Tiedättekö kun jostain ihmisestä tulee hyvin outo fiilis..
.. niinkuin kaikki ei olisi kohdallaan. Eräs ihminen, jonka kanssa olin aikaisemmin viettänyt suht tiiviisti aikaa yhdessä, tuli käymään pitkän ajan jälkeen. Odotin innolla tapaamista sillä aina hänen kanssaan on rento ja hauska olla, mutta heti kun näin hänet tuli aivan kummallinen, ahdistunut olo. Kun olimme samassa tilassa, hän siinä hääräili omiaan ja kyseli niitänäitä ja minä olin aivan lukossa, mielessä ei pyörinyt mitään muuta kuin tietynlainen pakokauhu ja pelko. Aistin kokoajan että kaikki ei ole kohdallaan. Paniikkikohtaus tuo ei voinut olla, sillä olo jatkui muutaman päivän, kokoajan kun hän oli luonani.
Ihan kummallinen tilanne ja mietin kokoajan mitä tää voi olla. Onko teille sattunut vastaavaa, ja siitä toisesta ihmisestä onkin sitten tosiaan paljastunut jotain hälyyttävää, että outo fiilis piti hyvinkin paikkaansa?
Kommentit (34)
Tiedän mitä tarkoitat. Minä olen yksi heistä jotka aiheuttavat tätä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Hämärän rajamailla-ohjelman jakso? Kerro heti juoni, niin saadaan nukuttua ensi yönä.
Oliko kyseessä kenties eräs rekkamies ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Hämärän rajamailla-ohjelman jakso? Kerro heti juoni, niin saadaan nukuttua ensi yönä.
En pysty selittämään asiaa. Näin vain tapahtuu. Yritän olla miettimättä koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä kenties eräs rekkamies ??
Niinpä! Oliko sama herrasmies, joka kuukauden seurustelun jälkeen vaati asuntovaunureissulla anaaliseksiä? Tästähän kuulimme selostyksen joskus keväällä.
Mulle on käynyt samoin. Olen kohdannut tavallaan itseni toisessa ihmisessä. En edes aina uskalla puhua sille koska tiedän, mitä vastaa, sanoo tai elehtii. Kaikki arkinen samaa, tunne ja järkielämykset myös. Asia on ahdistava, pelottava mutta myös kiinnostava. Voiko sielu jakautua kuten solut?
Olette vain kasvaneet erilleen, ette ole enää yhtä läheisiä ja siksi sinulla oli kiusaantunut olo hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt samoin. Olen kohdannut tavallaan itseni toisessa ihmisessä. En edes aina uskalla puhua sille koska tiedän, mitä vastaa, sanoo tai elehtii. Kaikki arkinen samaa, tunne ja järkielämykset myös. Asia on ahdistava, pelottava mutta myös kiinnostava. Voiko sielu jakautua kuten solut?
Katsotte samaa tyhmää tv-sarjaa joka päivä, vuosikaudet - ja pehmeä tyhmä päänne samankaltaistuu.
Vierailija kirjoitti:
Olette vain kasvaneet erilleen, ette ole enää yhtä läheisiä ja siksi sinulla oli kiusaantunut olo hänen kanssaan.
Ei kuulostanut kiusaantuneelta. Taisi puhua paniikista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät aiheuttavasi?
Karu aloitus.
Mulla oli sama tuossa pari kk sitten, Näin yhtä kaveria ensimmäistä kertaa moneen vuoteen, ja melkein heti tuli just tuollainen fiilis! En tiennyt miten suhtautua häneen, tuli vaan outo olo kun juteltiin
Laukesiko tilanne kun rakastelitte?
Et ole tainnut nähdä scifi-leffoja aiheesta?
Jos tyyppi olisi rinnakkaistodellisuudesta, eroa ei välttämättä huomaisi, jos olisi samankaltainen rinnakkaistodellisuus.
Jos alien olisi vallannut kehon, se olisi tietenkin säilyttänyt muistot, ja pystynyt rupattelemaan normaalisti... KUNNES!