Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko palannut yhteen exäsi kanssa?

Vierailija
25.06.2018 |

Miten toinen yritys sujui, kannattaako siihen lähteä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä

Vierailija
2/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata palata menneisyyteen. Suhde on aikoinaan päättynyt jostain syystä ja se/ne samat syyt palaavat kyllä takaisin muistiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sujuu hyvin. Aloitettiin seurustelu nuorena ja asuttiinkin yhdessä. Erottiin muutamien vuosien päästä ja kasvettiin hieman tahoillamme. Nyt yhteinen asunto hankittu ja ensimmäinen lapsi tulossa.

Meille teki hyvää pohtia asioita, niin omia kuin toisenkin ominaisuuksia. Käsitellä ja hyväksyä asioita. Tehdä niitä juttuja, joita kuvitteli haluavansa tehdä elämässä. Todeta ettei sellainen elämä ole itseään varten.

Vierailija
4/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli salamarakastuminen. Tulin raskaaksi, ja mies lähti ennen lapsen syntymää. Se on jättänyt minulle suurta vihaa ja katkeruutta häntä kohtaan. Nyt hän haluaisi yrittää uudelleen...

en tiedä kestänkö sitä enää uudeksi tapahtuvan.

Ja miten sukulaiset ja ystävät? Tämä mies ei ole kovin huudossa heidän keskuudessa...

Ap

Vierailija
5/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattiin yhteen 20v jälkeen. Opiskelut aikoinaan erotti meidät. Seurusteltiin 5 vuotta silloin nuorena. 15v 20 asti ja sit lähdettiin eri suuuntiin. Pari vuotta sitten tavattiin uudelleen ja tuntui kuin ei olis ollut ollenkaa erossa.

Vierailija
6/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palasin yhteen exän kanssa ja hyvin on mennyt. Meillä syyt eroon ei kuitenkaan ollut noin dramaattiset kuin ap:lla ja vastaavassa tilanteessa en usko, että koskaan olisin pystynyt enää luottamaan mieheen.

Vierailija
7/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä luottaa, ettei ero toistuisi? Jos luottamuksen on menettänyt, sitä voi olla vaikea korjata. Voi olla jatkuvat epäilykset ja koko ajan skannaa toisen käytöstä ja miettii,  puhuuko se totta. Kannattaako asettaa itsensä samaan tilanteeseen uudelleen? Alkaa ehkä tehdä uutta lastakin ja sitten mies taas häipyy ja nauraa partaansa toisen hyväuskoisuudelle. Ja ne asiasta varoitelleet sukulaiset nauraa myös.

Vierailija
8/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin nyt ollaan seksiviestitelty. Ehkä tää tästä.

Vierailija
9/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syistä, miksi ero on tullut. Esim. opiskelut eri paikkakunnilla ja erottu on sopuisasti ja kavereina. Itse en harkitsisi toista yritystä omalle kohdalle. Eksä ei ollut väkivaltainen, mutta mustasukkainen ja alkoholisti. Hän myöntää alkoholismin itse ja minua varoitettiin ennen liittoa. Meillä oli silti monia hyviä vuosia yhdessä ja olemme ihan hyvissä väleissä. Mustasukkaisuus oli lopullinen eron syy.

Vierailija
10/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koittanu kolmatta kierrosta?

Paitsi Carrie ja Big ;)

Vierailija
11/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä hassu ja ristiriitainen tunne. Jotenkin kaipaa, kun itse oli jätetty, mutta sitten kaikki tuo muu mietityttää..

Ap

Vierailija
12/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan nuorena kun ehtii vielä löytää uuden rakkauden. Se mikä on loppu on loppu. Suhdetta ei pidä tekohengittää takaisin eloon. Ne syyt jotka on eroon johtaneet ovat aina jollain tasolla läsnä.

Vierailija
13/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut ja nyt menee paljon paremmin. Ero teki kummallekin hyvää: opimme tutustumaan itseemme ja käymään lävitse asioita ilman riitoja tms. Samalla tuli huomattua ettei se vika ole aina ollut toisessa vaan itselläkin on ollut peiliin katsomisen paikka.

Kaikki menee hyvin, jos vain molemmat sitä tahtovat. Tsemppiä ap, kuuntele sydäntäsi.

Vierailija
14/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä hassu ja ristiriitainen tunne. Jotenkin kaipaa, kun itse oli jätetty, mutta sitten kaikki tuo muu mietityttää..

Ap

Ja haluat lähteä uudelleen jätettäväksi?

Vierailija
15/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainahan se toinen on jättäjä ja toinen jätetty...

Kumpi on tehnyt uuden aloitteen ?

Vierailija
16/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli salamarakastuminen. Tulin raskaaksi, ja mies lähti ennen lapsen syntymää. Se on jättänyt minulle suurta vihaa ja katkeruutta häntä kohtaan. Nyt hän haluaisi yrittää uudelleen...

en tiedä kestänkö sitä enää uudeksi tapahtuvan.

Ja miten sukulaiset ja ystävät? Tämä mies ei ole kovin huudossa heidän keskuudessa...

Ap

Paras ennuste tulevasta käyttäytymisestä on aiempi käyttäytyminen. Toisin sanoen et voi luottaa siihen, että mies on yhtään vakaampi ja pysyvämpi kuin ennenkään.

Vierailija
17/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi yhteen palanneiden kohdalla että kumpi teki uuden aloitteen?

Vierailija
18/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ennuste tulevasta käyttäytymisestä on aiempi käyttäytyminen. Toisin sanoen et voi luottaa siihen, että mies on yhtään vakaampi ja pysyvämpi kuin ennenkään.

Näinhän se on. Mutta eikö aina joku ja jommassa kummassa se vika ole ollut?

Vai olenko vain naiivi..

Ap

Vierailija
19/19 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sua liikuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme