Selasin Tinderiä, ja miksi ihmeessä ukot laittavat sinne koulutuksekseen
elämän kova koulu??? Näitä on siellä PALJON. Onko tuo olevinaan huumoria, vai mitä?
Pyyhkäisy suoraan vasemmalle.
Kommentit (48)
Kyllä sieltä se elämänkoulu löytyy aika monen naisen kohdallakin - ehkäpä sitten löytävät toisensa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
elämän kova koulu??? Näitä on siellä PALJON. Onko tuo olevinaan huumoria, vai mitä?
Pyyhkäisy suoraan vasemmalle.
"En ole oppinut ottamaan vastuuta itsestäni"
"olen katkera"
= Elämämkolu
Löytääkseen kaltaisensa. Siksi kai naisetkin laittavat sinne maininnan maisterinpapereistaan.
Hyvä, että tulee ilmi heti alussa, niin en tuhlaa aikaani moisiin. Ehkä etsivät oman viiteryhmänsä kouluttamattomia naisia.
Samoin ihmetyttää ne "miehet", jotka ilmehtivät tyhmästi, eivät hymyile yhdessäkään kuvassa, juovat kaljaa, lippis on väärinpäin, ovat tatuoituja, kaljuja, parrakkaita jne. Samoin profiilit, joissa ei ole mitään tekstiä, tai joissa ei edes kerrota onko liikenteessä tositarkoituksella vai vaan seikkailua etsimässä. Samoin tyypit, jotka listaavat monta eri urheilulajia, mutta eivät kerro mitään luonteestaan tai ajatusmaailmastaan. Ihme, etteivät läheskään kaikki tajua tällaisia perusasioita, joilla omaa menekkiä voisi helposti kasvattaa.
Tinder on täynnä sammakoita, narsisteja jne. Pitää selata todella pitkään, että löytää jonkun varteenotettavan kunnollisen ja kiltin miehen. Itseäni ei haittaa, vaikka miehellä olisi raskaskin menneisyys, kunhan hän on hankkinut koulutuksen ja harrastaa terveitä elämäntapoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä se elämänkoulu löytyy aika monen naisen kohdallakin - ehkäpä sitten löytävät toisensa helpommin.
Koulutus: elämäkoulu
Työskentelee yrityksessä: kotiäiti
No aika monilla se on siellä varmaan siksi, että ovat sen joskus faceen laittaneet ja se tulee suoraan sieltä. Mutta varmaan osa myös haluaa ihan tarkoituksella ilmoittaa olevansa elämämkoululainen, koska haluavat naisen joka on samanhenkinen.
Mulla lukee elämän korkeakoulu ja oon tuplamaisteri. Saan hyvin suodatettua pois koulutuskaakattajat
Eikö se ole vain hyvä, että heti näkee, kenen kanssa on jotain yhteistä ja kenen kanssa ei?
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä ja päin vastoin...kai sinäkin haet tasoistasi seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tulee ilmi heti alussa, niin en tuhlaa aikaani moisiin. Ehkä etsivät oman viiteryhmänsä kouluttamattomia naisia.
Samoin ihmetyttää ne "miehet", jotka ilmehtivät tyhmästi, eivät hymyile yhdessäkään kuvassa, juovat kaljaa, lippis on väärinpäin, ovat tatuoituja, kaljuja, parrakkaita jne. Samoin profiilit, joissa ei ole mitään tekstiä, tai joissa ei edes kerrota onko liikenteessä tositarkoituksella vai vaan seikkailua etsimässä. Samoin tyypit, jotka listaavat monta eri urheilulajia, mutta eivät kerro mitään luonteestaan tai ajatusmaailmastaan. Ihme, etteivät läheskään kaikki tajua tällaisia perusasioita, joilla omaa menekkiä voisi helposti kasvattaa.
Tinder on täynnä sammakoita, narsisteja jne. Pitää selata todella pitkään, että löytää jonkun varteenotettavan kunnollisen ja kiltin miehen. Itseäni ei haittaa, vaikka miehellä olisi raskaskin menneisyys, kunhan hän on hankkinut koulutuksen ja harrastaa terveitä elämäntapoja.
Taatusti joutuu selaamaan pitkään ja hartaasti, jos karsii miehiä jo sellaisten tyhjänpäiväisyyksien vuoksi kuin kaljuuden tai parran. Aivan älyttömän pinnallista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus: elämäkoulu
Työskentelee yrityksessä: kotiäiti
Kolme lasta ja jokaisella eri ikä.
Mä olen taas ärsyyntynyt siitä miksei naiset voi laittaa paljon ne saa palkkaa. Aina laitetaan vihjailevasti joku kirkkohistorian maisteri mistä nyt voi tietysti arvata, että kyseessä on taas joku p-rseaukinen lompakkoloiseksi hinkuava.
Aloin käyttämään tätä kun suunnilleen alettii kysymään ala-asteen todistuksia päästäkseen treffeille.
Mulla ei lue koulutuksesta tai työstä mitään ja aika usein jo ennen treffejä naiset utelee työstä ja koulutuksesta. "mitä muuten teet työksesi"
Kerran kävi jopa niin että nainen kysyi äkkiä että "asutko vuokra vai omistusasunnossa", ei herranjestas :D
Kokeeko aloittaja olevansa jotenkin tasokaskin, kun pyörii valkoroskien panosovelluksessa?
Vaikea sanoa, ehkä haluavat löytää naisen joka ei ole akateeminen ja urasuuntautunut.
Olen itse ollut treffeillä todella työorientoituneen naisen kanssa eikä sekään ole mikään hyvä juttu..