IL: Sopeutumiseläkettä nostavan Tuija Nurmen yritys tekee huimaa tulosta - liikevaihto jälleen yli 300 000 euroa
Kommentit (52)
Muistankohan oikein, että tämä nurmi loisti poissaololloillaan kansanedustajauransa aikana.
Poliittinen ateisti kirjoitti:
Olen näitä "sopeuttamiseläkkeitä" vastaan, mutta liikevaihto ei ole yhtä kuin "tulos" eli liiketoiminnan voitto.
Eli oletan, että hän saa paitsi kk-palkkaa ja päälle vielä pääomatuloja em. liikevoitosta, ja joka jää reilusti alle tuon liikevaihdon - mutta paljonko lie se käteen - verojen jälkeen - jäävä summa?
Eikös tämä Nurmi ollut juuri se k-pää joka toimi lääkärinä, mutta koska maksatti palkkansa pääomatuloina jotta sai myös sopeuttamis"eläkkeen"?
Vai oliko niitä toinenkin emähuijari?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni maksan veroja jotta tämä kokkari saa 6000e/kk ilmaista karkkirahaa jättipalkkansa päälle
Samaan aikaan tällä samalla palstalla joku vikisee että työttömille köyhille ei oikeestaan kuulu passit...
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä "sopeuttamiseläkkeitä" vastaan, mutta liikevaihto ei ole yhtä kuin "tulos" eli liiketoiminnan voitto.
Eli oletan, että hän saa paitsi kk-palkkaa ja päälle vielä pääomatuloja em. liikevoitosta, ja joka jää reilusti alle tuon liikevaihdon - mutta paljonko lie se käteen - verojen jälkeen - jäävä summa?
Eikös tämä Nurmi ollut juuri se k-pää joka toimi lääkärinä, mutta koska maksatti palkkansa pääomatuloina jotta sai myös sopeuttamis"eläkkeen"?
Näinhän se juuri tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupparekisteriin juhannusviikolla toimitetun tilinpäätöksen mukaan Oy Nurmi &Sonsin liikevaihto oli viime vuonna 339 000 euroa ja voitto 235 000 euroa
69% voittoa, ei paha.
Voitostakin käsittääkseni maksetaan veroja, ja pääomatulojen (?) ollessa kyseessä on veroprosentti 34%...?
Yritykset maksavat tuloksesta 20% veroa. Ja Nurmen omistusosuus tuosta firmasta on 40% joten kaikki yrityksen tekemät hillot eivät hänelle kuulu.
Kun oma toimeentulo on turvattu, voi tehdä töitä firman piikkiin ilman palkkaa ja kerryttää firman omaisuutta. Myöhemmin voi nostella osinkoja kevyellä verotuksella. Yritys maksaa ensin tuloksesta 20% ja myöhemmin yrittäjä maksaa nostetuista osingoista 7,5% veroa.
Tämän takia en käy töissä vaan elän toimeentulotuella. Tiukkaahan se tekee, mutta ainakin kaikki aika on omassa käytössä. Turha tällaisessa puhalluksessa on kortta kekoon kantaa.
HSEn adonis kirjoitti:
Tämä on kyllä uskomaton systeemi. Minusta ihan normaali työttömyyskassan jäsenyys kansanedustajille eikä ylimääräistä suojaa. Kunnon moraalikato. Tuohan on tavallaan melko turvattu monen
tapausvuoden määräaikainen työsuhde tuo kansanedustajan pesti.."koeaikaakaan" ei taida olla.
Juuri näin! Eikö noilla Nurmen kaltaisilla loiseläjillä ole minkäänlaista omaatuntoa?? Tuokin eukko tyytyväisenä nostelee sopeutumiseläkettä edelleen, vaikka hänestäkin on mediassa kirjoiteltu paljon. Itse en hänenä kehtaisi enää nokkaa pistää ovesta ulos, kun hävettäisi olla julkisuudessa yhteiskunnan loisena. Jos hänellä olisi minkäänlaista moraalia olemassa, niin voisi varmasti ITSE lakkauttaa ainakin omalta kohdaltaan sopeutumiseläkkeen. Ja samat sanat noista muistakin loisijoista, eihän tuo valitettavasti ole läheskään ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se juuri tekee
Ahneudella ei ilmeisesti ole mitään rajaa hänen kohdallaan... Mitä hän edes tekee sopeutumiseläkkeellä? Luulisi, että ko. rahat olisivat pelkkää taskurahaa hänelle, mutta antaa ne varmaankin pennuilleen/lastenlapsilleen/käy shoppailemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se juuri tekee
Ahneudella ei ilmeisesti ole mitään rajaa hänen kohdallaan... Mitä hän edes tekee sopeutumiseläkkeellä? Luulisi, että ko. rahat olisivat pelkkää taskurahaa hänelle, mutta antaa ne varmaankin pennuilleen/lastenlapsilleen/käy shoppailemassa...
Itse tekisin 12 maailmanympärimatkaa vuodessa jos saman rahan saisin ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en käy töissä vaan elän toimeentulotuella. Tiukkaahan se tekee, mutta ainakin kaikki aika on omassa käytössä. Turha tällaisessa puhalluksessa on kortta kekoon kantaa.
väkisinkin sama käy mielessä kun näistä kokoomushuijareista lukee tällaisia otsikkoja
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita