Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset suhtautuvat vittumaisesti ihmisiin, joiden kanssa ei ole vielä edes puhunut?

Vierailija
25.06.2018 |

Miksi jotkut ovat tuollaisia ennakkoluuloisia p*skiaisia?

Ja ei, en ole mikään nuorille pimuille jutteleva setämies :D vaan parikymppinen nainen ja huomaan että jotkut katsovat minua kuin halpaa makkaraa heti alkuaan. Haluaisin tietää miksi! Onko naamani jotenkin epämuodostunut? Haiseeko hengitykseni? Miksi jotkut suhtautuvat minuun lähtökohtaisesti siten että olisivat jotenkin yläpuolellani? Olisi oikeasti kiva tietää...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamavärkki kun ei paljoa kerro ihmisestä.

Ap

Justhan avauksessa sanoit, että toisten naamalla on nyrpeä ilme kun sinua katsovat, eli niiden naamaa itsekin arvostelet!

Kyse on enemmän juuri ilmeistä ja KÄYTÖKSESTÄ. Ei ulkonäöstä.

Ap

Vierailija
22/22 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut samaa. Mulle on jopa kaupan kassalla raivonnut vanhempi tuntematon pariskunta. Jospa sun olemuksessa on jotain provosoivaa?

Ja mitähän se sitten olisi? Oliko sinun olemuksessasi jotain provosoivaa? Mitä he raivosivat?

Esim jollakin tapaa poikkeava ulkonäkö/puheääni? Kyllä olemuksessani on monen mielestä paljonkin provosoivaa 😂 Olen kuullut olevani ikäisekseni liian ylpeän ja itsenäisen oloinen ym. En jaksa kaikkea eritellä, mutta monesti kyllä herätän huomiota.

Tää pariskunta tuli, kun olin muistaakseni maksamassa. Katsoivat hyvin pitkään ja halveksivasti, muistaakseni itse vilkaisin heitä. Sitten supisivat jotain miksi minunikäiseni käyvät kaupassa ja näin nuoret eivät tajua mistään mitään. En reagoinut mitenkään. Vähän ajan päästä nainen narisi kuin pikkulapsi miehelleen. Aika hämmentävää.

Onpas omituista. Minuakin alkoi kerran naapurin rouva läksyttämään siitä, etten muka tervehdi ja olen todella epäkohtelias. Mikä on omituista, koska olen häntä aina tervehtinyt, ja hän on itse usein jättänyt vastaamatta.

Eli otan takaisin, että ne olisivat aina nuoria. Kyllä myös vanhemmat osaavat olla tylyjä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi