Naiset hei! Mitä miehessä pitää olla vähintään, että kiinnostut hänestä seksuaalisesti?
Mitkä asiat pitää olla "oikein", jotta kiinnostut?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
-Rahaa
-Isot muskelit
-Iso muna (mielellään tosi iso)
-Pitkä (+190cm) ei pliis mitään hobitteja, lähinnä aiheuttavat myötähäpeää
-Auto (tehokas)
-Tatskoi
t. M 23, ammattikoulutus, liikkuu julkisilla, olettaa olevansa lyhyt ja pitää penistään pienenä
Kemiaa. Sitä on ollut niin erilaisten ja erinäköisten miesten kanssa, etteivoi määritellä tarkemmin. Itsevarmuutta ja pilkettä silmäkulmassa tarvitaan myös.
Pitää miellyttää ulkonäöllisesti.
Kauniit kasvot, tuuheat hiukset, suuret silmät, hoikka ja iso muna.
omapäinen mutta kuitenkin osaa käyttäytyä ja kunnioittaa käytössääntöjä. kunnioittaa naista
Vierailija kirjoitti:
Molemminpuolinen kiinnostus, sujuvaa sanailua, pilke silmäkulmassa sellaiseen voi tutustua kaveripohjalla.
Vielä jos löytyy huumorintajua, lämmin sydän, uteliaisuus maailmaan, hyvä käytös muita kohtaan ja harrastukset & muut kiinnostuksenkohteet ovat ok voisin jo kiinnostuakin.
Pilke silmäkulmassa: karsastava mies?
Perkeleen hyvä luonne. En ole helppo kaadettava
Ei tarvitse olla mikään erityinen komistus (ihan normi), ei tarvitse olla paksua lompakkoa eli elättäjää en tarvitse, ei tarvitse olla pitkä tällöin omat niskat eivät väsy ylöspäin katsomisesta eikä pidä kulkea missään puvussa. Mutta....
Pitää olla (jonkin verran) lihaksikas kroppa (toimii mulle kuten perse/tissit miehelle), hyvä huumorintaju ja rento luonne...angstinen, takakireä pingottaja ei sovi. Mielellään myös sitä kemiaa ; )
Voisko pyytää ettei kukaan yli 30-vuotias nainen kommentoi! Kiitos.
Pitkät hiukset. Ihan kauhistuttaa itseänikin että en enää kiihotu miehistä joilla on lyhyt tukka/ei hiuksia ollenkaan. Olen esim instassa seurannut yhtä pitkähiuksista miestä kolme vuotta ja hän leikkasi juuri lyhyet hiukset. En enää näe tuota miestä hyvännäköisenä. Kaikki se komeus ja seksikkyys katosivat hiusten leikkuun myötä :(
Vierailija kirjoitti:
Pyytäähän saa aina ihan mitä haluaa - eri asia on, kuunteleeko kukaan piipitystäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pyytää, että menet Demiin tai johonkin muuhun ihqulle teinipalstalle lol?
Riippuu, mitä haen. Pelkkää seksiä vai suhdetta.
Seksiin: viriili mies, joka ei ole ei-epämiellyttävä. Siis kohtelias, siisti, puhdas, naisen huomioon ottava.
Suhteeseen: Sitä Jotain. Katse, hymy. Älykkyys ja huumorintaju. Tietysti siis perusvaatimukset puhdas, siisti, viriili, kykenevä, välittää naisen nautinnosta, ei elämäm_koululainen, ei päihdeongelmainen.
Ei ole mitään yhtä ulkonäkövaatimusta. Erilaiset ihmiset kiehtovat. Jossain vain on jotain, mikä kiinnostaa.
Minulle henk koht pitää olla
-erittäin älykäs, ja hieman nörttimäisellä tavalla. Ei mikään pelle, joka osaa siteerata jotain filosofeja liukuhihnalta, vaan oikeasti älykäs
- miellyttävä persoona, mielellään hieman ujo, ei mikään naistenmies, vaan erakkotyyppiä, mutta kuitenkin katsoo ystävällisesti silmiin ja juttelee juuri minulle.