Minkä näköisiä ne harvat hyvännäköiset 50v miehet on?
Millaisia ne on jotka sen lehtijutun mukaan on vain hetken vapaana? Litteä vatsa ja muutenkin hoikka, hiukset päässä ja ei harmaantunut tukka? Mitä muuta?
Kommentit (48)
Thomas Anders
Miten siitäkin neidistä kuoriutui vuosikymmenten aikana niin komea ja charmikas mies!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää propagandaa tuo että viisikymppiset olisivat millään tavalla kuumaa kamaa.
Mä luulen että olet niin nuori ettet ole maailmaa vielä nähnyt tarpeeksi. Mutta ei hätää, ei ne komeatkaan 50-kymppiset halua tuollaisia untuvikkoja.
Minun mies paranee ulkonäöllisesti vain, nyt 48v. Ei ollut paha silloin reilu 20v sittenkään, mutta nyt on paljon charmikkaampi ja ennen kaikkea itsevarmempi, se on seksikästä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt elämäni aikana kaksi. Molemmat entisiä ammattilaisurheilijoita, jotka säilyttäneen terveelliset ja liikunnalliset elämäntapansa myös uran päätyttyä.
Eli on niitä, mutta aika harvinaisia ovat.
Nuorena liikunnallinen on yleensä myös vanhempana sellainen.
Mun mies on hyvännäköinen 56v mies. Huomattavasti ikätovereitaan nuoremman näköinen ja oloinen. Ihmiset jotka kuulevat hänen ikänsä ekaa kertaa eivät oikein tahdo uskoa sitä. Pitkä ja hoikka/normaalivartaloinen, käsivarret todella hyvännäköiset; jäntevän lihaksikkaat. Pukeutuu kivasti, mutta kuitenkin nuorekkaasti.
Vierailija kirjoitti:
George Clooney valittiin jonkun tutkimuksen mukaan maailman komeimmaksi mieheksi.
Tavallinen pallopää, roikkuvat silmäluomet, kurttuinen naama.
👎
Mun rakkauteni kohde (ei olla yhdessä, nähdään harvoin, asuu kaukana) on. Hän on kuin paranneltu versio ex-formulakuski Mark Webberistä, vaikka on kymmenen vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies paranee ulkonäöllisesti vain, nyt 48v. Ei ollut paha silloin reilu 20v sittenkään, mutta nyt on paljon charmikkaampi ja ennen kaikkea itsevarmempi, se on seksikästä ;)
Usko jo, kukaan alle 80-vuotias nainen ei käytä sanaa 'charmikas'.
Setämies olet, yksinäinen rassukka.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksetta nämä miehet sattuvat myöskin olemaan hyvin koulutettuja, hyvissä duuneissa, hyväpalkkaisia, asiantuntijoita/johtajia + heillä on suht hyvännäköiset/erittäin hyvännäköiset naiset.
Kumpaan naisryhmään sinä kuulut?
Kato esim emilia poikkeuksen setämies. Se on tosin kalju ja vatsakas, mutta...
you got money, you got honey. losers only chat and have fake money, fake honey.
Korkeasti koulutetuista löytyvät ne kaikista kuumimmat 50v miehet, älykkäitä, hyvinhoidettuja, sporttisia, hyväntuulisia, rentoja, hyvälle tuoksuvia jne. Aika vähän näitä on.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen, sopusuhtaiset piirteet, tukka päässä, tyylikkäästi pukeutunut sekä keskimittaista pidempi. Ei ulkonäöllisinä piirteinä voi vielä mainita kohtuullisen alkoholinkäytön, sivistynyt käytös sekä hyvä varallisuus.
Noilla helposti löytää viisikymppinen mies naisen, ehkä vähän nuoremmankin.
Onpas helppoa noiden lihavoitujen kohtien osalta. Tokihan mies pystyy itse päättämään, pysyykö hiukset päässä ja että kuinka pitkä on. Pystyväthän naisetkin sormia napsauttamalla määrittelemään rintojensa koon.
Hoikka - ei kaljamahaa. Hiukset voi olla päässä tai olla olematta. Komeat kasvonpiirteet on eduksi. Tyylikäs pukeutuminen, vaikka itse en pidä pukumiehistä vaan enempi boheemeista tyypeistä. Ei yritä pukeutua kuin teini.
Urheilullisuus, hoikkuus ja nuorekas luonnekin - siinäpä ne.
Tosin on melko paljon naisia, joita kiinnostaa erityisesti raha ja muu status - oli mies ihan minkä näköinen 50v. hyvänsä...
Vierailija kirjoitti:
Hoikka - ei kaljamahaa. Hiukset voi olla päässä tai olla olematta. Komeat kasvonpiirteet on eduksi. Tyylikäs pukeutuminen, vaikka itse en pidä pukumiehistä vaan enempi boheemeista tyypeistä. Ei yritä pukeutua kuin teini.
Teinipukeutuminen muuten vanhentaa miehiäkin - kireät printti t-paidat pahimpia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinipukeutuminen muuten vanhentaa miehiäkin - kireät printti t-paidat pahimpia...
Totta. Hupparit ja revityt farkut myös. Yh, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on muutama 50-vuotias hyvännäköinen mies, jotka kelpaisi varmasti nuoremmille. Ovat hoikkia, urheilullisia, hiukset lyhyet ja siistit, huumorintajuisia, pukeutuvat nuorekkaasti ja näyttävät melkein 10 vuotta nuoremmilta.
No mä olen tuollainen babyface, nuorempana se oikein ärsytti kun kukaan ei ottanut tosissaan esim. työelämässä. Mutta onko 50-vuotiasta joka näyttäisi ikäiseltään ja silti komealta?
En kyllä mitään babyface-miestä tarkoittanut. Ovat siis komeita ja miehekkäitä. Tunnen nuoruudesta muutaman babyface kasvoisen miehen ja he puolestaan olivat parhaimmillaan 30-vuotiaina. Heidän kasvonsa näyttävät ihan elähtäneiltä, rypyt erottuvat paljon selvemmin, mitä muilta heidän ikäisiltä, ei millään pahalla. Komeat 50-vuotiaat ovat kasvoiltaan ihan karskeja, mutta hyvin säilyneitä.
Kun taas maailman kauneimmat naiset on parikymppisiä. Siinä se ero.