelli olisi hyvä jne. Halusin maksaa puolet mutta mies lupasi hoidella koko maksun. Nyt kävi ilmi että mies lähteekin reissulle KAVERINSA kanssa eikä minun. Mitä enää voin sanoa ja ajatella tästä!
Kommentit (50)
Kai voitte varata lisävuoteen huoneeseen ja lähdet mukaan?
Voithan pitää sillä aikaa tyttöjen illan. Siideriä rypäleitä juustoja jne.
Oo ilonen. Varsova on karsee paikka.
Kuinka huonoiksi nämä provot voi oikeasti enää mennä?
Unohdit loppukommentin, "miten tästä eteenpäin".
Ja miehen selitys oli ?
Ja onko mies ex?
Vierailija kirjoitti:
Tai "onko muilla ollut vastaavaa tilannetta".
Eikös lento ole varattu sinun nimelläsi? Varaa oma hotelli sieltä ja iske joku toinen mies matkaseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja "itkettää"
Ei muuta, kuin otat äkkilähdön johonkin toiseen paikkaan. Miehen blokkaat elämästäsi, helppoa, jos ette asu yhdessä.
Tuo on törkeää. Olette yhdessä suunnitelleet matkaa - ja Varsovassa on kyllä nähtävää.
Onko miehesi käytös sen arvoista, että olet vielä hänen kanssaan? Eräs viisas sanoi minulle aikanaan, vastaavassa tilanteessa, että mies kohtelee huonosti niin kauan kuin itse annan hänen kohdella.
Mitä sä välität siitä mitä sun ex puuhaa? Jos ei ole vielä ex, niin nythän on hyvä tilaisuus pistää lusikat jakoon. Jätä se sika.
Mikä näistä on kaupunki? a) Porsiva b) Vasikoiva c) Varsova
Mistä lentoyhtiöstä voi nykyisin maksamatta varata lentoja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä on kaupunki? a) Porsiva b) Vasikoiva c) Varsova
Entä mikä näistä on tilanteesta tänne kirjoitteleva ap?
Toivottavasti et ole tuon miehen kanssa hankkinut mitään lomamatkaa arvokkaampaa, esimerkiksi taloa. Ethän?
:D