Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, jos miehesi

Vierailija
25.06.2018 |

ravintolassa tanssisi vieraan naisen kanssa hitaita, silittelisi häntä ja pitäisi kädestä kiinni? Oma mieheni oli näin tehnyt viikonloppuna ravintolassa mutta sanoo että ei ole mitään tunteita mukana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi hyvä juttu ollenkaan. voisi tulla erokin

Vierailija
2/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tanssiminen on luvan kanssa hieromista :D eli silleen, ja mies ku mies saa erektion kun tanssii hitaita ja hieroo naisen kanssa. Minulla siitä monen kymmenen vuoden kokemus, olen ahkera tansseissa kävijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon takia eroaisit?

Vierailija
4/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kamalaa tuossa nyt on? Oletteko jotain epävarmoja teinejä?

Vierailija
5/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon takia eroaisit?

siksi, että minä haluan että mieheni silittelee minua ja pitää kädestä minua eikä ketään muuta naista. Piste.

Vierailija
6/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen tanssi ei kyllä minua haittaisi. Olenpa itsekin tullut tanssineeksi esim työpaikan juhlissa.

Vierailija
7/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silloin, jos minä olen mukana ja näen kaiken. Muuten ei ole väliä, kunhan mies tulee suoraan kotiin.

Vierailija
8/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä kamalaa tuossa nyt on? Oletteko jotain epävarmoja teinejä?

Olemme ihan aikuisia 35 +. Kunhan nyt tuli mieleen kysyä täältä mielipidettä. 

ap

Vierailija
9/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mulle ok. Eikä varmasti mieskään tykkäisi, jos silittelisin jotain toista miestä.

En nyt eroamaan tuosta rupeaisi, mutta en tykkäisi ja pitäisi keskustella että mikä on homman nimi.

Vierailija
10/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa olisi ollut ero välittömästi. Tuo kun ei minuunkaan juuri koskenut ja ikinä ei ole tanssittu. Nykyinen miesystävä taas on aika fyysinen. Ennen seurusteluakin monet kerrat halattu ja tiedän, että suukottelee läheisiä naisia poskelle ja halailee ihan selvin päinkin.

Vierailija
11/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tanssiminen on aina esileikki ja lupaus yhdynnästä, joten toimin sen mukaisesti. Siksi myös koskettelen ja hinkkaan parterini vartaloa tanssin aikana.

M35

Vierailija
12/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki eläimiä aivojemme primitiivissä osissa. Niiden päälle on kertynyt korkeampia toimintoja, jotka mahdollistavat tahdonalaisen toiminnan ja oikean sekä väärän erottamisen. Tähän vaikuttaa meidän ympäröivän yhteiskunnan säännöt ja arvomaailma sekä kulttuurin luomat toimintavat. Primitiivinen osa ei osaa näitä kulttuurisääntöjä, vaan siellä jyllää lajihistoriallinen fakta: naiset haluavat mahdollisimman monen miehen panevan häntä, että suku jatkuu. Vastaavasti miehet haluavat panna mahdollisimman montaa naista, että suku jatkuu. Varhaisissa heimoissa kaikki miehet olivat kaikkien lasten isiä, koska varmuutta asiasta ei ollut.

Kun ollaan ravintolassa ja juodaan alkoholia, nämä primitiiviset aivot ottavat enemmän valtaa toiminnassa. Siellä saattaa sitten tapahtua silittelyä ja kädestä pitelyä, joskus vähän muidenkin asioiden silittelyä ja pitelyä. Vaikka silittely olisi järjellä selitettynä ollut viatonta, niin kyllähän sinä tiedät, että se on oikeasti ollut vertauskuva sille, että miehesi on käytännössä laajentanut reviiriään.

Olisin huolissani.

Vierailija
13/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eroa tuskin tulisi, mutta selitystä vaadittaisiin. Syystä että mieheni ei tanssi eikä silittele minuakaan.

Eri asia sitten, jos miehellä nyt sattuu olemaan sellainen tapa tanssiessaan kenen kanssa hyvänsä.

Vierailija
14/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Olemme mieheni kanssa sielunkumppaneita ja rakastamme toisiamme syvästi. En osaa oikein olla mustasukkainen enkä ajattele, että asiat ovat jokotai. Jos mieheni kokee jonkun toisen naisen kiinnostavaksi tai hänellä on tarve kokea myös vaihtelua, ei se tarkoita että hänen tunteensa minuun automaattisesti vähenevät. Ikäänkuin kiinnostusta/ihastusta olisi vain tietty määrä ihmisessä ja sen kohdistaminen uuteen paikkaan vie sitä vanhalta pois.

Suhteita on toki erilaisia. Rakastan miestäni syvästi ja olen hänen lapsensa äiti. Edustan hänelle kotia, jonne hän voi tulla aina riippumatta, mitä on tapahtunut. Kun menin hänen kanssaan naimisiin, halusin tämän roolin hänen elämässään. Olen hänen perheensä eikä perhe häntä hylkää, vaikka hän kaipaisi vaihtelua.

Tämä sopii meille. Saan toki paljon vastinetta itsekin, paljon huomiota, viimeksi viikonloppuna aamiaisen ja ruusun sänkyyn. Ikinä ei miestä pidä pyytää tekemään mitään kotona kun osaa itsekin. Hän tukee uraani ja minua jne jne, en tosin sano, että tällainen sopii kaikille pareille.

Vierailija
15/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaiden tanssiminen yhdessä, silittely ja kädestä kiinni pitäminen on niin romanttista toimintaa, että sitä kun harrastelee jonkun kanssa eipä sovi toisten kanssa samanaikaisesti harrastaa.

Vierailija
16/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekisi kuten ap kertoo, olisi lähtö sillä selvä, joko minä tai hän. En katselisi tollasta menoa yhtään. Onneksi minulla onkin mies eikä mikään urpo idiootti. Tiedän myös, että minä lähden kiertoon kans jos tollasta peliä pelaisin.

Vierailija
17/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ehkä etäisyyttä hetkeksi ja jos mikään ei muutu viime kerrasta, niin ero?

Vierailija
19/21 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ravintolassa tanssisi vieraan naisen kanssa hitaita, silittelisi häntä ja pitäisi kädestä kiinni? Oma mieheni oli näin tehnyt viikonloppuna ravintolassa mutta sanoo että ei ole mitään tunteita mukana.

En osaa kuvitella tilannetta, että olisimme yhdessä ravintolassa ja mieheni tanssisi jonkun toisen naisen kanssa hitaita ja silittelisi tätä.

Vierailija
20/21 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkäis. Ehkä suurin syy siihen on se, että mies tanssii ylipäätään niin harvoin että haluaisin hänen tanssivan ne kerrat vain minun kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä