Vuodatusta anopista..
Pakko päästä purkamaan vähän höyryjä pihalle..
Mulla on kiva anoppi, jonka kanssa kaikki tulee helposti toimeen ja joka palvoo ainokaista lapsenlastaan. Ostaa vaatteita, leluja kaikkea mitä lapsemme tarvii, laittaa rahaa tilille ym.
MUTTA, mä en jaksa sitä enää!!!
On ollut meillä kylässä nyt viikon verran (asuu onneksi kaukana) ja mä olen sitä niin täynnä. Sen piti alunperin tulla mulle kaveriksi, kun olen raskaana ja lapsen hoito alkaa olla raskasta.
Noh, mitä se on tehnyt? Siivonnut joka päivä (pyynnöstäni huolimatta ei voi lopettaa siivousta, kun ei muuten kulu kuulemma aika), repii vaatteet suurinpiirtein päältä, että saa pyykikoneen pyörimään, siivosi kaikki kaapit, vaikka kielsin siivoamasta niitä (oli siivonnut sillä aikaa, kun oltiin miehen kans pois, mitähän lapsi on tehnyt sen ajan..). Järjestelee tavaroita omin päin, minne itse ne haluais laitettavan, siirtelee huonekaluja, mattoja.
Lisäksi, se on antanut oman kalliin puhelimensa lapselle, joka tunkee vielä kaiken suuhunsa ja nyt ihmettelee, kun siitä ei enää kuulu mitään. Olen sanonut siitäkin aiemmin, ettei varmaan kannattaisi antaa, nyt en enää jaksanut puuttua.
Ajattelin, että menköön rikki, niin silläkin ehkä joku lamppu siellä päässä syttyy, ettei kaikkea kannata antaa syötäväksi. Juu, kyllä se sitten sanoikin, ettei näköjään kannata antaa sitä enää. Kappas vaan! Mut eipä tajunnut, kun antoi sille meidän laskimen, et voi käydä samalleen, nyt sekin on rikki. Vastaukseksi tuli, etten minä ymmärtänyt, et se sen rikkoo.. Joopa joo.
Aina, kun olen vaihtamassa vaippaa, tulee siihen väliin hääräämään jotain bodyn nappeja kiinni ja sukkaa jalkaan, tosi ärsyttävää.
Jos se ottaa lapselta pois jotain, mihin se ei saisi koskea, niin antaa takaisin jos ja kun lapsi rupeaa itkemään... Tietenkin tuollainen pieni harmistuu, kun jotain mielenkiintoista otetaan pois. Muutenkaan ei saisi itkeä yhtään, kun anopilla on jo hirveä show menossa.
Ruokaillessa lapsi osaa näyttää, milloin riittää, mutta kun laitan ruoan sivuun ja olen vaikka paperia hakemassa, että pyyhkisin lapsen suun (käännyn siis sekunniksi), niin jo on anoppi tunkemassa lisää ruokaa suuhun. Toinen huitoo epätoivossaan lusikkaa pois silmistään..
Näitä esimerkkejä on oikeesti, vaikka illan tässä kirjoittelisin, mutta pahimmat raivarit sain jo purettua. Jos joku jaksoi lukea, niin hyvä.
Kommentit (10)
...tulis meillekin siivoamaan ja järjestämään kaapit...huoh...
On varmasti hermostuttavaa, kun kotiin tulee joku tuohon tapaan mestaroimaan. Eikä varmasti auta yhtään, vaikka oikein hyvin tiedät, että ei se mitään pahaa tarkoita, päinvastoin.
Enpä tiedä, voiko tässä neuvoa, etkä ehkä neuvoa niin kaipaakaan. Yritä kuitenkin sanoa asioista nätisti jo silloin, kun ne nyppii, äläkä kerää höyryjä itseesi. Siinä kun voi sitten käydä niin, että viimeinen pisara saa maljan vuomaan reippaasti yli, mikä voi olla hyvinkin ruma kohtaus.
Toivottavasti tuo on ohimenevää ja hymyilette vielä, kun anoppi matkaa kotiin. Jaksamisia!
Jotakin rajaa... Tajuan kyllä ap että tuskastuttaa. Koita jaksaa.
Mutta yleensä hän on vain sellainen " juhla-anoppi" eli sukujuhlissa vain nähdään....
Voi AP, toivottavasti kestät räjähtämättä anopin vierailun loppuun asti- olisihan kiva säilyttää välit hyvinä:o)
Meillä on samanlainen mummi lapsella tuossa suhteessa että menee ihan paniikkiin jos 1,5v lapsi edes inahtaakin itkun suuntaisesti- alkaa heti hösätä että " älä nyt itke, mitä haluaisit!?" ja kiiruhtaa hakemaan jätskiä tai jotain muuta hyvää että itku loppuisi. Hän ei muutenkaan osaa eikä halua kieltää lapselta mitään kun pelkää itkua.
On myös jäänyt kiinni karkkien antamisesta lapselle(me ollaan päätetty ettei anneta lapselle karkkia vielä ainakaan vuoteen)
ja totesi siihen vaan että ; " ei teidän pitänyt sitä selville saada" ja että pitäähän lapsen saada mummin luona jotain sellaista mitä kotona ei saa! Minusta on väärin ja typerää OSTAA LAPSEN KIINTYMYSTÄ HERKUILLA. Tästä on sitten useampaan kertaan " keskusteltu" ...
Anna anoppisi vaihdella niitä vaippoja nyt vielä siellä ollessa jos saisi kyllikseen vähäksi aikaa!
Koita kestää...
Toisaaltaan anoppi ei eväänsä liikauta vaikka kuoltaisiin väsymykseen ja rasitukseen. Neuvoa kyllä osaa mutta kun käytäntö osuu omalle kohdalle niin voimat kestää tunnin. Ei tähän ole kultaista keskitietä.
HALOO! olisitte varmaan tosiaan ihan innoissanne kaappien tonkimisesta ja anopin järjestyksestä teillä. Jos ette muuta osaa vastata niin älkää vastatko mitään, please.
on joku systeemi kukkien kastelussa etta kuinka usein niita voi kastella. meilla viikon mokkiloma anopin ja apen kanssa edessa viikon kuluttua ja saa nahda tulenko taysissa jarjen ja ruumiin voimissa takas.
Sitten vaan ihmettelemään mitä nää on ja kuinka näitä käytetään. Oma äitini on niin pullossakasvanut, että ei edes tiedä mikä dildo on. Kondomikääreetkin ( siivosi vaatekaappia ja sängyn alta )järjesti mieheni vaatekaappiin järjestykseen pieneen laatikkoon.
mun anoppi ei ole nähnyt lapsenlastaan yli 4kkteen vaik asuu ihan vieressä. hehheh.