Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kestovärin ripsiin ja kulmiin mutta ne laittaa jotain sinistä. Miksi???

Vierailija
25.06.2018 |

Aina on sanonut että mulle sopii sininen hyvin ja minusta se on kammottava. Miksi asiakkaille laitetaan sinistä kestoväriä ripsiin? Eikö ole mitään muuta vai onko se halvin väri?

Kulmiin on laittanut tumman ruskeaa ja se on tosi tumma ja minä olen vaalea. Äh mitä mä teen :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka laittaa?

Vierailija
2/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa laitetaan melkein. Itse otin enkä toiste ota. Niin hukkaan mennyt 20e, ei näkynyt väriä lainkaan :D 

Vierailija
4/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle. Itse olen saanut kulmiin sekoituksen tummaa ja vaaleaa ja hyvä tuli, tulos tosin hävisi niin äkkiä että en viitsi maksaa 16 e (hiustenleikkuun yhteydessä) jatkossa, sillä halvemmalla pääsen kun.itse sudin kulmakynää/mitä lie väriä aamuisin kulmiini.

Vierailija
5/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä väri jos kokeilisi laittaa itse? Jos ei näy niin voisi laittaa uudelleen :)

Vierailija
6/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refectosil on hyvä

Vierailija
7/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Refectosil on hyvä

Saako sitä enää mistään? Se oli hyvä ja kestävä väri. Nykyinen (en muista merkkiä) kestää vaan pari viikkoa, mälsää.

Vierailija
8/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on monta väriä ja kosmetologit laittavat sulle juuri sitä, mitä pyydät, kunhan sanot mitä haluat. ne vaaleanruskeat värit vaan ei näy juuri mihinkään ja valon suuntakin vaikuttaa siihen, miltä se näyttää, joten ne tummat värit on tavallaan varmempia ja monet haluavt niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän