Voinko olla raskaana?
Harrastin seksiä joskus 1-2 viikkoa sitten. Nyt on tullut valkovuotoa jotenkin tosi paljon pidemmän aikaa ja ruokahalu on heikohko.
Kommentit (18)
Mikä kierron päivä tuolloin oli? Kuinka monta päivää kiertosi on? Huolimatta kierron päivästä, voit olla raskaana.
Kyllä. Jos olet harrastanut seksiä, voit olla raskaana. Tee raskaustesti.
Ei viitsisi ostaa raskaustestiä. Tuleeko jotain selkeitä oireita raskauden alussa?
Ap
Millään ei viitsisi.
On semmosta kokkareista valkovuotoa. Koskaan ei ole ollut joten tosi outoa. Ehkä vaan hiiva? Seurailen pari päivää. Apteekista varmaan saa. Ihan itsehoitotuotteita niin ei tarvi ronkittavaksi lekuriin mennä. Hassua vaan kun ikinä ei ole mitään hiivatulehdusta ollut.. eikä kutinaa ole.
Nännit on vähän arat mutta kai ne nyt välillä aina voi olla.
Pari päivää oli outoa päänsärkyä mitä ei yleensä ole ikinä.
No mutta. Voihan mulla olla vaikka ovulaatiokin. Omat kuukautiset niin epäsäännölliset etten yleensä tunnista mitään oviksia tai muuta. 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsisi ostaa raskaustestiä. Tuleeko jotain selkeitä oireita raskauden alussa?
Ap
Ei tule kaikille. Koska sulla viimeksi oli kuukautiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tule kaikille. Koska sulla viimeksi oli kuukautiset?
Joskus toukokuun alussa. Itselläni tosin ihan normaalia tämä epäsäännöllisyys, ei mitenkään uutta.
Ap
Kai tämä provo on? Jos ei, niin pliis älä lisäänny.
Ja ei, jos ei viitsi niin ei oo pakko ostaa raskaustestiä. Odottelet 9 kk niin kyllä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valkovuotoa" XD
No mitä sitten.. ? :D
AP
Isot lastit miehellä ollut, jos jopa 2 viikkoa valuu. :D
Ehkä mulla on sitten elämäni ensimmäinen hiiva. Täytyy käydä hakemassa apteekista pillereitä jos ei muuten lähde :D
Ap
sitä vaan että.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valkovuotoa" XD
No mitä sitten.. ? :D
AP
Isot lastit miehellä ollut, jos jopa 2 viikkoa valuu. :D
No heh, onpa hauskaa :D
Ap
Alkuraskaudessa voi olla niin monenlaisia oireita ihmisestä riippuen, että ei noista voi mennä sanomaan juuta eikä jaata. Minulla esim. valkovuoto tyrehtyi ihan olemattomiin raskauden myötä, kun ennen sitä olin tiettyyn aikaan kuukaudesta jatkuvasti märkä. Ainut keino selvittää tilanne on tehdä raskaustesti. Ja vaikka testitulos olisikin alkuun negatiivinen, saatat silti olla raskaana. Kannattaa tehdä testi uusiksi muutamaa päivää myöhemmin.
No oletko harrastanut seksiä? Siinä vastaus. Daa.