Miten yli nelikymppisenä isäksi tulleet jaksavat lapsiperhearkea?
Onko arki raskaampaa kuin nuoremmilla? Entäs sitten jos ikää on lähemmäksi 50? Kun monella tuon ikäisellä lapset muuttavat jo pois kotoa. 🤔
Ja tässä nimenomaan tarkoitan niitä jotka tuolloin tulevat isäksi ja elävät pikkulapsiarkea tuon ikäisenä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Toki tunnustan, että mies ei synnärin jälkeen herännyt öisin kertaakaan, toisaalta se sopi minulle kun olinhan kotona ja imetin vauvaa.
Ei ole mies valitellut väsymistä tai elämän raskautta, eikä kaipaa baareihin tai harrastuksiin, tykkää olla kotona. Perhekeskeinen on.
Niinpä niin, mies nukkui yhdeksän tunnin keskeytymättömät yöunet, tulee valmiiseen ruokapöytään ja leikittämään hyväntuulista syötettyä ja hoidettua vauvaa.
Saulit siementää ja nuoremmat akat hoitaa pennut.
Siis hyvin jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki tunnustan, että mies ei synnärin jälkeen herännyt öisin kertaakaan, toisaalta se sopi minulle kun olinhan kotona ja imetin vauvaa.
Ei ole mies valitellut väsymistä tai elämän raskautta, eikä kaipaa baareihin tai harrastuksiin, tykkää olla kotona. Perhekeskeinen on.
Niinpä niin, mies nukkui yhdeksän tunnin keskeytymättömät yöunet, tulee valmiiseen ruokapöytään ja leikittämään hyväntuulista syötettyä ja hoidettua vauvaa.
Niin ja älä unohda, että kaiken tuon lisäksi Hopeakettu ehtii leikittää ja siementää myös naapuruston nuoret sinkut ja rouvat...
Vain Hopis pystyy akkojen suhteen multitaskingiin.
Kyl nelikybäsenä on aivan viimeinen vintti jatkaa sukua. Ei ollu kiva lapsena kun kaikki kysyi et onko toi teiän pappa ja muiden iskät oli siin n. 30-40.
t: mun faija oli 53-vuotias kun mä synnyin