Miksi kivekset kipeät
Miksi miehelläni tulee kivekset ja alaselkä tosi kipeäksi hyvän orgasmin jälkeen? Onko normaalia?
Kommentit (4)
Joskus kun on pitkään laukeamatta niin kiveksiin vähän ottaa jälkeenpäin kun kunnolla tyhjentyvät.
Pentuna vältin runkkaamista kun siitä tuli kivekset kipeiksi. Parani runkkauksen lisäämisellä, mikä ei ollut ihan intuitiivista.
Olen ollut ilman pillua puolitoistavuotta. Eukko ei anna, sanonut muutamia kertoja, olen liian vanha sellaiseen. Eukkoni on 60v ja minulla himot on kovat ja kivekset on kipeät, itse olen 55v, en ole edes masturboinut tänäaikana. Vieraisiinko pitäisi mennä : (
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ilman pillua puolitoistavuotta. Eukko ei anna, sanonut muutamia kertoja, olen liian vanha sellaiseen. Eukkoni on 60v ja minulla himot on kovat ja kivekset on kipeät, itse olen 55v, en ole edes masturboinut tänäaikana. Vieraisiinko pitäisi mennä : (
Musta ihan hyvä idea, jos jostain vierasta saat, jos eukko kerran suoraan sanoutunut irti seksimonopolistaan. Jos oikein rohkea olet niin neuvottele eukoltasi "vapaa suhde".
Paras käydä lääkärissä. Vaikka luulen että jännitys ja supistukset tekee sen. Itsellänikin joskus on vähän lihakset helläni, kun oikein saa.