Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka jaksaa edes avata aloitusta jossa 1000 vastausta?

Vierailija
24.06.2018 |

Minulla raja 30.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla raja 30.

Jaa.

Vierailija
2/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella lue sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joille lukeminen ei ole vaikeaa.

Vierailija
4/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina etsin juuri mahdollisimman pitkiä ketjuja ja luen niitä aina kun on ylimääräistä aikaa. Joskus jos ketjun viesteissä ei tule enää uusia näkökulmia, niin jätän lukemisen kesken. Mutta monesti olen lukenut mielenkiintoisia ketjuja ihan loppuun asti. Joissain ketjuissa on ihan useampi sata sivua ja niitä on kiva lukea.

Vierailija
5/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on huomattavasti kiinnostavampaa lukea toisten kirjoituskia ja kommenteja kuin päästä itse kirjoittamaan oma kommentti mukaan ketjuun vain kommentoimisen vuoksi. Olisi kiva, jos osaisin tuoda kommentoinnillani, jotain lisäarvoa keskusteluun, mutta koska olen hidas kirjoittamaan ja suomenkieli on minulle vaikeaa, niin usein joku toinen on jo ennättänyt saman asian.

Vierailija
6/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ketjun täytyy olla erityisen hyvä säilyäkseen hengissä noin pitkään. Lukemisen arvoinen siis.

Vierailija
7/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentointi on hankalaa pitkissä ketjuissa: onko joku jo kirjoittanut sitä mitä minä haluan sanoa. Sadan kommentin jälkeen ketju voitaisiin poistaa.

Vierailija
8/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyseessä on provo, silloin luen vaan alapeukkuja saaneet vastaukset ja naureskelen vimmastuneille palstalaisille.