Allas sea pool keikkapaikkana?
Onko joku ollut? Kannattaako mennä, jos pitää enemmän musiikista kuin bailaamisesta?
Kommentit (10)
Kai osaat vähän kuvitella, kun tiedät, millainen paikka on ja vertaat kaikkiin muihin keikkoihin, joita olet tehnyt.
Itse olen kans menossa ens kuussa. Pariisin kevät ja Vesta samalla iskulla, joten veikkaan että paikka muokkautuu sen mukaan mitä porukkaa sinne tulee kaikkaa kuuntelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kans menossa ens kuussa. Pariisin kevät ja Vesta samalla iskulla, joten veikkaan että paikka muokkautuu sen mukaan mitä porukkaa sinne tulee kaikkaa kuuntelemaan...
Niin ja ite en oo siellä koskaan käynyt, meen sinne katsomaan keikkaa ja juurikin suosikkiartistien takia. Ihan sama jos siellä muut bailaa tai on vaikka altaassa uimassa, itse keskityn musiikkiin. Siitä sitten go with the flow...
Siis puhuvatko ihmiset täällä passiivisesti keikan kuuntelemisesta eivätkä siitä, että ovat itse menossa keikalle sinne?
Vierailija kirjoitti:
Siis puhuvatko ihmiset täällä passiivisesti keikan kuuntelemisesta eivätkä siitä, että ovat itse menossa keikalle sinne?
What? Yleensä jos sanoo, että menee kuuntelemaan keikkaa, tarkoittaa kyllä ihan sitä, että fyysisesti on paikalla itse keikalla. Toki jotkut tekee ulkokonserteissa sitä että menee vaan lähelle hengailemaan ja kuuntelee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Yleensä jos sanoo, että menee kuuntelemaan keikkaa, tarkoittaa kyllä ihan sitä, että fyysisesti on paikalla itse keikalla. Toki jotkut tekee ulkokonserteissa sitä että menee vaan lähelle hengailemaan ja kuuntelee niin.
Mitä ihmettä? Jos sanoo menevänsä jonnekin keikalle, on menossa esiintymään. Täällä ihmiset puhuvat kuin olisivat menossa kuuntelemaan.
Onko siellä istumapaikkoja?