Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voivat olla PERINTÖMÖKISSÄ, kun tietävät, että OMAT rahat eivät olisi riittäneet mökin ostamiseen?

Vierailija
24.06.2018 |

Sinä, joka olet PERINTÖmökissä: häpeätkö kertoa tätä tosiasiaa? En arvosta itse perintömökkien omistajia yhtään ja aina otan selvää heti ALUKSI, onko mökki ostettu omilla rahoilla vai saatu perintönä tai ostettu perintörahoilla? Vastaus asettaa sävelen yhteiselollemme mökillä.

Kaisa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin iloisena perintömökille, jos sellainen olisi. Viikon päästä lähden vuokramökille. 

Tämä Kaisa/Krista on ihan viihdyttävä tapaus. Anna palaa :D!

Vierailija
22/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut nyt ylipäätään kutsuisi vieraaksi mökilleen?

Useampi kutsu jo tälle kesälle! Pelkäätkö kysymystäni? Kalvaako?

Kaisa

Minulla on nimistä eräs huomio; kaikki Kaisat ovat inhottavia ihmisiä, todistat huomioni oikeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ole meille kaikille tärkeintä. Varsinkaan ihmisiä emme arvota rahan perusteella.

Entä jos aloittajan mökilleen kutsunut olisi ostanut mökkinsä PERINTÖrahoilla.

Tässä oli sentään vähän yritystä, piste ajankohtaisuudesta, 1/5.

Vierailija
24/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhden ihmisen ulos tulevasta perintömökistä, niin että olisi joku järki sen ylläpitoon. Ilman väliintuloani ja ahkeria sisaruksiani se perikunnan paikka olisi jo maassa, kun asioita hoitanut isäni- ei perijä- on jo kuollut eikä oikeat omistajat saa mitään aikaiseksi.

Ja on siinä tulevaisuudessakin hoitamista ja maksamista.

Vierailija
25/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisesti sanon niin tulen palstalle ainoastaan lukemaan tälläisiä "Kaisan" kaltaisten idioottien kirjoittamia provoja. Taattua viihdettä.

Vierailija
26/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt osuuteni perintömökistä, koska mökkeily ei voisi vähempää kiinnostaa. Olenko nyt hyvä perillinen? Vai olisiko pitänyt kieltäytyä perinnöstä heti alkajaisiksi?

Vierailija
27/27 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukoilla on odottamassa 270.000€ ok-talo johon ei kyllä sinkkuna ole mitään chanceä vaikka inssi olenkin. Tulenko häpeämään sitä sit kun aika koittaa? No en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän