Mies, kuinka pitkän naisen kanssa voisit olla?
Naisilta kysyttiin lyhyistä miehistä, niin kysytäänpä nyt miehiltä pitkistä naisista.
Kommentit (12)
Ei mielellään kauhean paljon yli 2,5 metriä. Menee jalat muuten niin paljon sängyn päädystä yli.
Ei sillä ole väliä. Pisin kenen kanssa olen ollut, oli 9cm minua pidempi. Lyhin 25cm minua lyhyempi.
Ei ole merkitystä, jos ei nyt tietysti olisi niin lyhyt, että vaikuttaisi lapselta, voisi tulla jotain pedari-fiboja.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä. Pisin kenen kanssa olen ollut, oli 9cm minua pidempi. Lyhin 25cm minua lyhyempi.
Painoa heillä on sen sijaan aina ollut vähemmän kuin minulla. Myös silloin, kun rasvaprosenttini oli alle 6%.
Tästäkin ketjusta huomaa jo aikaisessa vaiheessa että pituus ei ole tärkeä asia miehille toisin kuin naisille.
Oikeastaan melkein jokainen asia pariutumisessa menee niin että nainen voi olla monenlainen mutta miehen täytyy olla vain yhdenlainen.
Pitkät ja lyhyet naiset kelpaa miehille, mutta vain pitkät miehet kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta huomaa jo aikaisessa vaiheessa että pituus ei ole tärkeä asia miehille toisin kuin naisille.
Oikeastaan melkein jokainen asia pariutumisessa menee niin että nainen voi olla monenlainen mutta miehen täytyy olla vain yhdenlainen.
Pitkät ja lyhyet naiset kelpaa miehille, mutta vain pitkät miehet kelpaa naisille.
Sama ilmiö näkyy vartalotyypissä. Aiemmin puhutussa tutkimuksessahan kaikki naiset preferoivat lihaksikasta torsoa. Itse tykkään naisella DeAnna Price -tyylisestä kropasta, yksi kaverini hoikista ja toinen kuolaa taas pullukoita
Vierailija kirjoitti:
Ai että ainoastaan pitkät miehet ovat parisuhteessa? Katso nyt ympärillesi, pölvästi, ja näe miten kaikennäköiset ihmiset ovat löytäneet toisensa.
Oma mieheni on saman pituinen kuin minä, mutta huonoryhtisenä näyttää lyhyemmältä. Exä sen sijaan oli kaksimetrinen. Hyvin kelpasivat kummatkin.
Jos muuten täydellinen nainen kohdalle osuis niin en mä siitä pituuden takia olis valmis luopumaan, mutta mielellään en olis mua pidemmän kanssa. Enkä niin samanpitusenkaan, että heti menis ohi korkkarit jalassa. Oon ite 189 cm eli ihanne olis alle 180 cm nainen. Sillä onko sitten 158, 168 vai 178 cm ei oikeestaan oo väliä, kaikki voi näyttää hyvältä. Lyhyemmät tietenkin helpommin söpöjä ja pidemmät ehkä helpommin näyttäviä.
M29
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tietenkin vain oma kokemukseni, mutta kyllä minulla alle 160 cm pätkällä on aina ollut vientiä kun taas 182 cm pitkällä kaverilla hyvin vähän.
Max. 150 cm.
Terguin midget lover