Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valio väitti muutama vuosi sitten ettei suomalaiset halua jogurttia jossa on paljon aitoja marjoja tai hedelmiä. Nyt Juustoportti teki aidot jogurtit !

Vierailija
25.06.2018 |

Valio banaani jogurtissa banaania vain 6% (sokeria paljon)

Juustoportin jogurtissa banaania peräti 13,5%.

Juustoportti banaanijogurtti
Ainekset Pastöroitu maitojuoma (Suomi), banaani (13,5%), hapate, luontaiset aromit. Sisältää luontaisesti sokereita.

Valio Banaani JOGURTTI
AINESOSAT
Pastöroitu maito*, banaani 6 %, sokeri 5,6 %, muunnettu perunatärkkelys, aromit, hapate ja D-vitamiini.

Kumpaa sinä söisit?

Valio väitti muutama vuosi sitten ettei suomalaiset halua jogurttia jossa on paljon aitoja marjoja tai hedelmiä. Nyt Juustoportti teki aidot jogurtit !

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion luomu tuorepuurot oli ihan hirveetä jogurttivelliä, jossa oli siemeniä lillumassa. Ei ole tuorepuuroa nähnytkään.

Mikä on valion käsitys tuorepuurosta?

Vossiin suomalaiset eivät halua oikeaa tuorepuuroa?

No, eiköhän koko "tuore" ole aika hassu lisä tuotteessa, joka kuitenkin lojuu paketissaan hyllyssä päivätolkulla. Itse tehty tuorepuuro on tuoretta paitsi aineidensa puolesta, myös maultaan. Ei ainakaan mulle tulis mieleen tehdä koko viikon satsia kerralla ja aina aamulla täydentää tölkistä "tuoretta" puuroa yhden annoksen verran...

Vierailija
22/39 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoportin, jos kyse olisi jostain marjasta eikä banaanista. Banaanissa on torjunta-aineita aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän marjoja, mutta haluan sokeria kans

Vierailija
24/39 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio Kreikkalainen jogurtti pikareissa (sitruuna, uunionena jne velliä pohjalla, värjättyä ja saostettua vettä) ei ole aitoa kreikkalaista jogurttia vaan johanneksenleipäpuujauheella saostettua litkua.

Siksi se suutuntuma on jauhoinen.

Vierailija
25/39 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangojogurtti on tosi hyvää ja ostan sitä säännöllisesti, mutta tuossa banaaniversiossa oli outo jälkimaku, josta en tykännyt.

Vierailija
26/39 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
27/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla valion kommentti

Vierailija
28/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä hinta? Siitä et kertonut mitään.

Suomalainen haluaa ensisijaisesti halpaa ruokaa!

Ainakin se leveämpi ja painavampi kansanosa. Surullista, mutta totta -täälläkin alkaa näkyä jenkki-ilmiö, eli köyhin ja vähiten koulutettu kansanosa ostaa halvinta eli ravitsemuksellisesti ala-arvoisinta ruokaa. Seuraukset näkyvät jenkkakahvoina ja miestisseinä, nykyisin jo koko perheen voimin, eikä pelkästään vanhempien. :(

Suomessa tämä tuntuu koskevan kaikkia kansanosia.

Vierailija
29/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus Valion tehtaanmyymälässä ja olen useasti ostanut sieltä Ruotsin markknoiden jogurtteja. Aivan älyttömän hyviä! Paksuja, marjaisia, vanilja oikeasti maistuu ei vain tuoksu ja 0,50e litran purkki.

Olen kysynytkin miksei näitä ole Suomen puolella mutta ei kuulemma möisi?!

Vierailija
30/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö enää jugurttia. Valion jugurttia aina joskus ostin, mutta ei vaan enää pysty niin imeliä vellejä syömään.

Vierailija
31/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö enää jugurttia. Valion jugurttia aina joskus ostin, mutta ei vaan enää pysty niin imeliä vellejä syömään.

Voithan syödä oikeata jogurttia. Ei noi valion litkut mitään jogurttia ole.

Vierailija
32/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuntoilijana syön vain rahkaa kun siinä on proteiinia niin paljon enemmän mitä jogurtissa.

Vierailija
33/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan syödä oikeata jogurttia. Ei noi valion litkut mitään jogurttia ole.

Empä ole vielä kunnollista löytänyt joten ei.

Vierailija
34/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli jokseenkin paremmat jugurtit kun oli jotain palasiakin seassa. Nykyään en juuri osta paitsi Lidlistä saa jotain missä kunnon hedelmäklönttejä seassa, mutta lidliin harvoin eksyn kun ei se jugurtti minulle niin tärkeää ole.

Vierailija
35/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.valio.fi/tuotteet/jogurtit/valio-eila-hedelmainen-jogurtti-…

Nämä Valion jugget on mun lemppareita, 24% vadelmaa.

Vierailija
36/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joskus Valion tehtaanmyymälässä ja olen useasti ostanut sieltä Ruotsin markknoiden jogurtteja. Aivan älyttömän hyviä! Paksuja, marjaisia, vanilja oikeasti maistuu ei vain tuoksu ja 0,50e litran purkki.

Olen kysynytkin miksei näitä ole Suomen puolella mutta ei kuulemma möisi?!

Venäjälle ja jenkkeihin lähtevä voi on myös maukkaampaa kuin Suomen markkinoilla oleva.

Venäjälle on aina lähtenyt parempilaatuista ruokaa esim Atrialta.

Vierailija
37/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jotkut tykkää, minä en, esimerkiksi hilloissa en tykkää että tungetaa marjoja sekaa, onneksi ainaki rainbowilta saa pelkän hillon ja appelssiini mehu ilman hedelmälihaa, oikeesti ällöttäviä klimppejä takertuu kitalakee juodessa...

Vierailija
38/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Ruotsiinkin viedään aitomarjajogurtteja Valiolta. Suomalaiset myrkytetään lisäaineilla.

Vierailija
39/39 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsisa nettikaupassa valion jogurtit löytyy.

Ihan samaa sotkua kuin Suomessa

Vadelmajogurtti

Ingredienser

Högpastöriserad MJÖLK, vatten, socker (5,2%), hallon (5%), förtjockningsmedel (modifierad majsstärkelse, guarkärnmjöl), aromer, vaniljextrakt, laktasenzym, yoghurtkultur, Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium sp. och D-vitamin.

Eli sokeria 5,2% ja marjoja vain 5%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän