Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE aikuiset jotka olette lapsina...

Vierailija
25.06.2018 |

...olleet taipuvaisia uhmaamaan auktoriteettejä kuten opettajia ja vanhempianne tai muistatte tehneenne jotain mistä teitä on kielletty tai minkä olette tienneet vääräksi niin huomaatteko tuon ominaisuuden säilyneen teillä aikuiseksi saakka? Miten se ilmeni teissä lapsuudessa ja miten se ilmenee nyt? jos siis ilmenee.

Itse olin lapsena ihan hyvä käytöksinen ja ujonakin pidetty, joskin aika tempperamenttinen. Mutta muistan esimerkiksi että vaikka kunnioitinkin yleensä aikuisia, saatoin uhmata heitä jos koin heidän toimineen väärin minua kohtaan. Muistan myös varastaneeni kotoa herkkuja ja syöneeni niitä sitten salaa tai tutkineeni muiden henkilökohtaisia tavaroita sekä valehdelleeni toisinaan oman etuni mukaisesti.
Ja siis pahinta on että olen kauhukseni tajunnut kaikkien näiden huonojen piirteiden säilyneen itsessäni aikuisuuteen asti: syön joskus salaa, saatan urkkia muiden henk.koht tavaroita ja valehtelen jotta vaikuttaisin paremmalle kuin olenkaan. Ja en myöskään kunnioita auktoriteettejä jos koen heidän toimivan epäreilusti tai väärin itseäni kohtaan saatan heittäytyä hankalaksi tai poistua ovet paukkuen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi