Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertaisia töitä tyhmälle mt-ongelmaiselle.

Vierailija
24.06.2018 |

Eli onko sellaisia kokopäivätöitä joissa ei tarvitsisi paljoa päätä käyttää koska olen aika tyhmä ja oppiminen ei onnistu vaikka on yritetty, mitään ei jää päähän ja väsyy henkisesti nopeasti. Eikä mitään asiakaspalvelutyötä tai vuorotyötä, nytkin siivoushommissa alan olla äärirajoilla vaikka en edes täysiä tunteja tee. Fyysisesti suht hyväkuntonen olen mutta henkisesti en, vaatii järjettömän ponnistuksen että kestää jos pomo tai asiakas haukkuu jostain ettei romahda siihen paikkaan, sitten onkin niin väsynyt että haluaisi vaan mennä lepäämään ja lopettaa työt. Haukkuja oon saannut ihan yksinkertaisistakin tehtävistä mitkä pitää minulla vääntää rautalangasta, jo tämä tieto ettei osaa yksinkertaisia asioita saa jo olemattoman itsetunnon vielä alemmas.

T: Yli 30v mies

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusapulainen

Vierailija
22/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovenpönkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku arkistojuttu? Helsingissä voi kouluttautua. Töitä ympäri Suomen. Ei tarvitse olla yliopistoa taustalla perushommissa.

Vierailija
24/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnalle.

Keittolan emännäksi. Ilmoitat vain työnantajalle, että sukulaisellasi on diabetes, niin saat oman puhelimen käyttöoikeuden ja saat olla koko työajan facessa, kunhan tämä "diabeetikko" kuuluu samoihin ryhmiin joissa sometat....

katkera?

Vierailija
25/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metsäkonekuski

Yritin kouluttautua tähän hommaan mutta eipä siitäkään tullut mitään. Yksi syy oli että selkä kipeytyä todella pahasti ettei nukkumaan pystynyt mutta kyllä tuo oppiminen ja muistaminen ja osaaminen esti tämänkin homman sekä se että vuorotyö, tarvii olla suht tasainen vuorokausirytmi. Osaan kyllä koneita ajaa kun on ammatillinen koulutus eräälle toiselle alalle mutta kaikki ne muut asiat käy voimille. Huonosti selitetty pahoittelyt.

On oikeasti hyvä kun itse osaat miettiä mihin susta on ja mihin ei. Säännöllinen päivärytmi on varmasti hyvä mieleterveyden takia eli ei missään nimessä vuorotyötä.

Vierailija
26/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut työvoimatoimiston psykologia, joka osaisi neuvoa ja ohjata miettimään uutta alaa? Ainakin ennen oli tämmöinen palvelu.

Tsemppiä kuitenkin, harva kertoo rehellisesti ongelmista vaan haukutaan työnantaja tai joku muu.

Vierailija
27/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa olisi, mutta töissä vaaditaan nopeutta ja tehokkuutta. Joten joku normaalijärkinen joutuu alistumaan paskatöille, kun lievästikehitysvammaiset lepää tukien varassa.

Vierailija
28/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla samanlainen ja olen puhelinhaastattelija. Sopii "tyhmälle", täytät vain lomakkeita sitä mukaan, miten haastateltava vastaa.

Toki tämä on joskus henkisesti kuormittavaa työtä (ilkeitä/töykeitä ihmisiä), mutta siihenkin tottuu.

Vierailija
29/33 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon sanoisi siivous ja ravintola allala on jonkinverran ns osatyökykyisiäkin töissä. Ja sitten joillanin aloilla työ kohtuu yksinkertaista vaikkakin tylsää ja toistavaa. Tehdastyö esimerkiksi voi olla tallaista. Siivoisalalla jotkut työnantajat saatavat jopa huomioida rajoitteita työntekijällä. Siellä on katkuva työvoimapula joten ei voida olla niin lranttuja kuin joillakin muilla aloilla.

Vierailija
30/33 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri/assistentti monissa paikoissa.

Vierailija
31/33 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan setä saat olla tätikin jos haluat. Lyöt vaan luuria korvaan jos menee liian vaikeaksi.

Vierailija
32/33 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut itseäsi tyhmäksi?! Itsetuntosi saattaa olla heikko, mutta se ei tee sinusta heikkolahjaista saati tyhmää.

Vierailija
33/33 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan