IL: Sopeutumiseläkettä nostavan Tuija Nurmen yritys tekee huimaa tulosta - liikevaihto jälleen yli 300 000 euroa
Kommentit (52)
Kaupparekisteriin juhannusviikolla toimitetun tilinpäätöksen mukaan Oy Nurmi &Sonsin liikevaihto oli viime vuonna 339 000 euroa ja voitto 235 000 euroa
Onko suomalaiset tasa-arvoisia mitä tulee sosiaalietuuksiin? EI!
Tyypillinen kokoomuslainen, jonka mielestä hän on itse omalla toiminnallaan ansainnut kaiken mitä saa ja köyhät ovat itse syyllisiä omaan tilanteensa.
Terveystalo on ottanut hoitaakseen näitä muualta Suomeen tulleita ja tietenkin veronmaksajien laskuun. Nurmen erityisosaamisena näyttää olevan kielitaito hmm
Tämä on kyllä uskomaton systeemi. Minusta ihan normaali työttömyyskassan jäsenyys kansanedustajille eikä ylimääräistä suojaa. Kunnon moraalikato. Tuohan on tavallaan melko turvattu monen vuoden määräaikainen työsuhde tuo kansanedustajan pesti.."koeaikaakaan" ei taida olla.
Äänestän kokoomusta myös ensi vaaleissa.
Sikamaista. En äänestä enää kokoomusta.
Miten nuo ahneet ja röyhkeät ihmiset voivat elää itsensä kanssa? Oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kokoomuksen väellä ole lainkaan moraalia?
Ei tietenkään ole.
Kokkarien keskeinen ajatus on "Minä, Minä, Minä"
https://fi.wikiquote.org/wiki/Taru_Tujunen
"Kokoomuslaisen ideologian perusyksikkö, jos voi näin sanoa, on aina minä, eikä varmasti me."
Muistakaahan äänestää, muita kuin nykyhallituspuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo ahneet ja röyhkeät ihmiset voivat elää itsensä kanssa? Oksettavia.
Eipä tunnu tuottavan vaikeuksia
Tämä on melkoisen pienellä otsikoinnilla kuitenkin koska ns. hyvikset ovat tehneet virheitä. Päivi Lipponen tekee aivan samaa yrityksensä kanssa kuin tämä Nurmi.
Koska kyseessä on hyvien ihmisten puolueet eli kokoomus ja SDP eikä spitaalisten perussuomalaiset ei uutisointi ole koskaan ollut kovinkaan laajaa tästä.
Hakkkaraisen sekoiluista kyllä riittää juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on melkoisen pienellä otsikoinnilla kuitenkin koska ns. hyvikset ovat tehneet virheitä. Päivi Lipponen tekee aivan samaa yrityksensä kanssa kuin tämä Nurmi.
Koska kyseessä on hyvien ihmisten puolueet eli kokoomus ja SDP eikä spitaalisten perussuomalaiset ei uutisointi ole koskaan ollut kovinkaan laajaa tästä.
Hakkkaraisen sekoiluista kyllä riittää juttuja.
Niin no.
Lipponen tienaa sopeuttamis"eläkkeen" lisäksi 24 000 € vuodessa.
Eiköhän tosta 235 000 € potista riitä Nurmelle paremmat hillot.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kokoomusta myös ensi vaaleissa.
Päivän naurut :D :D
Niin, ja sit mä kituutan alle 600 eurolla käteen / kk ja jatkuvasti saan kuulla, miten olen huono ihminen. Haen töitä joka päivä, mutten saa, eli olen näiden mielestä pohjasakkaa. Terve!
Tyhmähän se on joka ei ilmasta rahaa ota.
Kun sellasta kerran tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ajaa äänestäjien etua. Viisas ajaa ne edut ainoastaan itselleen
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajat ovat näköjään moraalin ylipuolella?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kokoomuksen väellä ole lainkaan moraalia?
Ei ole.
Kokoomuksen entinen kansanedustaja Tuija Nurmi, 60, on nostanut sopeutumiseläkettä yhtäjaksoisesti vuodesta 2011, vaikka hän on työskennellyt samaan aikaan lääkärinä Terveystalossa.