Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset haluavat olla laihoja?

Vierailija
25.06.2018 |

Mitä kaunista siinä on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut sanoo normaalipainoisia laihoiksi? Kaikki, joilla ei ole näkyvää makkaraa ovat nykyään laihoja?

Vierailija
22/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kilon ihannepainon yläpuolella ja voin huonosti. Läskit ahdistaa koko ajan. Siksi liikun ja pudotan painoa pikkuhiljaa.

Esimerkiksi normaalisti mun vaatekoko on S/36. Nyt ne lähes kaikki puristaa, esim farkut. Paidat puristaa tissien kohdalta ja hartioista. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sairastuminen ja kuolema on ikäviä juttuja elämässä?

LAIHUUTEEN KUOLEE TILASTOJEN MUKAAN PALJON HELPOMMIN KUN LIHAVUUTEEN! Ja miksi näillä sivustoilla on aina pakko haastaa riitaa?

Vierailija
24/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat ihonmyötäiset vaatteet päälle ja näet makkaroita niin läski oot. Tai ainakin laiha läski. Lihastreeniä tarvitset.

Vierailija
25/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän parhaimmalta kun olen hoikka. Lihon ensimmäisenä kasvoista joten joten jo normaalipainon ylärajoilla minulla on iso pallonaama ja kaksoisleuka, en tykkää. Bmi ollut jo vuosia 19-20, tässä painossa kasvon muodot ja poskipäät näkyvät kauniisti, vaatteet istuvat eivätkä kiristä, ei tarvitse väkisin ahtautua puristaviin housuihin jne. Jollekin voi sopia kun on enemmän painoa, minulle sopii kun olen suht kevyt. Eikä ole kyllä kukaan mieskään näistä a-kupin tisseistä valittanut ;) Nyt helteilläkin on ihanaa kun ei tarvitse käyttää rintsikoita mekkojen ja tpaitojen alla.

Vierailija
26/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sairastuminen ja kuolema on ikäviä juttuja elämässä?

Pelkäätzä kuolemaa nössö?

Vierailija
27/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavat ovat kuvottavia. Ei kukaan halua olla kuvottava.

Vierailija
28/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta voi päätellä, että ap on itse ylipainoinen. Yleensä ihmiset haluavat olla hoikkia ja hyväkroppaisia, sellaista elämä on. Hoikka ei ole sama asia kuin alipainoinen.

Vierailija
29/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa olla kurvikas naisellinen nainen :D ainoastaan kehuja olen saanut ulkonäöstäni. nuoret ja vanhat miehet suorastaan kuolaa perääni. läski en ole vaan muodot on oikeissa kohdissa, ikinä en ole laihduttanut enkä laihduta.  olen terve kuin pukki :) 

Varo vaan. Kohta hyökkää joku kateellinen A-kuppinen alipainonen kurttuakka, jonka mielestä miehet, jotka pitävät tisseistä ja pepuista on miehiä, joilla on ”läskifetissi”.

Aivan. Kaikki pienirintaiset ovat automaattisesti kateellisia isoista rinnoista. Voisitteko jo jättää pienirintaiset rauhaan, kun kerran olette niin kovin tyytyväisiä itseenne. Ei luulisi olevan mitään syytä nostaa omaa egoa toisten kustannuksella. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän