Haiseva hippivekaani tunkemassa kylään
Miten voin sanoa mahdollisimman kohteliaasti, että et todellakaan tule koska haiset pahalta ja näytät rumalta?
Pidetään keskustelu asiallisena. Kiitos.
Kommentit (16)
Asiallinen aloitus tietysti auttaisi keskustelunkin pysymistä asiallisena. Ihan vaan vinkkinä sullen.
Hasevalle hippivekaanille et voi sanoa ei, jos hän on päättänyt, että kotisi on kommuuniinsa. Varaa vaan perunaviina ja ganjaa riittävästi ja sauna lämpiämään...
Miksi olisikaan tulossa? Ette vaikuta edes kavereilta
Vierailija kirjoitti:
Hasevalle hippivekaanille et voi sanoa ei, jos hän on päättänyt, että kotisi on kommuuniinsa. Varaa vaan perunaviina ja ganjaa riittävästi ja sauna lämpiämään...
Bob Marley taustalle?
Mikä on vekaani? Joku lintu vähän samanlainen kuin tukaani?
Tulispa sellainen sade joka pyyhkisi alleen kaiken saastan! Siihen saastaan minä luen hipit, revarit, stallarit ja kaikki jotka hankaloittaa Kekkosen työtä!
Tämän päivän vegaanijuttu on sitten vissiin tässä. Kyllä jollakin omatunto kolkuttaa näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän vegaanijuttu on sitten vissiin tässä. Kyllä jollakin omatunto kolkuttaa näköjään.
Haiseva hippivekaani loukkaantui. Minä söin ihanaa kanaruokaa tänään, nam.
Tarjoa hippivekaanille shampoota ja saippuaa peseytymistä varten ja ateriaksi grillimakkaroita ja uusia perunoita.
Voi kauheeta, ruma tuttava!
Laita oveesi ”Ei rumia -kiitos” -lappu.
Mäkin innostuin tulemaan luoksesi kylään. Olen vain ensin vähintään kahdeksan viikkoa peseytymättä. Sitten syödään mämmiä ja hernerokkaa ja tehdään suolenpuhdistus.
Sinun mielesikin kaipaa pesua.
Alapas valmistautua.
Up