Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne jossa olet sanut voimakkaimmat asmr-säväykset?

Vierailija
24.06.2018 |

Mulla tällainen. Katsoin kuinka kampaaja opetustilanteessa teki muutaman kampauksen "nukkepäällä" ja harjasi, tupeerasi ja kiinnittli pinneillä sen tukkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

2/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kun yksi ihminen askarteli itselleen aarrekarttaa.

Lapsena menin yhden kaverini luokse kylään. Kaveri keräili tarroja ja esitteli minulle niitä isoista kansioista. Minua ei kauheasti kiinnostanut, mutta hän selitti tosi yksityiskohtaisesti, mistä on saanut kunkin tarran ja kuinka paljon pitää siitä. Tässäkin oli kyse paperitavaran käsittelystä tulevista äänistä ja siitä, että toinen on tosi syventynyt niihin.

Pelkät äänet eivät ole se juttu, vaan toisen ihmisen uppoutuneisuus tekemiseensä on olennaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asmr? = anaalia saat*na mulle rajusti???

Vierailija
4/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa veden äärellä ku istuu ja kuuntelee luonnon ääniä ja juo termarista kahvia tai sitte ku nukkuu teltassa ja kuuntelee metsäneläinten ääniä ja metsänhuminaa. Pienenä ku äiti imuroi ja olin ite erihuoneessa nukkumassa, sillo kans. Jotenki rauhottavaa se imuroinnin tasainen meteli.

Vierailija
5/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitään suurinta mutta viimeksi koin tämän kuunnellessani radiosta ylen Kuusi kuvaa -ohjelmasta Virpi Raipala-Cormierin ääntä. Sellainen matala, hypnoottinen ja rauhoittava ääni. Tuohon ääneen kun yhdistäisi vaikka pienet lasipullot ja yrttien rapinan niin siinä olisi hieno ääniteos :)

Vierailija
6/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uuteen kerrostaloon. Naapuri esitteli minulle kellarikerroksen yhteistiloja kuten pyörävaraston, häkkikellarin, saunaosaston, kuntosalin, pyykkituvan jne. Uuden talon kellarin tuoksu oli huumaava. Saan usein tuoksuista asmr:ää.

Vierailija
7/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin peruskoulussa vierestä, kun kaveri piirsi hevosta vihkoonsa. Olin ihan transsissa.

Vierailija
8/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asfalttiin kopsuttavat korkkarit 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä