Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyy unohtamaan ihmisen

Vierailija
25.06.2018 |

Pari vuotta alkaa olee jo vähän liian pitkä aika. Nytkin taas en saa tehtyä mitään kun mietin vaa sitä yhtä.
Vahingossa tänään kun törmättiin, olin käymässä meidän yhteisellä tutulla ja tämä johon oon rakastunut, tuli sinne. Lähdin kyllä sieltä samalla kun hän tuli, koska mua ei pyydetty jäämään.
Mutta tässähän tää loppuilta sit taas menikin, kun en saa mielestäni häntä enkä saa mitään muutakaa aikaseks. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään muuta joka on onnettomasti rakastunut? Ja sitten vielä ottaa hieman päähän, kun ei saa sanottua mitään järkevää, kun toinen sattuu siihen paikalle vaan pitää laukoa jotain typerää ja ajatus katkeaa, että mitä sitä oikeestaan olikaan sanomassa...Parempi siitä onkin hipsiä vähin äänin paikalta ettei nolaa itteään yhtään enempää :( Mä niin vihaan tätä tunnetta, miks ei vaan voi päästä yli ja unohtaa? 

Vierailija
2/3 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää tunteistani häntä kohtaan, joten en voi tehdä mitään enempää. Välillä kun näen häntä, olen näkevinäni hänen ilmeistään tai katseestaan jotain minkä kuvittelen tarkoittavan että ehkä hänellä sittenkin on jotain mua kohtaan. Mutta ehkä se on sittenkin vain omassa pienessä päässäni ne kuvitelmat.

Mietin pitäisiköhän poistaa hänet face kavereista, kertoisinko rehellisesti ensin että poistan hänet koska en pysty muuten pääsemään yli hänestä? Oisko typerää, ehkä se hihkuukin ilosta kun ei tarvi mun päivityksiä lukea enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista FB-kavereista, se on hyvä idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi